تعداد بازدید: 2594

توصیه به دیگران 1

شنبه 7 ارديبهشت 1392-13:45

400 مدیر زن در استان وجود دارند-شرف الدین

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت:حضور بانوان به عنوان مدیران ارشد و میانی در دولت های نهم و دهم 9 درصد افزایش یافته است/زوجینی که در طرح های آموزشی ما حضور یافتند، ازدواج آنها به طلاق منجر نشد


مازندنومه،اعظم کردان:مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در نشست خبری،با بیان اینکه به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن، 14 بانوی نمونه معرفی می شوند،گفت: بانوان نمونه در بخش های مختلف از جمله استاد دانشگاه و حوزه، سرپرست خانواده، کارآفرین، معلم، بسیجی، ورزشکار، کارمند و مربی طرح حکمت انتخاب شدند که در روز زن مورد تجلیل قرار می گیرند.

 زهرا شرف الدین افزود: همچنین از 11 بانوی نمونه در دستگاه های اجرایی استان نیز قدردانی به عمل می آید.

 وی، از افتتاح پارک ویژه بانوان در شهرستان بابل خبر داد و تصریح کرد: این پارک یازدهم اردیبهشت، به عنوان کامل ترین پارک ویژه بانوان مازندران در دو هزار هکتار به بهره برداری می رسد.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه از سال 85 پیگیر ایجاد پارک های ویژه ای برای بانوان در استان هستیم،گفت: در ابتدا به دلیل آشنا نبودن افراد با مخالفت های شدیدی روبه رو بودیم.

شرف الدین ادامه داد: پس از پیگیریهای صورت گرفته، شورای استان ایجاد پارک بانوان را یکی از شاخص های ارزیابی شهرها قرار داد و اکنون شهرداران پیگیر ایجاد این پارک هستند.

وی، به بیان توانمندی بانوان در عرصه های مدیریتی پرداخت و اظهارداشت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته حضور بانوان به عنوان مدیران ارشد و میانی در دولت های نهم و دهم 9 درصد افزایش یافته است.

شرف الدین با اشاره به اینکه در سال 86، تنها 45 خانم به عنوان مدیر ارشد و میانی در استان حضور داشتند، افزود: در حال حاضر 406 خانم در رده های مدیریتی در استان وجود دارند.

وی، تلاش و فعالیت عالمانه و تخصصی، ارتقای سطح علمی و فرهنگی و تغییر نگرش مدیران ارشد استانی نسبت به قابلیت ها و توانمندی های بانوان را از دلایل رشد و ارتقای بانوان در حوزه های مختلف مدیریتی دانست و اظهار داشت: بانوان در عرصه های ورزشی نیز درخشش خوبی در عرصه های مختلف ملی و بین المللی داشتند.

 شرف الدین در بخش دیگری از سخنانش، آموزش های تحکیم خانواده و مهارت های زندگی را یکی از فعالیت های امور بانوان و خانواده استانداری مازندران دانست و گفت: در همین راستا 110 هزار نفر از زنان خانه دار در آموزش های طرح رحمت-13 هزار و 834 نفر در آموزشهای زوجین جوان، 33 هزار و 421 نفر در آموزش های توانمندسازی دختران روستایی و 6 هزار و 378 نفر در آموزش های متمرکز ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شرکت کردند.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، ادامه داد: هیچ کدام از زوجینی که در طرح های آموزشی ما حضور یافتند، ازدواج آنها به طلاق منجر نشد.


  • چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392-0:0

    خانم شرف الدین چرا نسبت به اموال بیت المال اینقدر دست و دلباز هستید؟ یک دستگاه اتوبوس 43 نفری را با 15 مشاور زن حرکت می دهید به همایش گل و گیاه و در صورتی که خود با ماشین پژو 405 با راننده خود جلوی اتوبوس راه می افتید! خدا عاقبت شما مدیران دنیایی با شعارهای آخرتی را ختم بخیر کند!!!

    • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392-0:0

      سلام علیکم

      زمانی که دغدغه ما پی گیری مشکلات خواهران بی سرپرست و بد سرپرست بود و در جلسات با صدای بلند به این مسئولان جز و کل ندا می دادیم همین خانم درصدد دعوت من به سکوت بودند . و بابت زحماتی که بانوان از صدر پیروزی انقلاب تا به حال ، دوشادوش همسران و برادران خود کشیدند. و تذکر داده شد به آقای استاندار که بهترین موقعییت ها از آن و لیاقت بانوان هم باشد. همین خانم مشاور اعتراض کردند . و منتقد صحبت بنده بودند.

      • يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

        خانم محترم. لطفا به فکر اشتغال خانمها باشد

        • شهروند املیپاسخ به این دیدگاه 1 0
          يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

          با سلام خدمت خانم شرف الدین

          در شهر امل مدیر یکی از سازمانهای وابسته به شهرداری در سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری امل خانم مهندس علیزاده جز بهترین مدیران استانی هستن امیدوارم ایشون هم بعنوان مدیر نمونه کشوری معرفی گردند


          ©2013 APG.ir