تعداد بازدید: 2729

توصیه به دیگران 3

پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392-1:59

عسگر اولادی:با پایداری ها مذاکره می کنیم

در گفت و گو با حبیب الله عسگر اولادی مطرح شد:جریان انحرافی حتی مربوط به خود احمدی نژاد هم نیست/موسوی و کروبی برادر من هستند،اما این ها مفتون واقع شده اند/جریان انحراف را آمریکا و اسراییل ساخت/اگر دولت می خواهد در انتخابات شرکت کند،باید گزینه دیگری را انتخاب کند/می خواهیم با جبهه پایداری وارد مذاکره شویم.


مازندنومه:چرا در یک جریان اصولگرا که دو دوره تحت حمایت شما بود،جریان موسوم به انحرافی به وجود آمد؟

جریان انحرافی حتی مربوط به خود آقای احمدی نژاد نیست، دشمنان انقلاب یک قیچی دو دم ساختند؛یک دم فتنه و یک دم انحراف که با این قیچی می خواستند هستی انقلاب را قیچی کنند.

دشمن در گذشته نیز چنین کرده بود؛دو تا جریان راه انداخته بود: یکی از بطن گروه های چپ سازمان چریکی و یکی دیگر مجاهدین خلق و این قیچی می خواست مبارزات ملی کشور را نابود کند.

فتنه و انحراف همیشه ساخته و پرداخته می شوند. بهاییت و وهابیت دو لبه برای قیچی کردن اسلام، یکی در برادران سنی و یکی دیگر بین شیعیان رخنه کردند.

در دوران مصدق و بازرگان این قیچی رفت.من می گویم موسوی و کروبی برادر من هستند،اما این ها مفتون واقع شده اند، جریان انحراف را آمریکا و اسراییل ساخت.

فتنه در درون تشکیل شده یعنی رهبری می گوید انتخابات سالم، این ها می گویند تقلب شده است. رهبری تایید می کند اینها نه.انحراف وقتی دشمن موفق نشود ما را در داخل متفرق کند،شکل می گیرد.

*مازندنومه:پیش بینی شما از انتخابات آتی چیست و چه جریانی به قدرت می رسد؟

من ادعا به علم غیب ندارم و واقعا چه می شود را نمی دانم.

*مازندنومه:اگر مشایی تایید صلاحیت نشود،به نظر شما گزینه بعدی دولت چه کسی خواهد بود؟

برو از دولت بپرس، چرا از من می پرسی؟ ولی از همین حالا از جلسه ای که هفته گذشته در ورزشگاه برگزار شد ولی آقای مشایی نیامد مشخص است که اگر دولت می خواهد در انتخابات شرکت کند باید گزینه دیگری را انتخاب کند.

*مازندنومه:الان اوضاع اصولگرایان چگونه است؟

اصولگرایان روی روال درستی حرکت می کنند.ائتلاف 5نفره است. می خواهیم با 3نفر مذاکره کنیم 8 نفر تا 10نفره شویم. می خواهیم با جبهه پایداری وارد مذاکره شویم تابه ما بپیوندند.

در پنج نفر نامزدی که در موتلفه داریم بین آنها یک نفر اسم بنده را گذاشتند، من نه سنم نه جسمم اقتضای نامزدی نمی دهد. در ضمن مواضع من نیز مانعی دیگر برای این امر بود.

*گفت و گو از:رضا شریعتی


  • شنبه 7 ارديبهشت 1392-0:0

    سلام وخداقوت همکارعزیز

    کامل بود

    بنده نبودم،

    از اینکه شفاف نوشتی سپاس


    ©2013 APG.ir