تعداد بازدید: 2705

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392-19:6

احمدی زنده باد،مشایی پاینده باد

سفر چهارم کابینه به مازندران(9)/ ملت ایران می‌گوید ما همه بهار را می‌خواهیم و خدای متعال هم به او خواهد داد؛ ملت ایران تسلیم بشو نیست.(گزارش همایش انتخاباتی دولت در سالن هلال احمر)


مازندنومه،کلثوم فلاحی:محمود احمدی‌نژاد عصر امروز در همایش "حماسه حضور" در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران، حضور یافت.

وی با تاخیر بیش از یک ساعته به این مراسم آمد و از در سمت چپ سالن اجتماعات هلال احمر، وارد شد.

بهداد سلیمی، نخستین سخنران این نشست بود و سپس لیلا قدرتی-کارشناس حقوق و نفر برتر جشنواره علی‌اکبر(ع)- به صحبت در حضور رئیس‌جمهور پرداخت.

 قدرتی در ابتدای سخنان خود بود که اسفندیار رحیم‌مشایی از همان دری که احمدی‌نژاد آمده بود، وارد سالن شد.

با ورود مشایی به سالن شعار صلی‌علی محمد،یار امام خوش آمد، به گوش رسید.

از دیگر شعارهایی که در همایش "حماسه حضور" سر داده شد،می توان به این ها اشاره کرد:مشایی مازنی، محبوب قلب منی - احمدی‌نژاد زنده باد، مشایی پاینده باد-احمدی احمدی،خسته تن بلاره-احمدی دلاور،پشت و پناه رهبر-زنده باد بهار-صل علی محمد،بوی رجایی آمد-احمدی زنده باد،مشایی پاینده باد- احمدی قهرمان محبوب مازندران - احمدی زلزله محبوب هرچی دله- ما منتظر احمدی هستیم ، هیچ جا نمی‌ریم همین‌جا هستیم.

 مجتبی ابراهیم‌زاده -کارشناس حقوق- از دیگر سخنرانان این مراسم بود و قاسم رضایی هم در این مراسم حضور داشت.

در ادامه بهمن کلبادی ترانه دشمن و مرز پرگهر را اجرا کرد و حاضران در هنگام اجرای ترانه مرزپرگهر از جای برخاستند.

سپس با نقاشی نقاش مازندرانی مجتبی نوپور، که چهره رئیس‌جمهور را تصویر کرده بود، احمدی‌نژاد مورد تجلیل قرار گرفت. این نقاش با بیان اینکه تمام نشانه‌های این تابلو در خواب به او الهام شده،گفت:‌سه مرتبه این خواب را دیدم.

احمدی‌نژاد سخنران آخر برنامه بود. وی با بیان اینکه به این نقاش گفتم ما که عددی نستیم که عکس ما را کشیدی، اظهار داشت:‌ به این نقاش گفتم تو باید عکس تک تک جوانان ما را نقاشی کنی.

 احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه من مخلص جوانان مازندران هستم، ادامه داد:‌ هر کاری از دست مان بربیاید، با افتخار انجام می‌دهیم.

 وی متذکر شد:‌ بگذارید احساسم را بگویم، به خدا اگر یک موقع منابع نباشد و ما هیچ کاری نکنیم اما برای جوان مازندرانی، این افتخار را داریم که جلوی پای او را رفت و روب کنیم تا به راحتی، قله‌ها را فتح کند.

 رئیس‌جمهوری با بیان اینکه روح جمعی ملت ایران، برآیند آرزوهای فطری و پاک انسانی این ملت است، ادامه داد: تمدن و فرهنگ، حاصل روح جمعی ملت است نه رفتارهای فردی.

وی با اشاره به اینکه در تاریخ همه انسان‌ها محترم بودند، گفت: اما کسانی که از تاریخ خبر ندارند تصور می‌کنند همه تاریخ از امروز است و مسائل را اشتباه می‌گیرند.

 احمدی‌نژاد، خاطرنشان کرد: وقتی منشور کوروش را به ایران آوردیم، گفتند کوروش طرفدار یهودیان بود و شما هم طرفدار یهودیان هستید.

 وی ادامه داد: نمی‌دانند وقتی کوروش یهودیان را نجات داد، یهودیان تنها قوم یکتاپرست و موحد آن روزگار بودند؛ این موضوع چه ربطی به صهیونیست‌های الان دارد؟

 رئیس دولت با اشاره به اینکه امام آمد و به روح جمعی ما بار دیگر تلنگر زد، گفت:‌ نمی‌خواهم بگویم در تمام این 34 سال، روح جمعی بر ما جاکم بوده است.

وی با بیان اینکه تحولات ایران، همواره ابعاد جهانی داشته است، خاطرنشان کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند انتخابات فقط رویکرد سرزمینی و ملی دارد؛ هرگز.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه انتخابات در ایران، یک اتفاق جهانی و بین‌المللی است، گفت:‌ امروز جریاناتی هستند که بخواهند ما را از افق نگاه بلند، پایین بکشند.

وی افزود:‌ادبیات آنها، ادبیات تقسیم میراث و «خود» است.

 احمدی‌نژاد با اشاره به صف‌بندی دنیا در رابطه با ایران، ادامه داد: رسانه‌های ما آنقدر برای شان مهم است که یکی، چگونه در کنار دیگری می‌ایستد، نمی‌توانند ببینند در دنیا چه خبر است.

 وی با بیان اینکه بعضی‌ها می‌مانند چطور در دولت این همه کار شده، گفت: نمی‌توانند باور کنند و برای همین تکذیب می‌کنند.

 احمدی‌نژاد یادآور شد:‌اگر عدالت بیاید خیلی از فرصت‌های رانتی و آن چنانی، گرفته می‌شود.

وی گفت: چون من نوکر مردم هستم و دم دست مردم، برای همین مردم حرف دلشان را به من می‌گویند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه ملت ایران دیگر به پایین دست‌ها نمی‌اندیشد، افزود: ملت ایران می‌گوید ما همه بهار را می‌خواهیم و خدای متعال هم به او خواهد داد؛ ملت ایران تسلیم بشو نیست.


  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392-0:0

    از عدالت گفتی دلمون خون شد.عدالت فقط نوشتنش قشنگه.چقدر عدالت برقراره!مخلص جوان های مازندرانی؟!!کارخانه هایی که تعطیل شد و جوان هایی که بیکار ماندند.کسانی که با مدرک ارشد حاضرند فروشندگی کنند.دوستانی دارم که از بیکاری افسرده شده اند.خوبه که دیشب توی اخبار اعلام کردند که رفتن رئیس جمهور به وزارت کشور و گرفتن دست مشایی و اون کارها را انجام دادن خلاف قانون بوده وبه زودی این موضوع بررسی خواهد شد.کلا وقتی زیاد تشویقش می کنن توهمش بیشتر میشه.

    • جمعه 20 ارديبهشت 1392-0:0

      مشايي دوستت داريم

      • جمعه 20 ارديبهشت 1392-0:0

        ... واقعا که .

        نون نیتک عزیز غصه نخر ته بلاره اگر لیلا قدرتی سخنرانی نکردبو حتما... برمه کرده و پست گته... صبر هاکن

        • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392-0:0



          لیلا قدرتی ؟کارشناس حقوق؟جل الخالق یعنی توی استان یک نخبه یا دارنده مدال خوارزمی یا دانشجوی رتبه ممتاز یا یک هیت علمی چه میدونم یک نویسنده شاعر مازنی ... اینجا هم پارتی بازی

          • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 2 2
            پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392-0:0

            احمدی زنده باد،مشایی پاینده باد

            • خلیل صفاییپاسخ به این دیدگاه 1 1
              پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392-0:0

              اینم شعار ما : مشایی زلزله متل نکن بروو دله:)))



              • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392-0:0

                عجب نمایشی!!!!


                ©2013 APG.ir