تعداد بازدید: 5313

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392-18:14

تسبیح احمدی نژاد به دختر جوان رسید

سفر چهارم کابینه به مازندران(6)/حاشیه های مازندنومه از سفر هیئت دولت به مازندران+عکس(بهره دوم)


مازندنومه؛گزارش+عکس از محمد اسماعیل بخشی سورکی:چهارشنبه ساعت 9.40دقیقه خودروی حامل خبرنگاران و پس از آن نیز خودروی حامل محمود احمدی نژاد از فرودگاه دشت ناز ساری خارج شد که در همان محل توسط علاقه مندان و مردم محلی متوقف شد.

- مردم در چندین مورد با عبور از حلقه محافظان،خود را به رییس جمهور رسانده و در مورد مشکلاتی که فرودگاه برای آنها به وجود آورده، با او درد دل کردند که در نهایت احمدی نژاد قول داد این موضوع را بررسی خواهد کرد.

-با عبور ماشین ریاست جمهوری خودروهای حامل برخی از وزرا و شخصیت های دولتی هم از فرودگاه خارج شد.

- نکته بسیار جالب این دیدار مردمی، حضور بسیاری از موتور سواران در جلوی خودروی احمدی نژاد بود که با حمل پرچم ایران جلوه ای دیگر به مراسم استقبال داده بودند.

- دختر خانم جوانی از احمدی نژاد درخواست تسبیح کرد که وی هم با اشاره به محافظان تسبیحی را به وی هدیه داد.

 -بسیاری از جوانان روستاهای اطراف با لباس محلی و کارگری و با در دست داشتن پرچم ایران در ابتدای محل کسب و فعالیت خود تجمع کرده و یا بعضا به صورت فردی از هیئت دولت استقبال می کردند. عده ای از جوانان هم با فریاد بیکاری،گرانی مراتب اعتراض خود را نسبت به وضع موجود نشان دادند.

-علی رغم اعلام دستگاه ها مبنی بر دریافت نکردن نامه مردمی در این سفر، شاهد درخواست های مردم و نامه های مردمی بودیم. خودروی ارتباطات مردمی رییس جمهور که در ابتدای خودروها طی مسیر می کرد، این نامه ها را دریافت می کرد. البته بسیاری از مردم هم نامه های خود را به خود احمدی نژاد می دادند.

- رییس جمهوری در این سفر با کاپشن معروف و دستبندی که برای محافظت در سفرهای استانی به دست بسته بود،حرکت می کرد.

- سه راه اسلام آباد جایی بود که برخی از شیشه های خودروهای دیگر پایین کشیده شد و مردم بقایی،معاون اجرایی احمدی نژاد،الهام سخنگوی دولت، نیکزاد وزیر راه و شهرسازی ،خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی ، میرحسن موسوی ریئس دفتر احمدی نژاد و چهره جنجالی دولت اسفندیار رحیم مشایی را دیدند.

- مردم در ابتدا متوجه حضور مشایی نشدند اما با مراجعه چند نفر از جوانان به او، متوجه حضورش شده، با او صحبت کردند . برخی نیز نامه های خود را به او دادند که مشایی با ثبت شماره تماس و آدرس افراد توسط همراهان، قول مساعد در خصوص پیگیری مشکلات را می داد.

-مشایی با فرم لباس خاص و انگشتر معروف با نگین سبز رنگش در صندلی انتهایی ماشین ون سفید جلب توجه می کرد.او با حلقه جوانان حامی خود مخصوصا در مسیر سه راه معلم و نرسیده به میدان شهدا مواجهه شد که یکصدا با شعارهای اسفندیار قهرمان، امید نسل جوان - مشایی منتظریم،مشایی دوستت داریم و زنده باد بهار از او استقبال می کردند.

 -مشایی در پاسخ به ابراز دوستی جوانان و دعوت از او برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری تنها به این جمله اکتفا می کرد که آمدنم با خداست و خدا با ماست.

- در طول مسیر پیرمردها و پیرزنانی با در دست داشتن پرچم ایران از رئیس جمهور می خواستند تا گرانی و تورم را مهار کند و برخی هم فقط فریاد می زدند آقای رییس جمهور به داد ما برس!

- خودروی حامل احمدی نژاد در چندین نقطه در شهرستان میاندرود توسط مردم متوقف شد و مردم هم از او به پاس ارتقای بخش به شهرستان تشکر و از گرانی های موجود شکایت کردند.

- در طول مسیر جاده ساری-نکا نیز در لاین مخالف مردم از داخل اتوبوس ها، کامیون ها و ماشین های سواری با نشان دادن علامت معروف( دو) و پیروزی و همچنین بوق ممتد نسبت به رئیس جمهور ابراز ارادت می کردند.

- نقاط منتهی به میدان شهدا از مسیرهای مختلف توسط نرده بسته و ورود افراد توسط نیروهای امنیتی کنترل می شد.

- برخی از کارگران که در طول مسیر به تعطیلی کارخانه ها اعتراض کرده بودند در مکان سخنرانی هم با اشاره به رییس جمهور خواهان بررسی مشکلات شدند که احمدی نژاد گفت حرف شما را شنیدم و پیگیری می کنم.


  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-0:0

    چرا دیدار که از ساعت 8 بود تا ساعت 12:30 طول کشید که رئیس جمهور بیاد؟

    کسی رومی شناسم که از ساعت 8 در میدان شهدا بود ومی گفت به زور 500 نفر جمع شدند.با ثبت نام دیروز رحیم مشائی که احمدی نژاد اونو همراهی می کرد کاملا معلوم شد که هدف از این سفرها چه بود.!

    • مدیران آتیپاسخ به این دیدگاه 3 3
      چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392-0:0

      گزارش جامعی بود

      من که در صحنه بودم واقعا ابراز لطفمردم رو به دکتر رو میدیدم

      • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392-0:0

        از آن نرده ها که در میدان شهدا بسته بودن و همچنین از تعداد جمعیت حاضر در سخرانی که یک میدان را هم پر نکدند عکسی نینداختید ؟


        ©2013 APG.ir