تعداد بازدید: 2095

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 15 ارديبهشت 1392-20:57

آزادی کناری: مسئولان کاری نکنند حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت:اگر مردم مایوس شوند پای صندوق رای نمی آیند/کف رودخانه فریدونکنار را بعد از 45 سال از عمر خود خشک دیدم/بعد از برگزاری انتخابات از شوراهای روستا و شهر قدردانی می شود.


 مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی:مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران اظهار داشت:مسئولان مراقب باشند کاری نکنند که حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود.

 رضا آزادی کناری عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندرود گفت: یکی از الزامات ایجاد حماسه سیاسی مردم اند و نباید کاری کرد که حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود.

وی با بیان اینکه اگر مردم مایوس شوند پای صندوق رای نمی آیند، خطاب به مدیران اجرایی افزود: مراقب باشید من و شما سبب حضور نیافتن مردم نشویم.

 آزادی کناری ابراز داشت: کف رودخانه فریدونکنار را بعد از 45 سال از عمر خود خشک دیدم و در این شرایط اگر مسئولان حتی اگر نتوانند مشکل مردم را حل کنند باید به صحنه بیایند و لااقل به مردم دلداری دهند.

 وی با بیان اینکه امروز در دنیای کنونی جنازه یک شهید را بعد از 1400 سال از شهادتش بیرون می کشند، افزود:این دشمنان قسم خورده برای از بین بردن نظام و انقلاب اسلامی نقشه کشیده اند و با برنامه کار می کنند.

*دهیاری یک نهاد خودکفاست

مدیر کل امور روستایی و وشوراهای استانداری مازندران در ادامه ضمن برشمردن تشابهات یک روستا با یک خانه اظهار داشت:همانطور که خانه نیاز به مدیری دارد که امر خانه را سر و سامان دهد تا سکنه از آن بهره مند شوند، یک روستا نیز نیازمند مدیری است که امور را سامان دهد.

 وی با اشاره به ماده 194 برنامه پنجم توسعه ادامه داد:با عنایت به این برنامه دولت مدیر ارشد روستا را انتخاب می کند و در واقع دهیار هم منتخب شورای اسلامی است که اعضای آن خود توسط مردم انتخاب شده اند و هم با حکم نماینده دولت در بخش، نماینده دولت در روستای خود است.

 آزادی کناری تصریح کرد: دهیار در هر دو حالت برآمده از رای مردم است و اگر جایگاه واقعی خود را بشناسد قطعا از آن بهره خواهد برد.

وی گفت:دهیاری یک نهاد خودکفاست و تنها مقداری از محل اعتبارات ملی به روستا اختصاص می باید و دهیاران باید از محل عوارض صدور پروانه ساختمان ، اخذ عوارض و خلاقیت های خاص دخل خود را پر کنند و کارها را پیش برند.

آزادی کناری ادامه داد:جهت افزایش ظرفیت و توانمندی روستاها و شرکت تعاونی روستاها روسای ادارات پروژه های زیر عدد معین را به دهیاران بسپارند تا روستاها هم خود مجری طرح های عمرانی باشند و هم از سود پروژه منتفع شوند.

مدیر کل امور روستایی و وشوراهای استانداری مازندران ابراز داشت:با توجه به در پیش بودن انتخابات شوراهای شهر و روستا امسال بنا بر این شد که بعد از برگزاری انتخابات از شوراهای روستا و شهر قدردانی شود تا شائبه حمایت از کاندیدای خاصی مطرح نباشد.

*نامزدها نباید به دنبال فضای برد و باخت باشند

 زارعی -فرماندار میاندرود- هم در این جلسه گفت: نامزدها نباید به دنبال فضای برد و باخت باشند و در هر دو صورت پیروزی یا شکست در انتخابات برنده هستند چرا که به تکلیف خود عمل کرده اند و در پیشگاه خداوند روسفیدند.

 وی ابراز داشت:انتظار از همه دستگاه ها و ادارات این است که در راستای آماده سازی بستر انتخابات با وزارت کشور و فرمانداری ها مطابق قانون همکاری لازم را داشته باشند.

 فرماندار میاندرود با بیان اینکه بنده در پست قبلی در حوزه مدیریت روستایی توفیق داشتم تا از نزدیک شاهد پیشرفت و توسعه روستاها باشم افزود:نقطه عطف توسعه حوزه روستایی در دولت نهم بوده است که این حرکت شتابان رو به جلو در آن آغاز شده است.

وی با اشاره به مطالبه بحق مردم میاندرود در دور سوم سفرهای استانی دولت به مازندران و ارتقای بخش به شهرستان ابراز داشت: امروز مردم باید با زبان سپاس و تشکر از رئیس جمهور محترم قدردانی کنند.



    ©2013 APG.ir