تعداد بازدید: 2523

توصیه به دیگران 2

شنبه 14 ارديبهشت 1392-14:32

سرقت مسلحانه درنکا/مجروح به ساری انتقال یافت

ضارب با شناسائی موتورسیکلت و چندین روز پیگیری، قصد سرقت داشت که در اثر تیراندازی او،شخصی به نام « م- مهدی زاده»- از نیروهای فعال مردمی که گاه با نیروی انتظامی همکاری می کرد- با شلیک گلوله اسلحه کلت از ناحیه پا، مجروح شد.


مازندنومه،سیده نصیبه دوستدار: پیش از ظهر امروز 14 اردیبهشت ماه درشهر نکا سرقت مسلحانه ای در ملأ عام انجام شد.

علی رجبی- فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان نکا- درگفت وگو با ما اعلام کرد: سرقت مسلحانه منجر به زخمی شدن یکی از شهروندان نکایی شد.

 وی درباره جزییات این حادثه اظهار داشت: روبروی بیمارستان تازه تأسیس امام حسین(ع) نکا، جنب گل فروشی در پیاده رو، شخصی قصد سرقت موتورسیکلت را داشته که با شناسائی یکی از نیروهای مردمی که با نیروی انتظامی شهرستان همکاری دارد،ضارب اقدام به تیراندازی کرد.

رجبی در ادامه به نقل از نیروی انتظامی بندرگز گفت: ضارب مرد 37 یا 38 ساله اصالتأ اهل بندرگز است که به دلیل چند فقره سرقت مسلحانه تحت پیگرد قانونی بود که ازبخت بدش امروز درنکا دستگیرشد.

 رییس شورای تأمین شهرستان نکا اظهارکرد: سارق با شناسائی موتورسیکلت و چندین روز پیگیری، قصد سرقت داشت که در اثر تیراندازی او،شخصی به نام « م- مهدی زاده»- از نیروهای فعال مردمی که گاه با نیروی انتظامی همکاری می کرد- با شلیک گلوله اسلحه کلت از ناحیه پا، مجروح شد.

این مسئول با بیان این که سارق مسلح باکمک مردم درصحنه دستگیر و مضروب به بیمارستان امام ساری منتقل شد،افزود: فرد ضارب هم اکنون بازداشت است تا پرونده اش بررسی شود.

بنا برگزارش مردمی،درحالی که سارق،آقای مهدی زاده را شناسائی کرده بود، 2 تیربا تفنگ کلت به سمت او شلیک کرد که اولی به هدف نخورد و دومین تیر به ساق پای او اصابت کرد.

 دراین گزارش آمده است: با فریادهای مضروب در صحنه که " من جزو نیروی انتظامی هستم، مردم به فریادم برسید" جمعیت حاضر به ضارب حمله ورشدند و او را دستگیر کردند تا پلیس درصحنه حاضرشوند.

 یادآورمی شود: با انتقال مضروب به بیمارستان و انجام عمل جراحی از ساق پایش، هم اکنون او وضعیت عمومی خوبی دارد.


  • يکشنبه 15 ارديبهشت 1392-0:0

    سلام

    عجب کوماندوئی بود م مهدی زاده بابا ای ول فیلم پلیسی زیاددیده

    • يکشنبه 15 ارديبهشت 1392-0:0

      از اطلاع رسانی بهنگام و خوبتان ممنونیم


      ©2013 APG.ir