تعداد بازدید: 2216

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392-1:29

درباره فتنه و انحراف،کاری نکنیم باعث جنگ شود-عسگر اولادی

حبیب الله عسگر اولادی در ساری گفت:نمی شود با یارانه مردم را حقوق بگیر کرد/عده ای از طرفداران مصباح خودشان استنباط هایی دارند/هرکس به هر اندازه از اصلاح طلبان در فتنه شرکت و سکوت کرده،باید عذرخواهی کند/نباید کاری کنیم که باعث جنگ شود و هرکس وارد فتنه و انحراف شده باید برای خروجش از فتنه و انحراف تلاش کنیم.


مازندنومه،رضا شریعتی:حبیب الله عسگراولادی مسلمان -سیاستمدار و بازرگان معروف-یکی از نامزدهای چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و وزیر بازرگانی در دولت اول میرحسین موسوی بود.

او از اعضای حزب موتلفه اسلامی است که در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران از محمود احمدی نژاد حمایت کرد.

پیش از انقلاب عسگر اولادی از زندانیان سیاسی در دوره محمد رضا پهلوی بود که پس از تحمل ۱۳ سال حبس از محکومیت حبس ابد خود، با تقاضای عفو از زندان آزاد شد.

دبیرکل بزرگ‌ترین ائتلاف اصول‌گرایان ایران،زمستان سال گذشته در اظهار نظری متفاوت با سایر اصولگرایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی را «برادر» خود خطاب کرد و گفت که آنها «فتنه‌ساز نیستند».

عصر چهارشنبه دومین همايش بزرگ هم اندیشی اصولگرايان مازندران با حضور حبیب الله عسگر اولادی مسلمان، مینایی فر دبیر کل حزب موتلفه مازندران و جمعی از مسئولان در مسجد حضرت ابوالفضل ساری برگزار شد.

عسگر اولادی پس از بیان مطالبی کوتاه در مورد اهل بیت و توسل جستن از آنان گفت :ترجیح می دهم این جلسه به یک جلسه مشارکتی بین من و مردم مبدل شود و سپس با جمع آوری پرسش ها نسبت به پاسخگویی اقدام کرد.متن سئوال ها و جواب ها در زیر آمده است.

* نمی شود با یارانه مردم را حقوق بگیر کرد

- رییس جمهور آینده چه ويژگی هایی باید داشته باشد؟

رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند نامزد ریاست جمهوری باید نکات مثبت گذشتگان را داشته باشد،رییس جمهورهای گذشته خوبی هایی داشتند که رییس جمهوری آینده باید آنها را داشته باشد و باید بکوشد نقاط ضعف گذشته را نداشته باشد.

وی افزود:کسی که می آید باید قانون باور باشد.باید استکبار گریز باشد.باید نگذارد ملت درجا بزند.باید برای پیشرفت برنامه داشته باشد.برای رشد،توسعه و برقراری عدالت برنامه داشته باشد و قانون باور باشد.

این فعال سیاسی استدلال کرد:رییس جمهور کنونی فاصله دهک های پایین و بالا را کم کرده است،سهام عدالت و فروش کارخانجات و اصل44اش مثبت بوده،ولی در مورد یارانه بارها حتی به صورت مکتوب تذکر داده ام که یارانه باعث ایجاد تورم بیش از اندازه می شود؛مثلا اگر که شما به خانواده ایی که 200هزار تومان درآمد نداشت 250 هزارتومان بدهید، این پول در بازار ترم ایجاد می کند.

وی افزود:الان هم صحبت از5 برابر شدن یارانه ها شد، این که نمی شود با یارانه مردم را حقوق بگیر کرد.شما باید این پول را برای ایجاد اشتغال در اختیار مردم قرار دهید.تورم اگر در اسفند به 40 درصد می رسید با این کار الان تورم به 80 درصدمی رسد.

-نظر اجمالی خود را در مورد آیت الله مصباح و طرفدارانش بفرمایید.

آیت الله مصباح اسلام شناسی هستند که شواهد مبارزاتی شان مشخص است و ایشان نشریه ای به نام انتقام داشت. عده ای طبق اظهار نظر آقای مصباح حرف هایی می زنند، ولی متاسفانه عده ای دیگر خودشان استنباط هایی دارند.

-تبلیغات زودرس مغایر با قانون اساسی است یا خیر؟

بله ؛ولی چون ثبت نام رسمی نشده کسی تبلیغات زود رس نمی کند.

*کسانی که فریب انحراف را خوردند باید جبران کنند

عسگراولادی در ادامه گفت: برای اینکه در یک ماه آینده دیگر به دیار سبز علویان نمی آیم جا دارد سخنانی کوتاه را به عنوان تذکر به کسانی که امروز در این جمع حضور دارند بدهم.

وی با بیان این که انتخابات امتحان است، به داستان تاریخی حیله عمر و عاص اشاره کرد و افزود: ما باید در امتحانات به هوش باشیم و ببینیم امیرالمومنین،ابوموسی را می خواهد یا نه و باید کاری کنیم تا انتخابات یک جشن ملی قرار گیرد و طبق خواسته رهبری باید شرکت در انتخابات حداکثری باشد.

این فعال سیاسی با بیان این که باید رییس جمهوری با رای بالا انتخاب تا قدرت نظام اسلامی به جهان ثابت شود،ادامه داد:در رابطه با فتنه و انحراف نباید کاری کنیم که باعث جنگ شود و هرکس وارد فتنه و انحراف شده باید برای خروجش از فتنه و انحراف تلاش کنیم.

عسگر اولادی هم چنین خاطرنشان کرد: هرکس به هر اندازه از اصلاح طلبان در فتنه شرکت و سکوت کرده،باید عذرخواهی کند و هرکس به اصل ولایت فقیه و اهانت های عاشورا و همان هایی که نه غزه ونه لبنان می گفتند، باید عذرخواهی و توبه کنند.کسانی هم که فریب انحراف را خوردند باید جبران کنند،چرا که باعث شکسته شدن جهش اسلام در دنیا شدند .

وی در پایان تصریح کرد: مبارزه ما سه مرحله دارد1-اسلامی کردن ایران2-اسلامی کردن جهان3-جهانی شدن اسلام

*حاشیه ها

-گفته شده بود جلسه از ساعت16:30شروع می شود که با50دقیقه تاخیر از ساعت17:20دقیقه شروع شد.

-میکروفن جلسه چند بار قطع شد.

مراسم پس از تلاوت قرآن و مداحی برای اهل بیت و خیر مقدم مینایی فر آغاز شد.


  • شنبه 7 ارديبهشت 1392-0:0

    سلام به سید.غلامرضا.مصلح

    بی انصافی تا چه حد

    منصف باشید متوجه میشوید سخنانش به حق بود

    اخوی ازخدابترس دامن نزن به؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سید.غلامرضا.مصلحپاسخ به این دیدگاه 3 0
      پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392-0:0

      سلام.ازقدیم.و.ندیم.میگفتند..عصا.ازراستی.هردم.به.گوش.پیر.میخواند....مگر.درخواب.بینی.باز.ایام.جوانی.را...وقتی.یک.کارگر.یا.کارمند.یا.هرادمی.سی.سال.که.کارکرد.باید.بازنشسته.شود.چون.بخصوص.انسان.که.ازهفتاد.سالگی.گذشت.مغزش.نمیتواند.ان.قدرت.قبلی.را.داشته.باشد.واین.خلقت.خداوند.است..چقدر.خوب.بود.کسانیکه.به.سن.کهولت.رسیده.اند.اچازه.بدهند.جوانترها.امور.را.اداره.کنند.چون.در.عصر.اینترنت.زندگی.میکنند.و.افراد.مسن.استراحت.کنند.و.درپارکها.قدمی.بزنند.امام.ره.فرمودند.پیشینیان.ما.اجازه.ندارند.برای.امروز.ما.تکلیف.تعیین.کنند.حاج.اقا.هم.موقع.استراحتشان.است.


      ©2013 APG.ir