تعداد بازدید: 3622

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392-14:47

من مخلص شما هستم-احمدی نژاد

سفر چهارم کابینه به مازندران(5)/گزارش سخنرانی رییس جمهوری در میدان شهدای ساری+عکس


مازندنومه،کلثوم فلاحی: محمود احمدی نژاد ظهر امروز در میدان شهدای ساری گفت: مازندران مهد علم، ایمان و عرفان است.

وی ادامه داد: وجود مردم این سامان، همواره موجب رحمت بوده است و از مازندران جز خوبی، مهربانی و برکت ندیده ایم.

 احمدی نژاد با ابراز احساسات به مردم، تصریح کرد: عزیزان من، من هم شما را دوست دارم و به تک تک شما از صمیم قلب، عشق می ورزم.

وی با بیان این که من هم مخلص شما هستم، متذکر شد: شما تاریخ و شرایط بین المللی را به خوبی می شناسید.

 رئیس دولت با اشاره به اینکه مستکبران در 400 سال اخیر در جنایت و سلطه گری، ممتاز بوده اند، گفت: میلیون ها انسان را ربودند و به بیگاری گرفتند تا سرزمین های خودشان را آباد کنند.

 وی با بیان اینکه در حدود 50 سال اخیر با روش های پیچیده ای، تهدید و تحقیر ملت ها را در دستور کار قرار دادند، افزود: یکی از این مسائل، بازی با قیمت ارز است که به یکباره صدها میلیارد دلار را از جیب ملت ها غارت کردند.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه آنها در مسیر غارت ملت ها به آخر راه و به بن بست رسیدند، ادامه داد: امروز، مشکلات به سرزمین خودشان برگشته است.

وی با بیان اینکه به بهانه استقرار دموکراسی، کشورها را اشغال می کنند، گفت: به افغانستان و عراق حمله کردند و در کشورها جنگ درست می کنند تا تخریب شود و بعدها برای بازسازی آن کشوها، دوباره آن ملت را غارت کنند.

 احمدی نژاد با اشاره به اینکه جنگ پول راه انداخته اند، اظهار داشت: همین طور می کشند و تخریب می کنند.(در این جا شعار مرگ بر آمریکا از جمعیت اندک حاضر در میدان شهدا بلند شد.)

 وی با بیان اینکه برنامه ای ریختند که همه جا را تخریب کنند،گفت: به دولت ها و ملت ها عرض می کنم هوشیار باشید، بنشینید در سوریه و گفت و گو کنید و و کشورتان را با هم اداره کنید؛ این چه بساطی است که سر زن و بچه را می برید و الله اکبر می گویید، این چه الله اکبری است؟

 احمدی نژاد با اشاره به اینکه پول نفت ملت های منطقه را به اسلحه تبدیل کردند، افزود: خودشان در عمرشان انتخابات ندیدند و حالا شده اند طرفدار دموکراسی.

 وی با بیان اینکه همه دولت ها مراقب باشند، گفت: این پیچ آخر است، اگر این توطئه استکبار خنثی شود آنها از درون می پاشند، همه باید هوشیار باشند و به دنبال تعصبات قومی و مذهبی نباشند.

 احمدی نژاد با اشاره به هتک حرمت به مقبره صحابه پیامبر و بهانه استکبار که این صحابه به صورت شرعی دفن نشده بود، اظهار داشت: همه شما همه تکالیف شرعی را انجام دادید و همین یک مورد مانده بود؛ اصلا شما از کجا فهمیدید که او خلاف شرع دفن شده است؟

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ایران باید الگو شود، تصریح کرد: دنیا منتظر است.

احمدی نژاد ادامه داد: من به عنوان خادم شما و کسی که از نزدیک همه جای دنیا را دیده ام و با ملت ها گفت و گو کرده ام این را به شما می گویم که ملت ها از وضع موجود جهان خسته شده و به دنبال الگوی جدید هستند.

رئیس دولت با بیان اینکه چشم ها به سمت ایران است، گفت: جامعه الگو، جامعه فریب، دروغ و سیاسی کاری نیست.

 احمدی نژاد با بیان اینکه می گویند دولت مقصر است در هدف مندی یارانه ها، افزود: بازار ارز چه ربطی به هدف مندی دارد؟

 وی با اشاره به اینکه حالا می گویند دولت باعث تحریم ها شده، خاطرنشان کرد: این ها به خاطر آن است که در مقابل سیاست های آنها ایستاده ایم.

رییس جمهوری دوباره به مردم حاضر، ابراز ارادت کرد و گفت : من مخلص شما هستم.

 وی با بیان اینکه مردم، بساط این گرانی ها و توطئه ها را ریشه کن می کنند، ادامه داد: روسیاهی اش می ماند برا شما که با دشمن همراهی می کنید.

 احمدی نژاد با اشاره به اینکه در موضوع هسته ای کسانی که مسئول هستند باید ابتکار عمل داشته باشند، گفت: ما اهل منطق هستیم.

وی با بیان اینکه از همین الان آب پاکی را روی دست شان بریزم، یادآور شد: اگر کسی خیال کرده ملت ایران تسلیم می شود، اشتباه کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه روز اول اعلام کردم که من نوکر مردم هستم، ادامه داد: امروز هم با افتخار می گویم نوکر مردم هستم.

وی با بیان اینکه این دولت پای ملت ایستاده، تصریح کرد: از روز اول، منت هیچ گروه و دسته ای به دوش این دولت نبود و جز به ملت و به جمهوری اسلامی، به کسی متعهد نیستیم.

 احمدی نژاد با اشاره به اینکه این دولت تا 12 مرداد مسئولیت دارد، افزود: احمدی نژاد با افتخار تا ساعت 9 صبح 12 مرداد در خدمت شماست و با همان سرعت اولیه کار می کند؛ این حرف ها نیست که برویم و استراحت کنیم.

 رئیس دولت ادامه داد: ما اگر این قانون را به صورت کامل هم اجرا کنیم بنزین به حداکثر 2هزار تومان افزایش می یابد.

 احمدی نژاد با اشاره به اینکه به ویژه در استان های ساحلی و مازندران، ما در ابتدای راه هستیم، گفت: اگرچه سرسبزی این استان ها مایه نشاط است اما یک رد گم کنی هم بود که این محرومیت ها به چشم نیامد.

 وی گفت: برای صنعت و کشاورزی مازندران مصوبات خوبی داریم و بودجه هم می دهیم تا در مازندران حتی یک بیکار هم نباشد.

 احمدی نژاد سپس به وقت نماز اشاره و برای این حضور، از مردم مازندران تشکر کرد.


  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392-0:0

    جالبتر تعداد استقبال کنندگان بود که نصف میدان را هم پر نکردند

    • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392-0:0

      الان که فکر می کنم می بینم چغدر این دکطر داره ضهمت می کشه. این حمه راح اومد که این هرف حای مهم رو بزنه. آخه این هرف حا ویژه و اختساثی برای مازندران بود. اثلن یه خسلت بارظ این دکطر اینه که خیی امیدواره. خدارو شکر غول حم داد که در ماضندران حطا یک بیکار حم نباشح. دکطر اظ این که انغدر به فکر مردم حثطی اظط ممنونیم و دوصطط داریم. باور کن!


      ©2013 APG.ir