تعداد بازدید: 2654

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 10 ارديبهشت 1392-23:1

نمایندگان ساری قالیباف شدند

اعلام حمایت شجاعی و دامادی از قالیباف/تخریب‌ها علیه قالیباف بی نتیجه است/دولت و جریانات خاص پیرامونی آن،هر کسی را تخریب کنند،جامعه به او اعتماد بیشتری پیدا می کند/معتقدم که آقای قالیباف ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی دارد/قالیباف بهترین گزینه در میان کاندیداهای موجود است.


مازندنومه:هر چه به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آینده نزدیک تر می شویم،مواضع افراد و چهره های سیاسی شفاف تر می شود.

برخی نمایندگان مجلس نیز این روزها در تریبون های مختلف به معرفی نامزدهای اصلح از منظر خود می پردازند.

در حالی که احمدعلی مقیمی-نماینده نکا،بهشهر و گلوگاه-ضمن خودداری از معرفی نامزد خاصی در انتخابات یازدهم تنها گفته بود:"بنده درحوزه اصولگرایان هستم و جامعتین هرچه تصمیم بگبرند،حمایت می کنم"، سید رمضان شجاعی کیاسری ـ نماینده مردم ساری و میاندرود-اما در لفافه سخن نگفت و آشکارا حمایتش را از محمدباقر قالیباف اعلام کرد.

او به "فردانیوز" گفت:«آقای قالیباف هم برنامه دارد و هم سابقه اجرایی خوبی دارد. من ایشان را به مصادیقی که مقام معظم رهبری فرمودند نزدیک‌تر می‌دانم.»

شجاعی که در انتخابات پیشین از احمدی نژاد و پیش تر از لاریجانی حمایت کرده بود،پس از مطمئن شدن از وارد نشدن رییس مجلس به عرصه انتخابات ریاست جمهوری آینده،سمت و سوی سیاسی خود را مشخص کرد.

وی گفت: «نظرسنجی‌ها یکی از مصادیق شناخت خواست افکار عمومی است، اگرچه برخی از نظرسنجی‌ها اشکال  دارد ولی کلیت آن چیزی که اقبال مردم است را نشان می دهد. عطف به این امر، پیشتاز بودن آقای قالیباف در نظرسنجی ها و توان‌مندی‌هایی که یک گزینه باید از جهت اجرایی و از جهت اشراف بر مسائل و موضوعات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و بین‌المللی  داشته باشد باعث می شود در جمیع جهات ما ایشان را گزینه ای اصلح ارزیابی کنیم.»

نماینده مردم ساری و میاندرود در پایان با اشاره به بی‌نتیجه بودن تخریب‌ها علیه محمدباقر قالیباف تصریح کرد: «دولت و جریانات خاص پیرامونی آن هر کسی را تخریب کنند، جامعه به او اعتماد بیشتری پیدا می کند. این تخریب های احتمالی به نفع قالیباف است. من معتقدم که آقای قالیباف ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی را دارد و این تخریب‌ها منشأ اثر نخواهد بود.»

در همین راستا محمد دامادی-دیگر نماینده این حوزه انتخابیه- در گفت و گو با "فرارو"گفت:«جناب دکتر قالیباف با توجه به اینکه هم کار اجرایی کردند و همه قانون مدار بودن را اثبات کردند و هم توانمند بودن خود را در حوزه های مختلف نشان دادند از صلاحیت بیشتری نسبت به دیگران برخوردار است.»

وی ادامه داد: «ایشان همچنین در جذب روابط خارجی که یکی از شاخصه های تعیین کننده می باشد در همان جایگاهی که هستند ثابت کردند دیسیپلین ارتباط با خارجی ها و برقراری روابط حسنه با دیگر کشورها را دارند. لذا بنده فکر می کنم آقای دکتر قالیباف بهترین گزینه در میان کاندیداهای موجود است.»

این عضو جبهه رهروان ولایت در مجلس درباره موضع این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری گفت: «هنوز موضع رسمی جبهه اعلام نشده است، اما بنده که با اکثریت اعضاء ارتباط دارم باید بگویم گرایش به سمت مجموعه 1+2 است و در میان این مجموعه بیشترین آرا را جناب آقای دکتر قالیباف دارد.»

دامادی در پایان تصریح کرد: « بعید می دانم که جبهه پیروان به صورت رسمی اعلام موضع کند اما به صورت مقطعی و پراکنده آقای دکتر قالیباف در میان نمایندگان مجلس (چه اعضای جبهه رهروان ولایت و چه اعضای جبهه اصولگرایان) از اقبال خیلی بیشتری برخوردار است.»

هر چند شنیده هایی مبنی بر مواضع دیگر نمایندگان استان در انتخابات آینده به گوش می رسد،این شنیده ها رسمی نیست و باید منتظر اعلام موضع شفاف آن ها ماند.


  • يکشنبه 15 ارديبهشت 1392-0:0

    مازندنومه سانسور

    متاسفم

    • جمعه 13 ارديبهشت 1392-0:0

      قالیباف همان احمدی نژاد خوش تیپ است جریان اصولگرایی تمام توان خود را در این هشت سال به نمایش گذاشت و آش شان آنقدر شور شده که هیچ کس حاضر نیست مسولیت آنرا بعهده بگیره . ولایتی حداد قالیباف احمدی نژادی دیگر هستند در توانایی ها !!!!

      • مظاهر هنربخشپاسخ به این دیدگاه 3 1
        پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392-0:0

        قالیباف دوست داریم

        • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392-0:0

          شجاعی!!!خودش که به زور رفت تو مجلس ... حالا چطوری میخواد آقای قالیباف رو حمایت کنه...

          • چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392-0:0

            واقعا واسه ی دامادی و شجاعی متاسفم. همین!

            • چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392-0:0

              بنده مدتها در رصد کردن برنامه ریزی های قالیباف بودم و نام آقای دامادی از همان ابتدا در این هدف بوده اما نام شجاعی کیاسری تازه به میدان پشتیبانی از قالیباف آمده که نشان دهنده ؟؟؟ قضاوت با مردم با بصیرت.


              ©2013 APG.ir