تعداد بازدید: 2738

توصیه به دیگران 1

جمعه 17 خرداد 1392-7:31

میاندرود به نکا وصل نمی شود

فرماندار میاندرود:همواره سعی کرده ام در اتاق شیشه ای کار کنم-نباید نوع فعالیت ما نباید ایجاد شائبه بی عدالتی در جامعه کند/نماینده ساری و میاندرود: چند تا میله و گونی زدن که نشد طرح سالم سازی-چرا در سال تولید ملی،تولید را می خوابانند؟! ای خاک بر سر من!+عکس+حاشیه های مراسم تودیع و معارفه


مازندنومه:ذات الله زارعی در جلسه شورای اداری و معارفه بخشدار مرکزی میاندرود با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد مردم سالاری دینی است افزود: انتخابات ریاست جمهوری هم که همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی برگزار می شود از دیدگاه بین المللی و منطقه ای دارای اهمیت ویژه است.

 رییس شورای اداری شهرستان میاندرود ابراز داشت: در حالی که انتخابات در کشورهای مرتجع عربی، معنایی ندارد و در کشورهای غربی و امریکایی نیز حداکثر30درصد در انتخابات شرکت می کنند،مردم در جمهوری اسلامی ایران مشارکت حد اکثری را به نمایش می گذارند.

فرماندار میاندرود با اشاره به فروپاشی شوروی سوسیالستی در سالهای گذشته اظهار داشت:با توجه به مسایل و مشکلات بسیار جوامع غربی و امریکایی به زودی صدای شکسته شدن استخوان های نظام لیبرال دموکراسی غربی را خواهیم شنید.

 زارعی با اشاره به لزوم پایبندی مجریان انتخابات به قانون تصریح کرد: در ساعات اداری هیچ یک از کارمندان اجازه فعالیت انتخاباتی ندارند.

 وی با بیان اینکه همواره سعی کرده ام در اتاق شیشه ای کار کنم ، افزود: در عرصه مدیریت چیز پنهانی از مردم ندارم به همین دلیل با صداقت با مردم رفتار خواهم کرد.

 فرماندار میاندرود در ادامه از عدالت در توزیع امکانات دولتی برای همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: نباید نوع فعالیت ما نباید ایجاد شائبه بی عدالتی در جامعه کند.

*نمی گذارم میاندرود به نکا وصل شود

به گزارش خبرنگار ما محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان، مشارکت در صحنه های مهم انقلاب را نشانه علاقه مندی مردم به انقلاب، رهبری و آینده و سرنوشت خود قلمداد کرد و بار اصلی انتخابات 24خرداد را بر عهده دهیاران، بخشداران، فرمانداران و هیئت های نظارت دانست.

وی با قدردانی از رویکرد احمدی نژاد برای خدمت تا آخرین لحظه افزود: اگر امکانات مناسب در شهرستان میاندرود نباشد صدمات زیادی به مردم وارد می شود.

دامادی با انتقاد از واردات برنج ، این مساله را ناشی وجود مدیریت دو گانه در کشور دانست و افزود: واردات برنج باید بر عهده وزارت کشاورزی باشد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در خصوص گرایش های سیاسی کشور تصریح کرد: اصلاح طلب باشیم یا اصولگرا چه فرقی می کند اگر به مردم توجه نکنیم، من اگر اصلاح طلب باشم یا اصولگرا اگر مردم را نبینم،هیچ ارزشی ندارد.

 دامادی با انتقاد از طرح های سالمسازی دریا در استان و میاندرود تصریح کرد: اینکه چند میله در ساحل دریا بزنیم که هنر نیست بلکه نیازمند اقدامات صحیح و اصولی در استفاده از سواحل هستیم.

عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: میاندرود مستقل شده است اما اگر قرار است که این استقلال فقط در کاغذ باشد، بهتر بود این اتفاق نمی افتاد . ن

ماینده مردم ساری ومیاندرود در مجلس شورای اسلامی در این مورد تصریح کرد: اگر قرار باشد که شهرستان بشود و رشد نکند این اتفاق نمی افتاد بهتر بود، چراکه حداقل خیال مان راحت تر بود.

 عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از جاده گهرباران تصریح کرد: در این دیدار به نیکزاد تاکید کردم که در این محور خانواده های ما از بین می روند و آقای وزیر سه میلیارد تومان را به این مورد اختصاص دادند که باید فقط در این راه مصرف شود.

 وی با انتقاد تند نسبت برخی مواضع و حرفهای پنهانی و با اشاره به وجود استعلاماتی برای وصل میاندرود به نکا گفت: ما اجازه نخواهیم داد اینکار انجام شود چراکه میاندرود و ساری از هم جدایی ناپذیرند و من مخالف این مساله هستم که میاندرود را از ساری جدا کنند و تا هستم اجازه چنین کاری را نخواهم داد.

گفتنی است در این جلسه عباس غفوری به جای محمد اسفندیاری بخشدار مرکزی میاندرود شد.

*حاشیه ها

* غفوری با انتقاد از مدیران و مسئولان استانی که به جلسه معارفه اش نیامدند،گفت: مردم برای ما نقش اساسی دارند و از کسانی که آمده اند تشکر می کنم.بخشدار ادامه داد:شاید بنده مورد وثوق برخی از دوستان نبودم اما حق این نبود که تشریف نیاورند

*زارعی 45 دقیقه سخنرانی کرد و در راستای سخنان خود گریزی به کتاب مبانی علم سیاست و بنیادهای علم سیاست عبدالرحمن عالم زد و در خصوص مشروعیت،مقبولیت و حاکمیت در عرصه قدرت سیاسی و همچنین میزان نفوذ و قدرت آن اشاره کرد.

 * هنگام سخنرانی دامادی میکروفن سقوط کرد که وی به طنز گفت:ما در جمهوری اسلامی هنوز نتوانستیم مشکل میکروفن را حل کنیم. وی ادامه داد:در سال63 که شهید بهشتی برای سخنرانی به مسجد جامع آمده بود میکروفن قطع شد.آقای لاریجانی هم که چند وقت پیش برای سخنرانی به ساری آمده بود باز هم میکروفن قطع شد، اما این بار خوشبختانه قطع نشد و سقوط کرد.

 *وی در بحث واردات برنج ابراز داشت:بشکند دستی که برنج را وارد می کند و کشاورز مارا ذلیل می کند.

*دامادی در خصوص جاده گهرباران و خطرات آن جاده گفت:زمانی برای کار در وزارت راه ، بهبهانی- وزیر سابق راه و ترابری- از بنده سوالاتی پرسید و گفت به چه انگیزه ای می خواهی وارد اینکار شوی که من پاسخ دادم بنده پدرم،عزیزترین فردم را به خاطر غفلت مسئولی در جاده از دست داده ام و انگیزه ای بالاتر از خدمت به مردم ندارم.

* این نماینده گفت:چرا مسئولان در خواب هستند و حتما باید یکی بمیرد تا چند تا چشم گربه ای بزنند که مانع از تصادف و انحراف خودرو شود.؟

*نماینده مردم ساری و میاندرود در خصوص اعتبار سه میلیارد تومانی اختصاص یافته به محور گهرباران ابراز داشت:شنیده ام که می خواهند اعتبار را به جای دیگر اختصاص دهند که نباید اینکار صورت گیرد و بنده به وزیر هم تذکر داده ام که اگر مدیر اداره ات اعتبار را خرج محور گهرباران نکرد و بودجه برگشت بخورد باید خود مدیر را هم با خود به تهران ببری چرا که در شهر من نباید بودجه ای برگردانده شود.

 *دامادی اظهار داشت:زمانی در مجلس از وضعیت اقتصاد و عدم ارائه تسهیلات درست در بانک کشاورزی انتقاد کردم که وزیر اقتصاد با بنده تماس گرفتند که مگر ما با هم همشهری نیستیم، چرا شما این گونه در مجلس به من تاختی که بنده پاسخ دادم:ما با تاسی از پیرجماران با هیچ کسی الا مردم عقد اخوت نبسته ایم و باید مسایل و مشکلات مردم را بیان کنیم.

 * نماینده مردم ساری و میاندرود در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:ساحل دریا در میاندرود بکر و دست نخورده است آن وقت جوانان ما و ایرانی ها می روند آنتالیا!! چند تا میله و گونی زدن که نشد طرح سالم سازی! باید خدمات ارایه کنیم.

 * دامادی با انتقاد از نبودحمایت از سرمایه و کار ایرانی و تولید ملی گفت:به رییس اداره مالیات گفتم چرا از تولید ملی حمایت نمی کنید؟! چرا در سال تولید ملی،تولید را می خوابانند؟! ای خاک بر سر من!!

 *به کار نگرفتن نیروی غیر بومی در شهرستان، شروع نکردن پروژه زیرگذر سورک و نبود حمایت از تولید و سرمایه گذار از دیگر محورهای مورد بحث دامادی بود که در این مورد ابراز داشت:بنده دستم را روی همین قرآن می گذارم و قسم می خورم که هر سرمایه گذاری که در شهرستان برای تولید بخواهد کارخانه ای یا صنعت تبدیلی ایجاد کند خود بنده با او به هر بانک و شرکت و سازمانی می روم


در این مراسم حسینی نژاد مدیرکل سیاسی و انتخابات،معاون استاندار و جمعی دیگر از مسئولان دعوت شده حضور نداشتند. حجت الاسلام رسولی -امام جمعه شهرستان میاندرود- هم در این مراسم حاضر نشده بود که طی تماس تلفنی،وی از هماهنگ نکردن فرماندار جهت برنامه ریزی و اطلاع رسانی خبر داد.


  • يکشنبه 19 خرداد 1392-0:0

    آقای صادقی یک پیام گذاشتم که قرار ندادید؛ دوباره می نویسم.آقای دامادی یک قدرت طلب واقعی است... او در ستاد دکتر قالیباف بدنبال منافع شخصی است یا مردم ساری؟ در الفاظ همه ما می توانیم دلسوز مردم بشیم حتی بهتر از محمد دامادی....


    ©2013 APG.ir