تعداد بازدید: 2353

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 21 خرداد 1392-13:54

تبعیض روا نیست

سخنگوی ستاد روحانی در مازندران گفت: در ستادهای انتخاباتی آقایان جلیلی و قالیباف از باند برای پخش صدا و موسیقی استفاده می‌شود اما این اقدام منجر به تعطیلی ستاد و یا برخورد با آنها نشد/در میتینگ سایر کاندیداها از جمله قالیباف در مسجد جامع ساری،جوانان هوادار او سوت و کف زدند اما انتقادی نسبت به این موضوع نشد.


مازندنومه:دکتر محمد محمدطاهری اظهار داشت:‌ رشد روزافزون آرای روحانی و استقبال عمومی از رویه اعتدال و دوری از افراط و تفریط این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، افرادی را نگران کرده و همواره تلاش می‌کنند با جوسازی و تنش، فضا را ناامن جلوه دهند.

سخنگوی ستاد روحانی در مازندران متذکر شد: هوشیار باشید که با تدبیر و امید، حماسه سیاسی دیگری بیافرینیم.

 محمدطاهری تصریح کرد: از دستگاه‌های انتظامی و قضایی، انتظار می‌رود با رعایت مصالح ملی، در خلق حماسه پیشگام باشند.

وی ضمن اعلام اعتراض در برخورد تبعیض‌آمیز با فعالیت ستادهای انتخاباتی کاندیداها گفت: در ستادهای انتخاباتی آقایان جلیلی و قالیباف از باند برای پخش صدا و موسیقی استفاده می‌شود اما این اقدام منجر به تعطیلی ستاد و یا برخورد با آنها نشد.

سخنگوی ستاد روحانی در مازندران خاطرنشان کرد:‌ اگر قرار است قانون رعایت شود باید نسبت به همه ستادها به صورت یکسان رعایت شود.

وی ادامه داد: ستاد حسن روحانی همواره به رعایت اخلاق انتخاباتی و حفظ و اجرای قوانین تاکید می‌کند.

گفتنی است در پی استقبال بی نظیر مردم از حسن روحانی در مازندران، روز گذشته هجمه زیادی از سوی مخالفان حضور او در انتخابات صورت گرفت.

مخالفان، سوت و کف جوانان در داخل مسجد جامع و برپا نشدن نماز جماعت را حربه ای برای انتقاد و تخریب از روحانی قلمداد کردند؛این در حالیست که به گفته سخنگوی ستاد روحانی در استان،هنگان اذان مغرب،برنامه متوقف و اذان از بلندگوهای مسجد پخش شد،ولی به دلیل حضور جمعیت فراوان امکان برپایی نماز جماعت میسر نشد.

خاطرنشان می کنیم در میتینگ سایر کاندیداها از جمله محمدباقر قالیباف در مسجد جامع ساری نیز جوانان هوادار او سوت و کف زدند اما انتقادی نسبت به این موضوع در رسانه های استانی نشد.

یادآور می شویم عصر امروز سعید جلیلی در ساری میتینگ انتخاباتی دارد و از صبح امروز هواداران او در برخی شهرهای اطراف از جمله قائم شهر مشغول تبلیغات هستند و اعلام کرده اند عصر،دور میدان طالقانی این شهر اتوبوسی فراهم است تا علاقه مندان را به ساری بیاورد!

در برنامه انتخاباتی قالیباف نیز با اتوبوس عده ای را از شهرهای مختلف به ساری آورده بودند.


  • سيد هادي اندرواژپاسخ به این دیدگاه 3 1
    سه شنبه 21 خرداد 1392-0:0

    جاي شكرش باقيه كه سيب زميني رايگان نميدند !!!!!!!!!!!

    • سه شنبه 21 خرداد 1392-0:0

      خاتمی و هاشمی و روحانی بدون کیک و ساندیس و آب معدنی و چک پول محبوب قلب مردم هستند.جمعیت ده هزار نفری که به عشق روحانی و جریان اصلاحات در مسجد جامع ساری و خیابانهای اطراف جمع شده بودند هیچکدام با اتوبوسها و ماشینهای دولتی و به هر جان کندنی جمع نشده بودند.همه با پای جان آمدند و حماسه آفریدند. عده ای که میگویند در صحن مسجد زن و مرد مختلط بودند.یا در آن جمع حضور نداشتند و یا قصد نفی حقیقت را داشتند. محض اطلاع آن عده: در آن روز عده ای از پسران جوان که کاور بنفش برتن داشتند به عنوان انتظامات مانع از التقاط جمعیت زنان و مردان میشدند. دوم اینکه آن همه جمعیت در همه ی شبستانها و حتی حیاط مسجد جا نمیشدند چه برسد به اینکه صف نماز جماعت تشکیل دهند.در آن صورت التقاط مرد و زن بیشتر پیش می آمد!

      خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار... یا حسین


      ©2013 APG.ir