تعداد بازدید: 3134

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 12 خرداد 1392-23:57

رضایی:کاری می‌کنم فوتبال شما به لیگ برتر راه یابد

گزارش+گزارش تصویری میتینگ انتخاباتی محسن رضایی در ساری


مازندنومه،کلثوم فلاحی: محسن رضایی شامگاه امروز در مسجد شکوهی ساری، سخنرانی کرد.

 وی در سفر تبلیغاتی خود به گرگان با مشکل نقص فنی هواپیما مواجه شد و با تاخیر به گرگان رسید،به همین دلیل با تاخیر بیش از یک ساعته در ساری حضور یافت.

رضایی در رابطه با این مشکل گفت: « وقتی هواپیما نقص فنی پیدا کرد و به تهران برگشتیم، عده ای به من گفتند مصلحت نیست به مازندران و ساری بروی، من گفتم قلب من در مازندران است، با جسم من در تهران می‌خواهید چیه کار کنید؟ به هر نحوی که هست نقص فنی را برطرف کنید تا به ساری بروم و خدا رو شکر نیم ساعت بعد، نقص فنی هواپیما برطرف شد».

 با ورود رضایی به مسجد شکوهی واقع در خیابان راهبند، جمعیت حاضر شعار " حاج محسن رضایی،تو نور چشم مایی، طبیب اقتصادی به شهر ما خوش آمدی، همسنگر شهیدان رئیس‌جمهور ایران و ... " سر دادند.

رضایی که برای ورود به جایگاه سخنرانی با مشکل مواجه بود، بر روی پنجره مسجد ایستاد.

تعدادی افراد نابینا و ناشنوا هم در این مراسم حضور داشتند و فردی صحبت‌های سخنران را با زبان اشاره، به ناشنوایان منتقل می‌کرد.

گزیده‌هایی از سخنان رضایی را بخوانید:

- باید رابطه دولت با مردم را اصلاح کنیم، چون معتقدم مردم‌سالاری جاده یک طرفه نیست، دو طرفه است.

-دولتمردان بعد از اینکه توسط مردم انتخاب می‌شوند باید پاسخگو باشند و به قول و شعاری که می‌دهند عمل کنند، امروز زمان عمل رسیده که به صحنه آمدم تا به مردم کمک کنم خودتان را برای پیروزی‌های بزرگ آماده کنید.(جمعیت با فریادهای الله‌اکبر، رضایی را همرایی کردند.)

- یادم می‌آید وسط‌های جنگ بود که جنگ پیش نمی‌رفت، حمله می‌کردیم اما موفق نمی‌شدیم، خیلی تلاش می‌کردیم اما به نتیجه نمی‌رسیدیم، یک روز فرماندهان را جمع کردم و گفتم می‌خواهم لشکری درست کنم که این بن بست را رفع کند، گفتم این لشکر از بین مردم مازندران است، گفتم فردای عملیات فاو، این مازندرانی‌ها هستند که پرچم امام رضا(ع) را در کشور عراق به اهتزاز درمی‌آورد؛ باور نمی‌کردند اما به لطف خدا جوانان مازندران آمدند و در مهمترین برهه جنگ،راهی که بن‌بست بود را باز کردند، شما فاتحان فاو هستید. امروز هم ملت ایران نیاز به بن‌بست شکنی دارد، آمدیم راه ملت ایران را باز کنیم.

- عده‌ای به من می‌گویند برنامه‌هایت رویایی است، به آنها گفتم حاضرم همه زمین‌های آباد، نفت، گاز، طلا و پول را از من بگیرید اما جوانان ایران را به من بدهید، اگر کویرهای ایران را به بهشت تبدیل نکردم هرچه خواستید به من بگویید.

-من نیامدم که صندلی دیگران را پر کنم. یارانه‌ها را ادامه می‌دهم، نمی‌ترسم که یارانه‌ها را ادامه بدهم، عده‌ای ترسیدند. من فرمولش را پیدا کردم، خودم اقتصاددان هستم، فاز دوم را بدون تورم اجرا می‌کنم.

- در فرهنگ، هنر و ورزش مازندران کار می کنم، کاری می‌کنم فوتبال شما به لیگ برتر راه یابد و مازندرانی‌ها با افتخار کار کنند.(این بخش از سخنان رضایی مورد حاضران قرار گرفت و فردی به جمعیت می‌گفت در مسجد سوت و کف نزنید.)

-رضایی در هنگام خروج از مسجد هم با تشویق کف و سوت حاضران همراه بود.

 وی حدود 15 دقیقه سخنرانی کرد.


  • سوادكوهي كيجاپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 18 خرداد 1392-0:0

    برنجستانكي عزيز تا خط چهارم رو گل گفتي يه لايك هم دادم. رضايي مارو بچه گير اورده حالا ما شديم فاو باز كن. جالبه تو اصفهانم رفته يه عمليات ديگرو به اونا نسبت داده . تعطيلات اهواز بودم ستادش پر بود از لراي عزيزي كه جوگير بودن و جووناي كم سن و سالي كه اون موقع رضايي بهشون وعده كربلا منتظره ماست بياييد برويد بود. اونا از خونو جونو غيرتشون گذاشتن تا ايران عزيز بمونه اينا بزرگ شدن و به اسم خودشون تموم كردن. اين عوامفريبي آشكار خيلي منو به فكر برد و به تمام حرفا و كاراش دقت بيشتري كردم علي الخصوص اين جمله هاي آغازين سلام بر سپاهيا سلام بر بسيجيا بر جانبازا ......... مشخص شد به فكر نون كياس. ........و اون گلوله هاي برفي كه ميخواد رو سرمون بندازه كيان....... افراد ناشناس از دهك هاي ضعيف يه دفعه ميلياردر ميشن بلا به جون قشر عظيم جامعه. اخه گلوله برفي كه هرچي مياد پايين بزرگتر و ويران كننده تر ميشه. قبلا براش احترام قائل بودم ولي وقتي ستادشو ديدم گفتم اي واي من!!!!!!!!

    • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 1 0
      چهارشنبه 15 خرداد 1392-0:0

      آقای رضایی اگر خیلی مدیر و مدبر بودند از خانواده خودشان شروع میکردند. / خدا نکند ریاست جمهوری کشور...کار رئیس جمهور اینست که فوتبال مازندران به لیگ برتر راه پیدا کند!!!!!!!!

      • برنجستانکیپاسخ به این دیدگاه 1 0
        سه شنبه 14 خرداد 1392-0:0

        خیلی عالیه این آقای رضایی مثل بقیه کاندیدا ها همه مشکلات رو میتونند خیلی راحت حل کنند فقط من موندم اینها تا حالا کجا بودند ماشاله این هشت نفر همهشون مسئولین رد بالای این مملکت بودند یکی مشاور عالی مقام معظم رهبری یکی معاون رئیس جمهور یکی رئیس مجلس اون یکی وزیر اون یکی دبیر اون یکی وکیل بابا شما اگه این کاره بودید که وضع مملکت این نبود

        البته من برخلاف این کاندیدا ها که هی میگن وضع مملکت بده باید بگم وضع مملکت خیلی هم خوبه نشانه های اوضاع خوب مملکت اینه که شما بخواهی دماغت رو عمل کنی باید شش ماه قبل از دکتر وقت بگیری اونم با نرخ سه چهار میلیون تومان یه سر به بنگاه معاملات ملکی تو تهران بزنید آپارتمان در پست ترین جای تهران متری سه میلیون تومان در عرض یک هفته فروش میره ملت پول از کجا میارند برای یک آپارتمان 80 متری 240 میلیون تومان میدند یه سر به خیابون ستار خان بزنید قسمت اسپورت کردن ماشین ها ببینید چه خبره یه چند قدم پائین تر قسمت فست فوت هاش ببنید ملت چطوری برای غذا های گرون قیمت صف میکشند یه سر به فروشگاهای هاکوپیان بزننید کت و شلوار زیر 1 میلیون 500 نداره ببینید چطور ملت خرید میکنند

        من خواهش از رئیس جمهور آینده اینه به خدا وضع مردم خوبه شما خرابش نکن


        ©2013 APG.ir