تعداد بازدید: 1985

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 1 ارديبهشت 1392-8:55

تبعیض در تکریم/فقط بیماران خاص می توانند از آسانسور استفاده کنند!

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا، کارتی شدن آسانسور بیمارستان امام حسین را اجرای شعار اقتصاد مقاومتی عنوان کرد!/ تنها بیماران خاص با وضعیت اورژانسی و حاد می توانند از آسانسور بیمارستان استفاده کنند.


مازندنومه،سیده نصیبه دوستدار:مدتی است که تنها بیماران خاصی که کارت دارند می توانند از آسانسور بیمارستان امام حسین نکا استفاده کنند.

"اسماعیل محمودیان"-مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا- ضمن اشاره به آگاهی نداشتن درست مردم در استفاده از امکانات رفاهی- عمومی گفت: نگهداری آسانسور، سخت و هزینه بردار است.

وی در ادامه بیان داشت: با احتمال بروز شرایط بحرانی، حالت اضطراری و... در صورت خرابی دستگاه، برخود فرض دانستیم " با استعانت از شعار اقتصاد مقاومتی "، آسانسور بیمارستان را برای افراد و بیماران خاص، درنظربگیریم!

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا افزود: بیمارستان امام حسین دو طبقه است و پرسنل و ارباب رجوع، به راحتی می توانند به بخش های مورد نظرخود رفت وآمد کنند.

 وی در ادامه بیان داشت:بنده تنها مدیرشبکه ای هستم که ارتباطی تنگاتنگ با مراکز درمانی و بیمارستان ها داشته و ناظر و حامی اجرائی شان هستم و برای رفاه عموم، از تمام توان و ظرفیت استفاده خواهم کرد.

این مسئول در نشست خبری هفته بهداشت و سلامت، با بیان این جمله که « شما دنبال این مسائل نباشید، بلکه ما باید به سمت افزودن خدمات باشیم» ، درصدد قانع کردن حاضران شده بود.

یادآورمی شود: آسانسور بیمارستان تازه تأسیس امام حسین(ع) نکا در هفته سلامت، مجهز به کارت مخصوص شده که افراد خاص را شناسائی و برای حمل این افراد، کارت های خاصی تعریف شده است.

 گفتنیست این بیمارستان 26 شهریور 89 با حضور وزير وقت بهداشت و درمان، مسئولان استاني و شهرستاني و جمعي از معاونان و مسئولان وزارتخانه، استاندار مازندران، رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران، نمايندگان مردم و جمعی ديگر از مسئولان افتتاح شد.

خاطرنشان می کنیم مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی فرموده اند: « استعانت از شعار اقتصاد مقاومتی برای هدایت جامعه و اقتصاد مقاومتى فقط جنبه‌ى نفى نيست؛ اين جور نيست كه اقتصاد مقاومتى معنايش حصار كشيدن دور خود و فقط انجام يك كارهاى تدافعى باشد؛ نه، اقتصاد مقاومتى يعنى آن اقتصادى كه به يك ملت امكان مي دهد و اجازه مي دهد كه حتّى در شرائط فشار هم رشد و شكوفائى خودشان را داشته باشند.»

* تنها بیماران خاص می توانند از آسانسور استفاده کنند

بعد از نشست خبری هفته سلامت،پس از پی گیری های خبرنگاران و انتقاد مردم در خصوص تکریم نشدن ارباب رجوع،جلسه ای در فرمانداری نکا بدون حضور خبرنگاران برگزارشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در رابطه با این جلسه گفت: تصمیم بر آن شده که تنها بیماران خاص با وضعیت اورژانسی و حاد از آسانسور استفاده کنند.

 او با تأکید بر اینکه بیمارستان مجهز به سوپروایزر و مدیرداخلی بوده و باتشخیص وضعیت ظاهر و عمومی بیمار، آسانسور این بیمارستان خدمات می دهد،گفت: درصورت حاد نبودن وضع عمومی، بیماران باید از پله ها استفاده کنند.

یادآورمی شویم سال گذشته بیمارستان امام حسین نکا از سوی وزارت بهداشت ودرمان ، در مقوله تکریم ارباب رجوع و حاکمیت بالینی و بهبود کیفیت،در بین بیمارستان های غیرآموزشی سطح استان،حائز مقام برتر شد.

*عکس این خبر مطلب تزیینی است.


  • سه شنبه 3 ارديبهشت 1392-0:0

    همه حق دارند از امکانات موجود استفاده کنند.هر کس میرود بیمارستان مریض است دیگر.آدم سالم که نمیرود بیمارستان

    • يکشنبه 1 ارديبهشت 1392-0:0

      باسلام

      جدی تونکا آسانسورکارتیه؟

      چیزهای ندیده ونشنیده

      خب حالا بیمارتوچه فازی بایدباشه؟

      بخداخنده داره


      ©2013 APG.ir