تعداد بازدید: 2195

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392-20:8

حداد عادل: آقایانی که برمی‌گردند به انتخابات،دیگر آن کارها را نکنند

غلامعلی حداد عادل در ساری گفت:از سال 41 که امام راحل،پرچم انقلاب را در دست گرفت،من هم بودم و در تمام این سال‌ها، انقلاب هیچ دغدغه‌ای از سوی مردم مازندران نداشت/وقتی خودم هم مسئول بودم پرهیز می‌کردم که مجلس به میدان لفاظی و بداخلاقی سیاسی مبدل شود چون می‌دانم سود بداخلاقی به جیب دشمنان می‌رود.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:غلامعلی حدادعادل عصر چهارشنبه برای حضور در همایش حماسه محلی، حماسه ملی، به ساری آمد.

ابتدا قرار بود این مراسم در صحن امام‌زاده یحیی برگزار شود که به حسینیه ارشاد، تغییر محل داد.

 حداد عادل با تاخیر بیش از یک ساعته در محل سخنرانی حضور یافت که تقریبا یکصد نفر از مردم در این مکان جمع شده بودند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده هنگام قرائت قرآن به محل سخنرانی رسید و در قسمت ورودی این حسینیه نشست، سپس مداح به مدیحه سرایی پرداخت.

 مجری برنامه در محضر حدادعادل که ریاست فرهنگستان ادب فارسی را بر عهده دارد، شعری را به اشتباه خواند.

نماینده مردم تهران در مجلس در این مراسم اظهار داشت: مازندران است و ماه اردیبهشت که فضای آن را فردوسی در شاهنامه بیان کرده است.

 این مسئول خاطرنشان کرد: اگر خستگی راهی هم بود با این صوت خوش، خستگی‌مان در رفت.

 وی با بیان این که مجموع مناسبت‌های مبارک را با هم داریم،روز معلم و روز زن را به زنان حاضر در مراسم که حدود 26 نفر بودند، تبریک گفت.

 نماینده مردم تهران ادامه داد: سزاوارترین مردم برای تبریک میلاد بانوی اسلام، شما هستید که در طول تاریخ و انقلاب، محبت خود را به اسلام، انقلاب و اهل بیت نشان دادید.

 حداد تصریح کرد:‌ از سال 41 که امام راحل، پرچم انقلاب را در دست گرفت، من هم بودم و در تمام این سال‌ها، انقلاب هیچ دغدغه‌ای از سوی مردم مازندران نداشت.

وی همچنین با یادآوری رشادت‌های مردم مازندران و در بیان واقعه شش بهمن آمل،به اشتباه به حادثه اتفاق نیفتاده‌ای در دی‌ماه،اشاره کرد.

 حدادعادل تصریح کرد: از حادثه دوم خرداد سال 76 تا سال 82، عده‌ای توسعه سیاسی را آغاز کردند.

وی با اشاره به ادعای جامعه جهانی در رابطه با دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، گفت: این دروغ است و خودشان هم می دانند که ایران به سمت تولید سلاح هسته‌ای نرفته است اما همه دنیا را پر کرده‌اند که ممکن است ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد.

 نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: اسرائیل پر است از سلاح هسته‌ای و اتمی، کسی نگران آنها نیست، همان اسرائیلی که حتی پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای را هم امضا نکرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اینکه ما در مجلس توصیه می‌کنیم بداخلاقی سیاسی صورت نگیرد برای این است که این فضا به نفع دشمن است.

حدادعادل خاطرنشان کرد: وقتی خودم هم مسئول بودم پرهیز می‌کردم که مجلس به میدان لفاظی و بداخلاقی سیاسی مبدل شود چون می‌دانم سود بداخلاقی به جیب دشمنان می‌رود.

 وی با بیان اینکه انتخابات دریچه‌ای است که دشمن برای ورود از آنجا، اقدام می‌کند، ادامه داد: در انتخابات 88 از مدت‌ها قبل به مردم می‌گفتند انتخابات را تحریم کنید و اصلا شرکت نکنید تا بعدها بگویند که انتخابات ایران دموکراسی نداشت و مردم شرکت نکردند.

 حدادعادل یادآور شد: بعدها طراحی دیگری کردند و گفتند که تقلب شده، هرچه من و امثال من گفتیم کجا تقلب شده، بگویید که ما بررسی کنیم اما کسی چیزی نگفت.

وی افزود: همین آقایانی که برمی‌گردند برای انتخابات و ما هم مخالف نیستیم،خدا کند که به استقلال جمهوری اسلامی، معتقد باشند و دیگر آن کارها را نکنند، اما بد کردند که دامن انقلاب را به بحث تقلب بستند، جفای بزرگی کردند؛ یادتان هست که چه بساطی راه انداختند.

 حدادعادل ادامه داد: تلاش کنید به کسی رای دهید که قوت‌های قبلی‌ها را داشته و ضعف‌های آنها را نداشته باشد.

 وی افزود: در انتخابات باید به جای آشفتگی سیاسی، حماسه سیاسی ایجاد کنیم.

گفتنی است در سفر پیشین حدادعادل به مازندران در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور،در هنگام ورود به سالن سخنرانی، حتی کیف‌های مدعوین را هم از آن ها گرفتند و خبرنگارها تنها با کاغذ و خودکار وارد سالن شدند، اما این بار حدادعادل،مسیر خیابان ملت تا دفتر آیت‌الله صدوقی را پیاده طی کرد تا بگوید که همیشه در میان مردم است.


  • ساروی دیگرپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 23 ارديبهشت 1392-0:0

    سلام. من خبر را تازه دیدم. کاش اشاره روشن تری به اشتباه خوانی مجری می کردید بدون دانستن چگونگی خواندن شعر از سوی مجری، این بخش از خبر شما ارزشی بیش از یک ادعا و اتهام بدون سند ندارد. هر چند ممکن است این ادعا درست باشد اما به نظرم باید به فکر اقناع مخاطب خود هم باشید. فکر می کنم توجه به این جزییات می تواند به بهبود کیفی سایت منجر شود.


    ©2013 APG.ir