تعداد بازدید: 2056

توصیه به دیگران 2

شنبه 7 ارديبهشت 1392-20:50

ادعاهای رضایی؛تحریم ها را خنثی می کنم/یارانه سبز می دهم!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نکا گفت: وقتی جنگ تمام شد،به ذهنم خطورکرد که اقتصاد بخوانم و مشکل فردای جنگ را حل کنم/یارانه سبز را در 8 مرحله به مردم می دهیم/طرح یارانه ها را دوسال پیش به دولت احمدی نژاد ارائه دادم/آمدم تا اقتصاد ایران را درجهان شکوفا کنم+عکس+گفت و گوی اختصاصی


مازندنومه،سیده نصیبه دوستدار:محسن رضائی-کاندیدای انتخابات آینده ریاست جمهوری-پیش از ظهر شنبه درتالار مهسای نکا سخنرانی کرد.برگزیده اظهارات او در پی می آید:

*همه ادعاهای آقای دبیر!

-گرانی ملت را تحت فشار سخت قرار داده است. مردم بیکار و خجالت زده پیش خانواده شان هستند.عزت جوانان دارد شکسته می شود، اسلام می گوید از هر دری فقر آید ایمان می رود.

-ملتی که این گونه به نظام و سرزمینش وفادار است،باید کمک شان کرد تا بیکاری بر طرف و گرانی کم شود.

-ارزش پول پایین آمده، پول ملی را به وضعی می رسانند که روز به روز قدرت خرید مردم کاسته خواهدشد. 1000 تومان امسال قد 300 تومان پارسال است یعنی 700  تومان آب رفته است.

-نباید اجازه داد گرانی ها ادامه دار شود.اگر فشار ادامه بیابید، هم آسیب به نظام جمهوری اسلامی و هم به مردم می رسد.

- نباید این شرایط سخت ادامه دار باشد که منجربه اعتراضات مردمی شود، گرچه ملت ما اگر دادی می زند علیه دشمنانی که مارا محاصره کردند می زند،ولی دولتمردان باید به خاطر نجابت مردم-که وفادار کشورشانند- قدردان باشند.

- جوانان زیادی در تخصص های خود ماندند و کاری ندارند حال جمع کثیر تحصیل کردگان،جویای کارند و خجالت زده اهل بیت شان هستند.

-کی گفته بیکاری گرانی حل شدنی نیست؟چه چیزی می خواهیم که در ایران نیست؟ همه چیز فراهم است.علم در ایران است.آب،امکانات ،کارشناسان، منابع فراوان و... همه چیز موجود است.ما باید بگردیم آن علتی راکه نداریم بیابیم.

- باشعار دادن انسان می تواند آرزو ها و دلسوزی هایش را بگوید،اما با شعار دادن گرانی و بیکاری حل نمی شود.


- بیکاری بیماری و مستلزم نسخه پیچی است.باید با شناسایی دقیق نسخه پیچیده شود. این طور نیست که طرحی داده شود،دستور آن مو به مو اجرا نشود و بعد مشکل حل شود.

- زمانی 700 میلیارد دلار(قطع بلندگو برای دقایقی)... طی 7 سال به دولتمردان ما رسیده بود. آن قدر دلار در کشور بود که این چاله چوله ها را پر می کرد،ولی الأن نمی گذارند نفت ما به فروش برسد و مثل قبل ،ما دلار نفتی نداریم.


-اقتصاد دولت با مشکل مواجه شده،چون پول نفت ندارد که در این راستا به خاطر نبود پول نفت فشارهای زیادی به اقتصاد شهر و حتی خانواده ها وارد شده است که این مهم زندگی مردم را متأثرکرده است.


-وقتی دلار نفتی نیست، باید نسخه بنویسیم برای بیکاری، گرانی، نرخ ارز و... نسخه هائی حاذقانه و عالمانه .


- اینکه از منظر اقتصاد سخن می گویم و جرأت به خرج می دهم، چون تخصص اقتصادی و سابقه تحصیل و تدریس 20 ساله دارم. وقتی جنگ تمام شد، به ذهنم خطورکرد که اقتصاد بخوانم و مشکل فردای جنگ را حل کنم.

- بیکاری و گرانی باید برطرف شود. بنده شعار نمی دهم، طی تحقیقات و مطالعاتم برای بیکاری و گرانی نسخه می پیچم.قول می دهم تحریم های اقتصادی را خنثی کنم. به شما قول رزمندگی می دهم، قول حزبی و جناحی نمی دهم که در امسال و سال های آینده تحریم اقتصادی را خنثی و فشار و تحریم بین المللی را کنار بگذارم.من اقتصاد ایران را به شکوفایی در منطقه تبدیل می کنم.

-بیش از 20  سال اداره مملکت در دست جناح های سیاسی بود، ما در کنارشان بودیم و مشاوره می  دادیم.گذشته به اندازه امروز حساس نبود. امروز جای سراب درست کردن و گل آلود کردن نیست. بگذارید شفاف سازی شود.(شعار مردم:رضایی مبارز/ به داد مردم برس)

-شرایط سخت شده،به فضل پروردگار از این مرحله عبور می کنیم، باید اقتصاد مردمی شود و همه امور به دست مردم قرار بگیرد.

- ما یارانه سبز را در 8 مرحله به مردم می دهیم. به طورمثال در بحث کشاورزی اگر از حالت سنتی خارج و مکانیزه شود یارانه می دهیم. اگر می خواهید آبیاری تحت فشار و بارانی کنید، یارانه می دهیم.( سالن باتشویق حاضران شلوغ شد)


-گندم شما را مثل گذشته نمی خریم. قبلاً کیلویی 500 بود که دولت با کمبود مواجه شد. واردات 5/1 میلیاردی... و دیگر کشاورزان حمایت نشدند،چرا؟ باید قیمت گذاری درست شود. محصولاتی که دولت از مردم می خرد را باید درست کرد. امسال بالای 800 و 900 می خریم تا فشاری که تاکنون به کشاورزان وارد شده، برطرف شود.


- طرح بنده ، مکمل طرح قبل و ضد تورم است. تولید را بالا می برد، اشتغال بالا، درآمد در هر هکتار را چند برابر گذشته می کند، کشاورزی سنتی به پیشرفته تبدیل می شود، مردم سر شغل خود می مانند و کشور را با اقتصاد پویا اداره می کنند و در نکا، صنعت می آید صنعتی که مکمل کشاورزی است.

- چه کسی می گوید مازندران چون سرسبز است، صنعت نمی خواهد.(تشویق حاضرین)  باید صنعت گردشگری در کنار کشاورزی رشد و نمو کند.

- مازندران دریای وسیعی داردکه با 9 کشور از طریق دریا تجارت می کند.صنعت تجارت هم واردمنطقه می شود. تجارت هم می تواند در کنار کشاورزی و گردشگری کار کند.

- شیلات می تواند منابع عظیمی برای لبنیات، پروتئین و ... باشد.قیمت گوشت و پروتئین همچنان درحال افزایش است. کشتی های مسکو می آید و از سواحل ایران ماهی می گیرد و می رود، مگر ما دست مان چلاق است که شیلات راتقویت نکنیم و نتوانیم روزی مردمان خود رافراهم کنیم؟همه اینها با برنامه هست خدای متعال فرصت 16 ساله داد که با کارشناسان توانستیم برنامه رافراهم کنیم.


-طرح یارانه ها را دوسال پیش به دولت احمدی نژاد ارائه دادم و گفتم: اگربرای انتخابات آمدم آن را به عنوان برگ برنده مطرح می کنم اما اگر شما آن را پیاده کنید هیچ وقت نخواهم گفت که این طرح مال من است.


- برای یارانه مشورت دادیم، برنامه دادیم، بسیاری از برنامه هایش مانده که باکمک شما در دولت جدید تمامأ عملیاتی می کنیم.آمدم تا اقتصاد ایران را درجهان شکوفا کنم.

گفتنی ست سخنرانی محسن رضائی با 1 ساعت و 30 دقیقه تأخیرآغاز شد.در ورودی تالار  مهسا چند گوسفند آماده ذبح شدن بود و برگزار کنندگان همایش برای حفظ جمعیت از موسیقی استفاده کردند.




*مشایی می آید؟-نمی دانم

درپایان مراسم محسن رضایی به سئوال های مازندنومه پاسخ داد:

-مازندنومه:شما تاکنون چند بار برای انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده ایدکه منتج به نتیجه نشده، خسته نشده اید؟

نه ما برای ملت ایران، هر چه فداکاری کنیم کم است ما رزمنده ایم خستگی نمی شناسیم.

-مازندنومه: تعدد حضور نامزدهای اصولگرایان را چطور ارزیابی می کنید، آیا این آسیب نیست؟

 خوب است شیوه ای درست شود که کاندیداها بروند پیش نخبگان و با مشورت نخبگان، در صحنه بیایند. اگر مجموعه ای از نخبگان گفتند شما می توانید کشور را اداره کنید، بیایند و خودشان به صرف دلسوزی، اقدام نکنند.


-مازندنومه:آیا مشائی به عنوان نماینده دولت برای ریاست جمهوری می آید؟

 نمی دانم.

-مازندنومه:هزینه های تبلیغاتی تان را از کجا تامین می کنید؟

 شماره حساب دادم و این هزینه ها از ناحیه کمک مردمی است.


  • کارن- بابل شهر بهار نارنجپاسخ به این دیدگاه 4 0
    يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

    بابا فداکاری!!!

    حاج محمود اومد ایران رو به قله ها رسوند!

    دیگه تو میخوای به کجا برسونی؟!! به همه جا رسیدیم دیگه!

    تازه خیلی هم غصه دار عقب موندن کشورهای غربی هستیم! چه کنیم دیگه! ...ما رکورد زدیم!!

    ...

    • يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

      چقدر صحبت های ایشان همه چیز را گل وبلبل کرد!شما اگر هم انتخاب شوید تا چند سال اول باید چاله هایی که این دولت برای مردم کنده روپر کنید.


      ©2013 APG.ir