تعداد بازدید: 3869

توصیه به دیگران 4

چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392-12:24

بهتره بریم خونه!

سفر چهارم کابینه به مازندران(4)/حاشیه های مازندنومه از سفر هیئت دولت به مازندران+عکس(ویرایش نهایی-بهره نخست)


*به هنگام ورود رییس جمهوری و اعضای کابینه به فرودگاه دشت ناز،تعدادی از مردم بومی به طرح مشکلات خود پرداختند و در چند مورد جلوی احمدی نژاد را گرفتند.

مردم به احمدی نژاد گفتند:به علت نزدیکی به فرودگاه نمی توانند ساختمان های چندطبقه بسازند و برای ساخت و ساز دچار مشکل شده اند.رییس جمهوری هم گفت:شخصا" این موضوع را پیگیری می کنم.

*وزیر راه و شهرسازی در ابتدای ورودش به فرودگاه دشت ناز گفت:جاده جوادالائمه در امتداد باند فرودگاه قرار دارد که مشکلاتی را برای پرواز به وجود آورده است.

وی با بیان این که قرار است تجهیزاتی برای رفع این مشکل نصب شود،گفت:به اسد-مدیرکل راه  وشهرسازی مازندران-دستور داده ام این مشکل را پیگیری و حل کند.

*همراه کاروان رییس جمهوری چند خبرنگار هم هستند که از تهران به مازندران آمده اند.

*هنگام عبور کاروان رییس جمهوری از میاندرود به سمت ساری،برخی مردم منطقه و مغازه دارهای مسیر،با ایستادن در دو طرف جاده از هیئت دولت استقبال کردند.

*تعداد قابل توجهی از کاندیدهای شوراهای اسلامی شهر ساری با پخش کارت ویزیت بین جمعیت،به تبلیغات به مبادرت ورزیده اند.

*از صبح امروز برگزار کنندگان برنامه،دانش آموزانی را نیز به میدان شهدا آوردند.تعدادی از این بچه مدرسه ای ها حدود ساعت 12 نیمروز به یکدیگر می گفتند:"دیگه ظهر شده،الان اگه مدرسه بودیم باید می رفتیم خونه،بهتره بریم خونه!"

*احمدی نژاد در حالی که کاپشن معروفش را بر تن کرده بود، حدود ساعت 12 و 20 دقیقه وارد میدان شهدا شد و با خودرویش، نیمی از میدان را دور زد و به جایگاه رسید.

* استاندار مازندران حدود پنج دقیقه سخنرانی کرد و سپس احمدی نژاد  پشت تریبون قرار گرفت.

* احمدی نژاد  در سخنرانی اش با اشاره به اینکه هر گام که به سمت عدالت برداشتیم، یک جیغ بنفش و قرمز کشیدند، ادامه داد: در همین هدف مندی، هر کسی با زنش دعوا کرده، صبح می آید و می گوید هدف مندی به چه دلیل بود.

*رییس دولت با بیان اینکه در جریان اجرایی شدن هدف مندی، فردی به تلویزیون آمد و گفت اگر این طرح اجرا شود بنزین به لیتری پنج هزار تومان می رسد، خاطرنشان کرد: اونجای آدم دروغگو!

*وی با بیان اینکه دشمن عصبانی است و می خواهد مانع تراشی کند، متذکر شد: ما نیازمند حماسه هستیم، یک انتخابات عظیم با 50 میلیون شرکت کننده، یک رئیس جمهور با 40 میلیون رای ملت با قدرت بیاید سر کار که ابتدا دشمنان بیرونی حساب کار خود را بکنند و بعد هم این دنباله های شیطانی داخل، دنبال سوراخ موش بگردند از ترس ملت ایران.

*احمدی نژاد یادآور شد:نماینده ولی فقیه در استان مازندران عمل جراحی قلب باز کرده که برای او آرزوی تندرستی می کنیم و من هم به ملاقات آیت الله طبرسی خواهم رفت.


*نکته قابل توجه در پخش زنده این مراسم از رادیو و تلویزیون استانی بود.در حالی که سخنرانی احمدی نژاد در میدان شهدا ساعت 13:25 تمام شد،پخش این سخنرانی در رادیو مازندران با حدود 5 دقیقه تاخیر و ساعت 13:30 به پایان رسید.اما نکته جالب تر پخش این سخنرانی از تلویزیون استانی بود که با تاخیر حدود 25 دقیقه انجام شد،اما در گوشه تلویزیون حک شده بود:"زنده!!"


  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392-0:0

    از شعارهای هواداران هم این بود که : مشایی زلزله

    متل نکن برووو دله :))

    • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392-0:0

      "اونجای آدام دروغگو"

      این حرفو دکتر گفت؟؟؟؟

      • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392-0:0

        ساعت 12 نیمروز به یکدیگر می گفتند:"دیگه ظهر شده،الان اگه مدرسه بودیم باید می رفتیم خونه،بهتره بریم خونه!

        فکر نمی کنید از وقتی 5شنبه ها ندارس روتعطیل کردند مدارس دیرتر بسته میشند؟؟؟

        • حمید صالحیپاسخ به این دیدگاه 4 0
          چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392-0:0

          آدمی که 8سال زندگی یک ملت رو نابود کرد اینجور برخوردی از مردم رو باید هم انتظار داشته باشه.مبادا کسی ترحم کنه...

          • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392-0:0

            چرا ساندویچ و سیب زمینی ندادند

            • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392-0:0

              هیات دولتم بهتره بره خونه. بسه دیگه. خسته شدن


              ©2013 APG.ir