تعداد بازدید: 2118

توصیه به دیگران 1

جمعه 3 خرداد 1392-21:46

تخلفات،آشکار است/چشم بصیرت نمی خواهد

در نامه یکی از کاندیداهای شورای شهر ساری مطرح شد:چرا به خاطر عدم شهرت امثال ما حق ما باید در جامعه پایمال شود؟چرا در شهرما انواع و اقسام تبلیغات باید با داربست و بی داربست و حتی در جلوی شهرداری-که متعلق به شهرداریست- بنرهایی با شعار های کاندیداهایی خاص نصب شود؟


مازندنومه:نامه زیر را یکی از نامزدهای رقابت های شورای شهر ساری برای ما ارسال کرده که طی آن از تخلفات انتخاباتی برخی کاندیدها گله کرده است.

چند فراز از این نامه را در دسترس قرار می دهیم با این توضیح که ما نیز پیش تر از برخی تخلفات و سوء استفاده ها از امکانات دولتی برای انتخابات شوراها گفته بودیم.برای نمونه نگاه کنید به این دو لینک:

- هیس!هیئت نظارت خواب است http://www.mazandnume.com/?PNID=V15357

- هیچ چیز بهتر از عقلانیت نیست http://www.mazandnume.com/?PNID=V15377

 * این تخلفات چشم بصیرت نمی خواهد جلوی خلاف آشکار را بگیرید

یکی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر ساری هستم که به خاطر تکلیف و علاقه مندی در حوزه شهری درچهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ساری ثبت نام نموده ام و با حداقل اندوخته ای که دارم پا به میدان رقابت گذاشته ام.

 در این مجال قصد ندارم از هزینه های کلان انتخاباتی دیگران سخن بگویم، اما می توانم از ظلمی که بر ما در اثر بی توجهی و یا جانبداری برخی مسئولان بر من و ما می رود،شکوه کنم.

چرا به خاطر عدم شهرت امثال ما حق ما باید در جامعه پایمال شود؟چرا در شهرما انواع و اقسام تبلیغات باید با داربست و بی داربست و حتی در جلوی شهرداری که متعلق به شهرداریست بنرهایی با شعار های کاندیداهایی خاص نصب شود؟

آیا این اموال توسط امثال ما پدران و مادران و فرزندان این شهر خریداری نشده؟به چه بهانه ای شهرداری ساری هر دفعه اقدام به گرفتن جشن با هزینه های بالا می کند و در آنجا هر هفت عضو شورا حضور یافته و جلوی چشمان متحیر مردم دست در دست شهردار از بودجه بیت المال استفاده تبلیغاتی می کنند؟

چرا کاندیداهایی وصل به جریان قدرت در شهرداری در این مراسم حضور می یابند؟ آیا این گونه تبلیغات سو استفاده از اموال عمومی و بیت المال محسوب نمی شود؟

این گونه تخلف ها نیاز به چشم بصیرت ندارد، بلکه با چشم ظاهری نیز قابل رویت است.


  • چشم بصیرتپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 7 خرداد 1392-0:0

    بر کار اعضای هیات نظارت، کی نظارت می کنه؟ چرا گزارش نمی دن؟ نکنه خودشون رو پاک می دونند؟

    • شنبه 4 خرداد 1392-0:0

      مردم می فهمند که تخلفات و

      بی عرضگیهای میدان فرح آباد و ایجاد دوپل هوایی روگذر توسط شهردار قبلی که با افشا گری های عبوری همراه بود و بیش از 60میلیارد تومان به ساری ضرر زدند در زمان همین شورای شهر فعلی بود . مگر اینه ناظر نبودند .کاندیدای محترم نگران نباش مردم می فهمند و ان شائ ا... به آنها رای نخواهند داد.

      • سوادكوهي كيجاپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 4 خرداد 1392-0:0

        برام سوال شده چرا مدتيه همه به بنر حساس شدن، عزيز من وقتي تو روز روشن يه جنگلو مي تراشن ميرن وايميستيم تماشا اونا ميگن ما حتما هم كريم هم كور كه البته جسارتا درسته بعد همونا جرات ميكنن تو روز روشن با پول همون جنگل بنر بزنن و جشن بگيرن . پس اگر از اول مواظب دارايي و اموال منابع طبيعي خودمون بوديم و مثل امروزت نامه ميزديم حالا پولي نبود تا آقايون .....................ا

        • شنبه 4 خرداد 1392-0:0

          من شهردار جوان شهرم رو دوست دارم اما یه نصیحت برادرانه شنیده شد ایشون فقط از بچه سارویها حمایت مکنند باید بداند که 70درصد در ساری مهاجر یا دودانگه ای و چهار دانگه ای هستند

          • شنبه 4 خرداد 1392-0:0

            همین امشب در جشن بسیار عالی استادیوم متقی بنر تمشک که متعلق به یکی از کاندیداهاست به شکل کاملا بزرگ و چشم نواز در مجوطه وی آی پی نسب شده بود همه نسبت به این کار معترض بودند !! ولی کی به کیه!


            ©2013 APG.ir