تعداد بازدید: 4365

توصیه به دیگران 5

چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392-18:29

می خواهند خدمات دولت را ضعیف جلوه دهند-میر تاج الدینی

سفر چهارم کابینه به مازندران(8)/عکس های خبری مازندنومه؛4 عکس از حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری در نوشهر+ 3 عکس از نشست احمدی لاشکی با وزیران اقتصاد و کار،تعاون و رفاه اجتماعی و بازدید از پروژه ها در کلارآباد+ 5 عکس از افتتاح کارخانه آرد با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در عباس آباد+ 7 عکس از حضور وزیر جهاد کشاورزی در میاندرود


* عکس های محمد حسین ملایی کندلوسی ازحضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری در نوشهر؛سید محمدرضا میر تاج الدینی در چهارمین سفر هیئت دولت به استان مازندران به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری در نوشهر حاضر شد و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

وی در این نشست به ارزیابی خدمات دولت در طول هشت سال اخیر پرداخت و گفت: عده ای می خواهند خدمات دولت را در طول این هشت سال ضعیف جلوه دهند و بگویند که هیچ کاری انجام نشده است در حالی که خدمات دولت در این هشت سال اخیر قابل مشاهده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در خطاب به اصولگرایان اظهار کرد: اگر عملکرد دولت در هشت سال را کنار بگذارید حرفی برای گفتن ندارید و مطمئنا دوران حاکمیت اصولگرایان مورد تهدید قرار می گیرد.

 

 

*عکس های محمد حسین ملايي کندلوسي از نشست احمدی لاشکی با وزیر اقتصاد و وزیر کار،تعاون و رقاه اجتماعی و بازدید از پروژه ها در کلارآباد

 

*عکس های محمد حسین ملایی کندلوسی از افتتاح کارخانه آرد با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در عباس آباد

*عکس های محمد اسماعیل بخشی سورکی از حضور وزیر جهاد کشاورزی در میاندرود؛صادق خلیلیان ظهر امروز در حاشیه سفر هیات دولت به استان مازندران در شهرستان میاندرود حضور یافت.

 وی با حضور در گلزار شهدای شهر سورک،قرائت فاتحه و عطرافشانی و غباروبی مزار شهدا و با حضور در منزل شهیدان بابازاده با آرمان های امام و رهبری و شهدای عزیز تجدید پیمان کرد.

 خلیلیان سپس با حضور در سالن همایش شرکت دخانیات شهر سورک با تعدادی از مردم ملاقات عمومی داشت.

در این دیدار برخی از کشاورزان، فعالان عرصه کشاورزی و صنایع تبدیلی به بیان مشکلات خود پرداخته و وزیر محترم نیز پاسخگوی مشکلات بود.

 وی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:توسعه صنایع تبدیلی یکی از سیاست های سازمان است،به طوری که در سه سال و نیم گذشته12میلیون تن ظرفیت جدید در عرصه ترابرای محصوصلات کشاورزی ایجاد کردیم.

 خلیلیان با بیان اینکه این رقم خود یک رکورد محسوب می شود، افزود: در چهارچوب طرح توسعه کشاورزی در سال گذشته 6 هزار میلیارد تومان با نرخ کارمزد هفت درصد و 3 هزار میلیارد تومان با نرخ کارمزد 13 درصد در صنایع مختلف کشور توزیع شده است که از جمله این تسهیلات در صنایع کشاورزی مازندران بوده است که در همین شهرستان میاندرود نیز توزیع شده است.

وی با اشاره به ممنوعیت واردات برنج ابراز داشت: تلاش کردیم با توسعه کشت مکانیزه برنج، عملکرد را در واحد سطح افزایش بدهیم و کسری مصرف داخلی را در فصل غیر برداشت برنج از طریق واردات جبران کنیم اما این واردات در زمان غیرموسم برداشت انجام می‌شود.

 وزیر جهاد کشاورزی را در این بازدیدها محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود ، زارعی فرماندار میاندرود و عظیمی مدیرکل جهاد کشاورزی استان همراهی کردند.

 


  • يکشنبه 10 آبان 1394-19:39

    مهندس دامادی از افتخارات استان است . ما همیشه قدر فرهیختتگان خود را نمیدانیم .

    • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392-0:0

      ... این دامادی !!! همه جور دکانی دارد !! هم پشت پرده دارد و هم رو بازی نمیکند


      ©2013 APG.ir