تعداد بازدید: 2723

توصیه به دیگران 3

شنبه 18 خرداد 1392-7:51

روحانی در مسجد جامع ساری سخنرانی می‌کند

مکان سخنرانی حسن روحانی تغییر کرد/ سخنرانی این نامزد انتخاباتی ساعت 19 روز یکشنبه 19 خردادماه در مسجد جامع ساری برگزار می‌شود/علت این تغییر،استقبال بیش از حد مردم عنوان شده است.


مازندنومه: دکتر محمد محمدطاهری به مازندنومه گفت: محل سخنرانی حسن روحانی در مازندران تغییر کرده است.

 وی با بیان اینکه پیش از این قرار بود حسن روحانی در حسینیه چهاردانگه‌ای‌های ساری سخنرانی کند، ادامه داد: با تغییر محل سخنرانی، حسن روحانی در مسجد جامع ساری، به سخنرانی می‌پردازد.

سخنگوی ستاد روحانی در مازندران تصریح کرد: سخنرانی این نامزد انتخاباتی ساعت 19 روز یکشنبه 19 خردادماه در مسجد جامع ساری برگزار می‌شود.

وی در رابطه با علت این تغییر محل سخنرانی، گفت: به دلیل پیش بینی استقبال بیش از حد و برخی درخواست‌های مردمی، محل سخنرانی را تغییر دادیم،چراکه مسجد جامع ساری گنجایش تعداد نفرات بیشتری نسبت به حسینیه چهاردانگه‌ای‌ها را دارد.


  • دوشنبه 20 مهر 1394-12:42

    مازندران استان حامی احمدی نژاد است روحانی به مازندران نیا

    • يکشنبه 19 خرداد 1392-0:0

      دروغ رمالی و جادوگری و وضعیت آشفته 8 سال گذشته مربوط به ناکارآمدی اصولگرایان است ودولت احمدی نژاد را به درستی انحرافی می نامند چون خود جریان راست انحرافی است

      • يکشنبه 19 خرداد 1392-0:0

        شما را به خدا این آقا رای خاتمی و هاشمی را از ما میگیرد اما فقط قطره ای از دریای آن بزرگان نیست . باید کنار برود عارف بماند اصلاح طلب واقعی عارف است

        • درود بر خاتمیپاسخ به این دیدگاه 6 3
          شنبه 18 خرداد 1392-0:0

          هر چند بدخواهان ملت و مصباحیان بی اعتقاد به جمهوری اسلامی و طالبان جنگ نمی خواهند که خاتمی هاشمی و روحانی و عارف و هر انسان بزرگ و انقلابی و آزاده ای عزیز ملت شود. ولی خداوند آنها را عزیز کرده است. هر چند صسدا و سیمای ضرغامی در نمایش برنامه های نامزدها جانبدارانه به نفع پوپولیستها با حقه های دوربین تلاش می کند تصویر بزرگترین همایش انتخاباتی آقای روحانی در ورزشگاه شیرودی تهران که تا خیابانهای منتهی به میدان هفت تیر را پر کرده بود چند ثانیه تصویر ضعیفی نشان داد که نشان از محبوبیت خاتمی محبوبیت هاشمی و مقبولیت روحانی دارد.

          بدخواهان نمی توانند عزت رقیب شان را ببینند و با زر و زور وتزویر از پول شهرداری گرفته تا زهدفروشی های ریاکارانه مشغول کم فروشی هستند اما خدا با صادقان و راستگویان است  

          • شنبه 18 خرداد 1392-0:0

            مردم عزيز ساري مواظب دروغ پردازي و سياه نمايي اين آقا باشند

            وقت خودشون را تلف نكنند

            • شنبه 18 خرداد 1392-0:0

              زنده باد روحانی

              درود بر خاتمی


              ©2013 APG.ir