تعداد بازدید: 4894

توصیه به دیگران 17

چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392-22:56

ساختمان دفتر بنیاد کودک آمل کلنگ زنی شد

گزارشی از مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان بنیاد کودک شعبه آمل/مصطفی فیروزی که از بی ادعاترین ،اما از بزرگترین نیکوکاران مازندرانی و چهره شاخص نیکوکاران راستین در آمل است،در استمرار خدمات فراوان انسان دوستانه خود،هزینه احداث ساختمان بنیاد کودک آمل را به مبلغ پانصد میلیون تومان تقبل کرد+عکس


مازندنومه:بنیاد کودک شعبه آمل یکی از فعال ترین شعبات بنیاد کودک ایران است که هدف اصلی آن شناسایی و حمایت از کودکان مستعد تحصیلی نیازمند به حمایت مالی و معنوی است.

 بنیاد کودک آمل با حضور و تلاش ارزنده هیات امنای آن و همراهی گروهی از نیک اندیشان و نیکوکاران آملی با تحت پوشش قرار دادن صدها کودک،  از کارنامه درخشانی در ارایه  خدمات انسان دوستانه برخوردار است.

چهارشنبه چهارم اردیبهشت 1392، آمل و بنیاد کودک آمل با  حضور و همت والای مصطفی فیروزی شاهد هدیه بهار در بهار به کودکان تحت پوشش این بنیاد بود.

فیروزی که از بی ادعاترین ،اما از بزرگترین نیکوکاران مازندرانی  و چهره شاخص نیکوکاران راستین درآمل است، در استمرار خدمات فراوان انسان دوستانه خود ، هزینه احداث ساختمان بنیاد کودک آمل را به مبلغ پانصد میلیون تومان تقبل کرد.

در مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان دفتر بنیاد کودک شعبه آمل که با حضور جمعی از مسوولان و فعالان اجتماعی آمل برگزار شد،احمد امیرسلیمانی شهردار و علی قاسمی رییس شورای اسلامی شهر آمل، حسین علیزاده شهردار سابق آمل،محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، بزرگمهر دادگر رییس هیات امنای بنیاد کودک آمل ،افسانه اسدپور مسوول بنیاد کودک آمل و مریم پروین عضو سابق شورای اسلامی شهر  و فعال اجتماعی و فرهنگی آمل حضور داشتند.


  • مریم محمدزادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392-0:0

    خدای بزرگ به ایشان و خانواده ی محترمشان توفیق دهد که با این کارشان قلب بسیاری از کودکان را شاد خواهند کرد .همیشه سلامت و پایدار بمانند..

    • کارن- بابلپاسخ به این دیدگاه 1 0
      شنبه 7 ارديبهشت 1392-0:0

      اقدام آقای فیروزی ارزنده و شایسته ی ستایش است.

      چنین اقداماتی است که حس زیبای انسانیت و نوع دوستی را به تصویر می کشد

      • منا مرادیپاسخ به این دیدگاه 1 0
        جمعه 6 ارديبهشت 1392-0:0

        حاج مصطفی فیروزی و خانواده اش واقعا" به شهرستان آمل توجه می کنند .. حالا این ساختمان بنیاد کودک در سطح استان خدمات می دهد.... واقعا" جای قدر دانی ویژه از این مرد بزرگوار دارد..

        • یک شهروند آملیپاسخ به این دیدگاه 2 0
          پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392-0:0

          درود بر نیکوکار ارزشمند جناب آقای مصطفی فیروزی

          • پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392-0:0

            خدایا شکرت.خیلی وقته که همه منتظر بودن.


            ©2013 APG.ir