تعداد بازدید: 1885

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 2 ارديبهشت 1392-23:18

برزگر:اصلاح طلبان مثل اصولگرایان نامزد معرفی کنند

یک فعال فرهنگی و اجتماعی گفت:حضور اصلاح طلبان در كنار اصولگراها باعث جدي ترشدن انتخابات و خلق حماسه اي ماندگار در 24 خرداد خواهد شد/اصلاح طلب ها با معرفي نامزد مثل اصولگرايان در تكميل حماسه سياسي سال 1392 سهم خود را ادا کنند.


مازندنومه:عضو هيأت مديره خانه مطبوعات مازندران و فعال فرهنگي و اجتماعي گفت:مهمترين دغدغه و نگراني ، كم رنگ شدن نقش و حضور مردم در تعيين سرنوشت سياسي است،بنابراين ، بايد تلاش همگان برگزاري انتخابات پرشور با مشاركت حداكثري باشد.

 حسين برزگر انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر و روستا را مهم ترين رخداد سياسي كشور در سال 92 دانست و گفت: امسال كه سال انتخابات است و مقام معظم رهبري مطالبه شان ايجاد حماسه سياسي است همه بايد به گونه اي تلاش كنيم كه زمينه حضور مردم را براي حق تعيين سرنوشت كشور هر چه بيشتر فراهم كنيم و اين میسر نمي شود مگر اين كه همه مردم با هر سليقه و ديدگاهي كه دارند احساس كنند كه مي توانند در تعيين سرنوشت خود دخيل باشند.

 اين روزنامه نگار و مدرس دانشگاه با تأكيد بر اينكه ميثاق ملي ما قانون اساسي است ، گفت : حضور اصلاح طلبان در كنار اصولگراها باعث جدي ترشدن انتخابات و خلق حماسه اي ماندگار در 24 خرداد خواهد شد .

 وي از اصلاح طلبان خواست كه در اين دوره انتخابات رياست جمهوري شركت فعالانه داشته و با معرفي نامزد مثل اصولگرايان در تكميل حماسه سياسي سال 1392 سهم خود را ادا کنند.

برزگر در ادامه انتخابات چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا را مهم دانست و اظهار داشت: اعتقادم به توسعه فراگير و جامع در محيط شهري و روستايي است، اگر بخواهيم با صداقت و عملياتي صحبت كنيم ، نمي شود وعده هاي عجيب و غريب و فضايي به مردم داد .

وی افزود:در مقطع فعلي مهمترين مسأله كشور ، معيشت و كاهش تنگناها و فشارهاي اقتصادي است و مديريت شهري مي تواند در كاهش اين مشكل اثرگذار باشد .

 برزگر از كانديداهاي شوراي اسلامي شهر و روستا خواست كه رفتار در چارچوب قانون ،گفتار بر مدار صداقت و تصميم بر مبناي فعاليت را سرلوحه كار خويش قرار دهند .

 اين مدرس دانشگاه خاطرنشان كرد:برنامه هاي كانديداها بايد واقع بينانه باشد و از وعده ها و شعارهاي سطحي ، عوام فريبانه و دست نيافتني پرهيز كنند .


  • اسهال طلبپاسخ به این دیدگاه 4 0
    سه شنبه 3 ارديبهشت 1392-0:0

    جمع کن برزگر جان

    گویا توی قلب سوئیس داری زندگی میکنی!! و فضا خیلی آرمانیه برای همه!

    اصلاح طلبا بیان چرتکه بزنن؟

    خوب خودتو به خواب زدی!!!

    سیاست و قدرت با آدم چیکار که نمیکنه!!

    حتما تو هم اصلاح طلبی!!!!





    • سه شنبه 3 ارديبهشت 1392-0:0

      با آرزوی موفقیت برای آقای برزگر

      • سه شنبه 3 ارديبهشت 1392-0:0

        اصولگرایان انقلابی نما برای خلق حماسه حتی اجازه انتشار عکس محبوب ترین سیاستمدار عصر حاضر و رییس جمهور سابق و فرزند فاضل و با تقوای امام جناب آقای سید محمد خاتمی را نمی دهند چگونه می توان این جماعت تنگ نظر و انحصار طلب انتظار داشت که راه را برای اصلاح طلبان باز کنند. پس بهتر است این ضرورت به جدیت تذکر داده شود


        ©2013 APG.ir