تعداد بازدید: 3557

توصیه به دیگران 7

پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392-10:48

من متنفرم از این مصاحبه!

پاسخ های عجیب  و غریب مصطفی کواکبیان به مازندنومه:این چه سئوالی است، من حاضر نیستم به این سئوال جواب دهم/شما در کجای خبرها هستید که تازه امروز این موضوع را فهمیدید؟/ما اصلاح‌طلبی را در چهارچوب نظام تعریف می‌کنیم، یک سوال دیگر بپرس/ با یک ذهنیت آمدید.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:شب گذشته مصطفی کواکبیان در حضور مردم ساری در مسجد فاطمه(زهرا) سخنرانی کرد، پیش از او، علی قمی -دبیر حزب مردم‌سالاری مازندران- هم به سخنرانی پرداخت.

تعداد افراد حاضر در این مسجد که برای سخنرانی کواکبیان جمع شده بودند، بسیار بیشتر از افرادی بود که برای سخنرانی حدادعادل به حسینیه ارشاد آمده بودند.

در پایان این برنامه،طبق معمول به سراغ سخنران اصلی مراسم رفتم تا گفت‌و گوی کوتاهی با او داشته باشم.

کواکبیان ابتدا از این مصاحبه استقبال کرد و یکی از همراهان او به من گفت که در مقابل در خروجی مسجد، منتظر بمانم.

ساعت تقریبا 11 شب بود. کواکبیان با جمع همراهان در حال خروج از مسجد بود که سئوالم را مطرح کردم.

*مازندنومه: بسیاری از اصلاح‌طلبان، شما را اصلاح طلب واقعی نمی‌دانند.

 کواکبیان: همین سئوال شما غلط است، این چه سئوالی است، من حاضر نیستم به این سئوال جواب دهم.

*مازندنومه: در حالی که اصلاح‌طلبان شاید اجازه تردد در خیابان جام جم را هم نداشته باشند اما شما به برنامه‌ها و مناظره‌های تلویزیونی دعوت می‌شوید و به راحتی صحبت می‌کنید، در این زمینه چه توضیحی دارید؟

کواکبیان: این طور صحبت‌ها را نگویید، ما این همه از اصلاحات گفتیم. ما اصلاح‌طلبی را در چهارچوب نظام تعریف می‌کنیم، یک سوال دیگر بپرس.

* مازندنومه: در یک پیامک از سوی طرفداران‌تان، شما را به عنوان رئیس جبهه اصلاحات معرفی کرده‌اند.

کواکبیان: شما در کجای خبرها هستید که تازه امروز این موضوع را فهمیدید، 2 سال است.

* مازندنومه: رئیس جبهه اصلاحات شما هستید؟ آقای خاتمی نیستند؟

کواکبیان: اصلاحات و اصلاح‌طلبی فرق دارد، 35 حزب هستند که اصلاح طلبی را تشکیل داده اند. من متنفرم از این مصاحبه، از این سوالی که شروع کردید و با یک ذهنیت آمدید.

 گفتنی است مصطفی کواکبیان که در طول سخنرانی خود به ارتقای جایگاه سیاسی اجتماعی بانوان در دولت آینده‌اش تاکید می‌کرد، هرچه فریاد داشت بر سر من کشید و بعد سوار خودرو‌یش شد و رفت.

 ناگفته نماند صبح امروز-پنج شنبه- هم به او تلفن زدم تا پاسخگوی سئوالات ما باشد؛سئوال هایی مانند این که شما که در سمنان نتوانستید رای بیاورید چگونه رییس جمهور خواهید شد؟و... اما این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بر مواضع شب گذشته خود اصرار کرد و ما هم که اهل سئوال های کلیشه‌ای نیستیم، همان مصاحبه دیشب را اینجا منتشر کردیم.


  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392-0:0

    آدرس مصاحبه شما را در سایت الف دیدم.کواکبیان فقط خودشو سرکارگذاشته. ما اصلاح طلبان هم از اصلاح طلب های قلابی و نان به نرخ روز خور مثل کواکبیان و امثالهم متنفریم.دست شما برای ما رو شده آقای کواکبیان ! برو حاج حسینتو بچسب بلکه از اون طریق به نون و نوایی برسی !

    • جمعه 13 ارديبهشت 1392-0:0

      همین ها متاسفانه مدعی دموکراسی اند. باید سوالی ازشون بپرسی که دوست دارن یا بلدن جواب بدن.خنده داره!!!!

      • جمعه 13 ارديبهشت 1392-0:0

        خانم فلاحی، با وجود این که سبک کارتون رو دوست دارم، اما معتقدم در این مصاحبه خیلی ضعیف عمل کردین. بهتر از این می شد با کواکبیان وارد مصاحبه شد. اظهار نظر شخصی درباره فردی که در مقابل شما نیست و انتشار این دیدگاه ها از یک رسانه پرمخاطب شاید کار درستی نباشه. سوال های شما خیلی تند بود و به نوعی از دید یک اصلاح طلب به چالش کشیدن جریان اصلاحات میتونه باشه که در شرایط فعلی قطعاً یک اصلاح طلب سعی میکنه حتی بهش فکر نکنه چه برسه که بخواد جواب بده و در موردش حرف های رسانه ای بزنه.

        • جمعه 13 ارديبهشت 1392-0:0

          این پسره رهی چقدر عشق محموده!!!الان دور و بر محمود احمدی نژاد غیر از مشایی و بقایی هیچکی نمونده.این پسربچه دیگه شورش رو درآوردئه.بابا یه کم یواشتر الان سال 92 هست نه 84.جوش نزن باباجون.احمدی نژاد و دور و بریاش دیگه حناشون پیش ملت رنگ نداره.مازندنومه که از اول سال 84 منتقد این دولت بوده اما الان حامیان متعصبش هم روزی صدبار فحش بهش میدن بابت کارها عجیبش.رهی یه کم فکر کن بابا

          • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392-0:0

            با دست خالی نمیتوان با کواکبیان رودر رو شد . حسین شریعتمداری با آن همه دب دبه و کب کبه ناک اوت کرد خانم فلاحی اطلاعات خودتان را آب دیت کنید لطفا

            • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392-0:0

              آقای رهی:

              آدم زنده وکلی و وصی نمی خواد، مگر اینکه مرده باشه. در ضمن اگر وکالتنامه ای چیزی از جناب رئیس جمهور دارین اعلام کنین ما هم بدونیم

              • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392-0:0

                عالی بود

                • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392-0:0

                  از استقلال رای شما خوشم میاد.گیر خبرنگاری میدیدبه سیاسیون.براتون فرقی نداره طرف احمدی نژاد باشه.استاندار باشه.چپ باشه.راست باشه.همین استقلالو شجاعت شماست که روز سه بار میام سراغتون

                  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392-0:0

                    خوب پیچوندی کواکبیان رو.دمت گرم

                    • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392-0:0

                      خانم فلاحی یادت هست گفتم علیه رییس جمهور جوسازی نکن

                      خیلی ناراحت شدی ازین حرکت؟

                      آنچه که برای خود میپسندی برا دیگران هم بپذیر

                      ولی


                      ©2013 APG.ir