تعداد بازدید: 2150

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 19 خرداد 1392-20:18

طالبی:فقط 1 مورد تخلف داشتیم

مدیرکل دادگستری مازندران گفت:مردم با شنیدن اظهارات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری باید اصلح را انتخاب کنند/حتی اگر 1 نفر هم در انتخابات شرکت نکند، گناهی بس بزرگ است/در حوزه های مختلف انتخاباتی استان، تاکنون به غیر از 1 مورد هیچ گونه تخلفی ارائه نشده است+عکس


مازندنومه،سیده نصیبه دوستدار:حجت الاسلام حسین طالبی-مدیر کل دادگستري مازندران- در سومین گردهمائی رهروان ولایت در نکا حضور نامزدهای انتخاباتی با سلایق و طیف های مختلف را بستر و فضایی برای خلق حماسه ای دیگر خواند و گفت: حضور گسترده مردم در حماسه بزرگ 24 خرداد باید منوط به آگاهی و شناخت کافی و وافی باشد.

 وی پوشش کامل تبلیغاتی درقالب مناظره 8 کاندیدای ریاست جمهوری را در رسانه ملی و فراهم کردن مناظرات طولانی بی طرفانه و ایجاد بستری برای انتقاد کاندیداها را قابل تأمل خواند و گفت:مردم با شنیدن اظهارات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری باید اصلح را انتخاب کنند.

مدیرکل دادگستری مازندران پردازش رسانه ملی به اظهارات و وعده های 8 کاندیدا را به همراه انتقادهای سالم در فضایی دوستانه و بدون سانسور نشان دهنده صداقت نظام با مردم دانست و گفت: حکومت و نظامی که در رأس آن ولایت فقیه باشد درتمام مراحل با مردم صادق است.

حجت السلام طالبي ازسلامت انتخابات دوره های گذشته درسطح کیفی بالا خبر داد و تصریح کرد: خاصیت فرهنگ و ارزشهای اسلامی، حضورحداکثری مردم، ورود جناح ها و سلایق مختلف درآرامش و امنیت بالاست که هیچ کجای دنیا یافت نمی شود.

 وی با بیان فرمایش امام راحل که رای ما رای به شخص نیست بلکه رای به نظام است، حضورحداکثری را تاثیرگذار دانست و تاکید کرد:عدم شرکت درانتخابات گناهی بزرگ است.

مدیر کل دادگستری استان با اشاره به این مطلب که حضور در پای صندوق رای یک تکلیف الهی است و حفظ نظام به فتوای مراجع عظام تقلید، اوجب واجبات است،افزود: از واجبات اجتماعی، حفظ نظام است،اگر تکلیف حفظ نظام عینی شود، واجب برهمگان بوده و حتی اگر 1 نفر هم در انتخابات شرکت نکند، گناهی بس بزرگ است.

حجت الاسلام طالبی تاکید کرد :حضور در حماسه 24 خرداد اگر تکلیف کفایی هم نباشد، باید به حدنصاب برسانیم؛چه بسا با رساندن و حضورحداکثری تایید نظام را به جهانیان ثابت می کنیم.

این مسئول با بیان این مطلب که در حوزه های مختلف انتخاباتی استان، تاکنون به غیر از 1 مورد هیچ گونه تخلفی ارائه نشده است، گفت: تاکنون چندین تخلفات مربوط به شعائر در چند شهرستان برای انتخابات شورای شهر گزارش داده شده که شئون مذهبی را رعایت نکردند و برخوردهای لازم انجام شد.

 طالبی یادآورشد: برای انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و همچنین مجلس شورای اسلامی در حوزه تنکابن،رامسر و عباس آباد 8 هزار شعبه در سراسر استان و همچنین 8 هزار نیرو در طول شبانه روز در حال فعالیت اند.

گفتنی است سومین گردهمائی رهروان ولایت پیش از ظهر امروز باحضور علما ومسئولان استانی وشهرستانی درنکا برگزارشد.



©2013 APG.ir