تعداد بازدید: 2280

توصیه به دیگران 8

يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:42

رییس جمهوری می آید/نمایندگان همراهی نکنند

به بهانه سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به مازندران/هر چند خواهش ما تاثیری ندارد و رییس جمهوری کار خودش را می کند،به خصوص این بار که دست در دست یارغارش -اسفندیار رحیم مشایی- به سفرهای استانی می رود،اما حالا که زمزمه سفر چهارم محمود‌احمدی‌نژاد به مازندران شنیده شده از نمایندگان مردم می خواهیم در این سفر(از قرار سفر تبلیغاتی و انتخاباتی)او را همراهی نکنند تا هزینه‌ای بر مردمی که برآمده از رای این ملت هستند، جاری نشود.


مازندنومه،کلثوم فلاحی: اگر یک رئیس جمهور به اشتباهات خود پی نبرد و بر اجرای آن اصرار ورزد، چه کسی باید این اشتباهات را به او گوشزد کند؟

 این پرسش برای آن است که به آقای محمود احمدی‌نژاد بگوییم به چه دلیل اشتباه خود را در انجام سفرهای استانی تکرار می‌کند؟

سال 88 و در آستانه انتخابات پیشین،احمدی نژاد به سرعت دور دوم سفرهای استانی را به پایان رساند، سفرهایی که بارها عنوان شد هیچ دستاوردی به همراه ندارد و هزینه های آن بیشتر از فوایدش بوده است.

بهای این هزینه‌های گزاف را مردم می‌پردازند، البته نه صرفا هزینه‌های مالی بلکه تبعات اجتماعی آن هم شامل حال همین مردم است.

 مختل شدن نظم عمومی در سطح شهر، ممنوع شدن تردد خودروها در مسیرهای منتهی به مرکز شهر و یا محل نزدیک به سخنرانی رئیس‌جمهوری، پرترافیک شدن حاشیه شهر،انباشته شدن مطالبات مردم و محقق نشدن وعده ها تنها بخشی از آسیب‌های سفرهای استانی است.

اقشار ضعیف جامعه به امید رفع شدن مشکل، به دیدار رئیس‌جمهوری می‌روند،نامه‌ای می‌نویسند،در استادیوم جمع می شوند و حرف و سخنرانی گوش می کنند و بعد دسته جمعی می روند،این میان هیچ اتفاق تازه ای هم نمی افتد!تکرار مکررات!

هر چند خواهش ما تاثیری ندارد و رییس جمهوری کار خودش را می کند،به خصوص این بار که دست در دست یارغارش -اسفندیار رحیم مشایی- به سفرهای استانی می رود،اما حالا که زمزمه سفر چهارم محمود‌احمدی‌نژاد به مازندران شنیده شده از نمایندگان مردم  می خواهیم در این سفر(از قرار سفر تبلیغاتی و انتخاباتی)او را همراهی نکنند تا هزینه‌ای بر مردمی که برآمده از رای این ملت هستند، جاری نشود.

 خواسته زیادی نیست که نمایندگان ملت، این چنین حماسه بیافرینند و ماندگار شوند.


  • خواننده قدیمیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 16 ارديبهشت 1392-0:0

    جناب روبین می توانند سرچی در آرشیو این سایت بزنند و مطالعه کنند که آیا این سایت از ابتدا منتقد دولت بوده یا نه! اگر بلد نیستید من لینکهای انتقادات این سایت از دولت را از سال 84 تا الان برای تان اینجا بگذارم.ده ها یادداشت انتقادی و خبر انتقادی را من خودم یادم هست.این سایت آن موقع انتقاد میکرد که شما احمدی نژاد را معجزه هزاره سوم میخواندید و منتقدان او را بازداشت میکردید.

    • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392-0:0

      والله - یادم هست و شاید هم سالان من یادشان بیاید که قطع نامه پذیرفته شده بود و آتش بس برقرار شد و یک دچرخه سوار خشک مغز با عکس یک روحانی که در تمام 8 سال نمیدانست جنگ ایران و عراق است یا عربستان و هندوستان فریاد میزد که مردم حضرت ایشان به جبهه می روند و مردم بی حوصله به این موضوع میخندیدند بعضی هم او را مورد تشویق تمسخر آمیز ثرار میدادند . حکایت خبرنگارما این است که حالا دیگر در این باغ وحش بچه ها هم دم فیل را میگیرند لازم نیست شما قهرمان باشید . در تمام این 8 سال کجا بودی؟ قطعنامه پذیرفته شد ...تمامش کنید این عقب ماندگی ها را

      • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392-0:0

        جرات داشتی سفر قبلی این حرف و بزنی؟

        • دوشنبه 9 ارديبهشت 1392-0:0

          آقاي نياز حتماً به استقبال مي روند.

          • دوشنبه 9 ارديبهشت 1392-0:0

            امام جمعه اصفهان و تبریز به دیدار رییس جمهور نرفتند.ما انتظار داریم امام جمعه استان ما هم چنین کنند.احمدی نژاد طی ماهها اخیر برای شرکت در مراسم تشییع جنازه هوگو چاوز رئیس جمهور فقید ونزوئلا و همچنین شرکت در مراسم تحلیف نیکلاس مادورو رئیس جمهور جدید این کشور به کاراکاس سفر کرد که غیبت نمایندگان دفتر رهبری در مراسم بدرقه و استقبال رئیس جمهور هم مورد توجه رسانه ها قراگرفته بود

            • دوشنبه 9 ارديبهشت 1392-0:0

              اي خاخر ! بلا نسبت شما اما همه گوش درازمي . اي بوين!

              • مـــــعجزه خامــــوشپاسخ به این دیدگاه 2 2
                دوشنبه 9 ارديبهشت 1392-0:0

                ســــلام

                پيشنهاد خوبيه.

                ولي خب؟ خب... بعيد مي دونم نمايندگان چنين كاري رو انجام بدن.

                مطمئنا اونا با بادسنج هاشون، دنبال يافتن جهت باد هستن تا به همون سمت حركت كنن!!

                • دوشنبه 9 ارديبهشت 1392-0:0

                  درود بر خانم با خرد و فهیم و واقع بین! مازندران ما زیباست و خوش آب و هوا! این آقایان چپ و راست برای خوش گذرانی راهی مازندران عزیز و زیبای ما با پول بیت المال مردم بیکار و بیمار و فقیر و گرسنه بی خانمان می شوند! ...به گفته رفسنجانی، من داد خود به خدا می برم!!! به گفته احمدی نژاد، مشکل ما همین است! یعنی ما معضلی بزرگتر از موی خانمها نداریم!!! قبل از انتخابات مردم مهم هستندچرا با مردم اینقدر بازی می کنید آقایان؟!!!

                  • يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

                    24 میلیون؟

                    • يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

                      جناب حامد رهی نظر شما بسیار بی اساس ویک سوی وشاید هم نشئت گرفته از احساسی باشد که شما رو کور کرده است از دیدن حقایق؛ خانم فلاحی اصلا توهینی نکرده است در هیچ سطر یا سطور از نوشته هایش.در ضمن رییس جمهوری که شعار انتخاباتیش روطرفدارانش در اولین دوره میخوانند احمدی نژاد رجایی دیگر است ولی طول تاریخ ثابت کرده اینطور نیست چون رییس جمهوره نباید نقد بشه؟

                      خود رهبر اجازه نقد وگوشزد کردن به مسئولان رو داده اند.

                      • ناظر حقیقیپاسخ به این دیدگاه 7 0
                        يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

                        خانم فلاحی داره به وظیفه واقعی روزنامه نگاری عمل میکنه. درود بر ایشان.هیچگونه توهینی هم نکرد. توهین عمل اونایی است که با وضعی فلاکت بار دنبال اتومبیل احمدی نژاد می دویدند.

                        فاین تذهبون.

                        • در جواب به كسي كه خود را مردم ناميدپاسخ به این دیدگاه 2 1
                          يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

                          تعجب نكنيد از كساني كه دارند از احمدي نژاد دفاع ميكنند و تعدادشان كم هم نيست چون حقشان هست. همچنان كه حق خانم فلاحي ست كه اين مطلب را بنويسد. نوشتيد استاد فلاني گفت... من يكي هنوز طرفدار احمدي نژادم چون مي خواهد بساط اين استاد فرمود استاد نظرشان اين است و كلا استاد بازي را بر اندازد.

                          • يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

                            آقاي خواننده شما كه مي فهميد رئيس جمهور را همين ملت تعيين كردند لطفاً بفهميد.

                            • يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

                              جالب بود.من تعجب می کنم از کسانی که این پایین هنوز دارند از احمدی نژاد دفاع میکنند!!آیا هنوز جای دفاع دارد این دولت؟چهگلی به سر مملکت زده!آیا شما در این کشور زندگی نمی کنید و نمی بنید گرانی و تورم را؟نمی بنید که علما هم انتقاد می کنند؟آیا نشنیده اید که استاد جوادی آملی چه گفتند؟واقعا متاسفم که با چه کسانی داریم زندگی می کنیم که چشم شان را بروی واقعیت ها بسته اند

                              • يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

                                خانم فلاحی خبرنگار است و می تواند نظرش را به عنوان شهروند یا خبرنگار آزادانه مطرح کند.این بابا که پایین گفته شما چکاره ای باید بفهمد که هرشهروندی می تواند انتقاد کند یا پیشنهاد دهد.سفرها فایده ای نداشته خود دولتی ها هم می دانند و این سفرشان جنبه انتخاباتی دارد.چرا نماینده های مردم باید بروند همراهی کنند؟لطفا بفهمید و بعد نظر بگذارید.

                                • يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

                                  خانم فلاحي شما چكاره اي مملكت هستي كه اين پيشنهاد را مي دهيد ايشان را همين ملت انتخاب كردند و 24 ميليون نفر به ايشان راي دادند لطفاً پاي خودتان را بيشتر از گليمتان دراز نكنيد.

                                  • يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

                                    هيچ كس نيايد اقاي نياز ميايد خاطر جمع باشيد

                                    • يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

                                      چیکارشون داری بزار بیان !آقای رییس جمهور میگم بهتره تو هر شهر مازندران یک هفته بمونید تعطیل شدن یه روز وسه اومدن شوما دستاوردهای بزرگی که سعی میکنیم در تاریخ ثبتش کنیم!آخه مردم شهریکه من توش زندگی میکنم کارخونه ایی به اسم نساجی دارن که کلی جمعیت داره توش کار میکنه اصلانم ورشکست نیست اصلا!حقوق معوقه چیه؟اصلا داریـــــــــــــــم؟ چیکارشون داری بزار بیان !آقای رییس جمهور میگم بهتره تو هر شهر مازندران یک هفته بمونید تعطیل شدن یه روز وسه اومدن شوما دستاوردهای بزرگی که سعی میکنیم در تاریخ ثبتش کنیم!آخه مردم شهریکه من توش زندگی میکنم کارخونه ایی به اسم نساجی دارن که کلی جمعیت داره توش کار میکنه اصلانم ورشکست نیست اصلا!حقوق معوقه چیه؟اصلا داریـــــــــــــــم؟اون بنده خدا ها که یه روز وسشون مهم نی یه روز شما میاین تعطیله یه روز یکی دیگه میاد تعطیله اصلا یه روز دردشونو دوا نمیکنه کی گفته اندک اندک جمع گردد وانگهی دریا شود این از کار انداختن مردم هرکی اینو گفته ببخشید معذرت میخوام اصا بیجا کرده

                                      اصل44تون که خیلی خوب پیش رفت همون خصوصی سازی واختلاس!مردم شهر من شما به خودت نگیر سه هزار میلیارد که چیزی نبود. وسش اضافه کاری برخی ادارات رویه ماه در میون میدن گاهی هم نمیدن شما به خودتو مسئولینی که باید نظارت میکردنو نکردن نگیر

                                      • محمدهادیان.ساریپاسخ به این دیدگاه 6 1
                                        يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

                                        باسلام.

                                        واقعادرسته.!!!!!!!!!!!!

                                        آخه چراهمش مازندران!

                                        چراکسی بفکرمامردم مازندران نیس..

                                        • يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

                                          خانم فلاحی این اقدام شما رو تحریک افکار عمومی و بی احترامی به مقام ریاست جمهوری تفسیر میکنم.

                                          بالاخره آقای احمدی نژاد فعلا رییس جمهور رسمی ایرانه و اگر چه اشتباهاتی هم داره چنین بی احترامی در قبال رییس جمهور ،بسیار عملی زشت و غیر اخلاقی است.راه های دیگری برای فهماندن اشتباهات وجود داره.

                                          سایت مازند نومه فکر میکنم یک سایت نزدیک به اصلاح طلبان باشه و شعار اصلاحات هم یادمون نرفته:زنده باد مخالف من.

                                          • يکشنبه 8 ارديبهشت 1392-0:0

                                            با تشکر از خانم فلاحی.با وجود اینکه احتمال می دهید که تاثیری ندارد باز هم خواسته ی خود را بیان کردید.کسی رومی شناسم که به این فرد اعتقاد عجیبی داشت وبه تهران رفت و از رئیس جمهور تقاضای کمک مالی برای گذران زندگی کرد اما آن کمک تمسخری بیش نبود.اینجا مازندران بیکاری بیداد می کند فار غ التحصیلهای بسیاری دارد اما...البته در این

                                            میان بچه های مدرسه ایی کلی ذوق می کنند کلاسهاشون تعطیل میشه.


                                            ©2013 APG.ir