تعداد بازدید: 3508

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 21 خرداد 1392-23:19

جلیلی:باید ماشین دولت اصلاح شود

گزارش+عکس مازندنومه از سفر سعید جلیلی به ساری/‌جلیلی بعد از احراز صلاحیت شورای نگهبان، شروع به تبلیغات برای انتخابات کرد نه از سه سال قبل/مردم از تورم، گرانی و بی‌کاری گلایه دارند/در کنار سفرهای استانی باید سفرهای وزارتخانه‌ای راه انداخت.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:سعید جلیلی-نامزد انتخابات ریاست جمهوری-امروز به ساری آمد و عصر سه شنبه در جمع هوادارانش در مسجد جامع ساری سخنرانی کرد.

شعارهایی که در میتینگ امروز سر داده شد به این قرار است:از همه برتر آمد ، عمار رهبر آمد، حسین حسین شعار ماست ، جلیلی افتخار ماست، جلیلی ولایی ، جانباز کربلایی، حزب‌الله یک کلام ، جلیلی والسلام

قبل از سخنرانی جلیلی، فیاضی-رییس ستاد او در مازندران-سخنرانی کرد.

نماینده نور و محمودآباد در این مراسم گفت: اگر دشمن این فضا را ببیند که عده‌ای آدم‌های پابرهنه گرد هم آمده‌اند از براندازی جمهوری اسلامی ناامید می‌شود.

وی ادامه داد:‌ امروز در اینجا رده‌ اولی‌ها و گردن‌کلفت‌ها حضور ندارند و من تنها نماینده‌ای هستم که در اینجا حضور دارم.

رئیس ستاد جلیلی در مازندران یادآور شد:‌ من به عنوان معلم بسیجی و پیرو این گفتمان، اینجا حضور دارم.

نماینده مردم نور و محمودآباد خاطرنشان کرد: برای تقابل با اشرافی‌گری و نحقق عدالت، گرد هم آمده‌ایم.

وی خطاب به جلیلی گفت: یک پا در بهشت داری و یک پا در اینجا، با دست خالی، این افراد به دنبال شما راه افتادند و خودشان به میدان آمدند.

فیاضی بدون نام بردن از کاندیدای خاصی(احتمالا قالیباف) تصریح کرد:‌جلیلی بعد از احراز صلاحیت شورای نگهبان، شروع به تبلیغات برای انتخابات کرد نه از سه سال قبل،بنابراین امروز مجبور است در یک روز به سه استان برود.

*عده‌ای در حال شکل دادن جریان تردید هستند

در ادامه این مراسم،سعید جلیلی پشت تریبون قرار گرفت و به سخنرانی پرداخت.

او اظهار داشت‌: نیم قرن است که در کشور، خط امید شکل گرفته است.

این نامزد انتخابات با بیان اینکه اکنون 50 سال از خرداد سال 42 گذشته است، تصریح کرد: تمام دنیا خواست که انقلاب پیروز نشود اما با یاری خدا پیروز شدیم.

جلیلی متذکر شد: تمام دنیا اراده کرد ما هسته‌ای نشویم و امروز جزء 10 کشور هسته‌ای دنیا هستیم و به اعتراف دشمنان، جمهوری اسلامی هم‌آورد قدرت‌های دنیا است.

وی با بیان اینکه 2 عامل گفتمان اسلام ناب که تجلی آن در ولایت مطلقه‌فقیه است و همچنین باور به مردم که هنر امام بود، باعث این پیروزی‌ها شد، گفت: خداباوری و مردم باوری، هنری است که امام به درون جامعه ما آورد.

جلیلی با اشاره به اینکه امروز در موقعیت خیبر هستیم و عده‌ای می‌خواهند ما را در موقعیت شعب ابی‌طالب قرار دهند، خاطرنشان کرد: خط دشمن این بود که در برابر خط امید امام، خط تخریب را شروع کند و عده‌ای هم به پادویی آنها آمدند و در چهار سال اخیر هم از این مسائل، زیاد دیدیم.

وی با بیان اینکه برخی مطالبی با عنوان مکتب ایرانی و دوستی با مردم اسرائیل را مطرح کردند، ادامه داد: می‌خواستند ظرفیت ملت را متوقف کنند.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه در شرایطی هستیم که مقامات دشمن بیان می‌کنند که قدرت ایران قابل انکار نیست، تصریح کرد: اما عده‌ای در حال شکل دادن جریان تردید هستند.

وی با بیان اینکه به دنبال فتنه و انحراف، شاهد جریان تردید هستیم، گفت: مردم از تورم، گرانی و بی‌کاری گلایه دارند.

جلیلی متذکر شد:‌آیا به راستی اینها قابل حل است و آیا دولت‌های قبل نمی‌خواستند این مسائل را حل کنند؛ من بعید می‌دانم، هر دولتی دوست دارد مشکلات را رفع کند اما سوال اصلی این است که چرا این اتفاق نیفتاد و چرا با نقطه مطلوب فاصله داریم؟

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم مشکلات را اساسی حل کنیم و نه مقطعی، باید نگاه اساسی داشت، از نظر من دولت و ساختار اداری و اجرایی کشور باید به گونه‌ای اصلاح شود که در تراز انقلاب اسلامی باشد.

جلیلی با بیان اینکه اول باید ماشین دولت اصلاح شود، گفت: ادارات دولتی نه تنها مانع مردم نباشند بلکه پناهگاه مردم باشند.

وی تصریح کرد:‌ اینکه به دنبال ناجی بگردیم و فردی بخواهیم که به تنهایی، اصلاح کند، این سرابی بیش نیست.

جلیلی یادآور شد: در کنار سفرهای استانی باید سفرهای وزارتخانه‌ای راه انداخت.

وی افزود: وزارتخانه‌ها را از غل و زنجیرهایی که به پای خود و مردم می‌بندند باز کنیم، عدالت ساختاری، نخستین گام بلند مهم در این زمینه است.

جلیلی با اشاره به اینکه ابتدا باید فرصت‌های برابر داشته باشیم، گفت:‌ اما فرصت برابر کافی نیست و همه باید شرایط برابر از این فرصت‌ها داشته باشند.

وی تصریح کرد: در 24 خرداد هر برادری که منتخب مردم ایران شد باید از فردای همان روز، با این نگاه، کلید حماسه اقتصادی را بزند.


  • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

    جلیلی ادامه دهنده گفتمان احمدی نژاد تست و دولت او هم انحرافی خواهد شد.باند مصبح احمدی نژاد را آورد و منحرفش کرد حالا رفته سروقت جلیلی.ما ئبه دکتر روحانی رای میدهیم تا مملکت اباد شود.راستی اقایون خواب ندیدند که کسی بیاید جلیلی را معرفی کند؟یا هاله نور دور سرش ندیدند؟!!!مردم می فهمند

    • چهارشنبه 22 خرداد 1392-0:0

      ...حیف جلیلی ، که فیاضی رییس ستادش هستش!!!

      ...

      • چهارشنبه 22 خرداد 1392-0:0

        به خاطر جمعیت زیاد، روی سکو نرفتم. آنجا رفتم که از باران در امان باشم و نوشته‌هایم خیس نشوند. با تشکر

        • چهارشنبه 22 خرداد 1392-0:0

          از شهرهای اطراف هم آدم اوردند باز مسجد خالی بود.این یعنی اینها طرفدار ندارند.جلیلی رای ندارد.برنده یاقالیباف است یا روحانی

          • چهارشنبه 22 خرداد 1392-0:0

            متاسفم خبرنگار شما انقدر که جمعیت زیاد بود امد بالای سکو و از انجا شروع به نوشتن کرد . عکسهای این خانم نیز موجود است . اگر نمی خواهید خبری را منعکس کنید لااقل دروغ به خرد مردم ندهید . ما که می دانیم شما با چه کسانی هستید با فتنه گران 88 . !!!!!متاسفم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

            • كيجا سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 3 1
              چهارشنبه 22 خرداد 1392-0:0

              خدايا ما كجا زندگي ميكنيم؟؟؟؟؟؟ تو چه قرني هستيم؟؟؟؟؟؟؟ واقعا باورم نميشه!! ما تو چه قرني زندگي مي كنيم و اونا تو كدوم قرن، تفكرات اين افراد حتي به عصر حجر هم نميرسه، واقعا اين آقاي فياضي رو ما انتخاب كرديم...شماها همه اول پاپتي موتور سوار پرايد سوار يه لاقبايين بعدش چه جوري پورشه سوار برج نشين جهانگرد ميشين نميدونم...هستين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!آقاي جليلي هم گويا اومده بودن فقط يه سري شعار مكتبي بدن، اقاي جليلي مارا با شما كاري نيست و شما نيز چون ما. در ضمن بابايي جان من 9 تا عكس ميبينم شايد عكسهاي شما همش لود نشده ...

              • كيجا سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 6 0
                چهارشنبه 22 خرداد 1392-0:0

                خدايا تو را به عظمتت قسم ما را از شر پاپتي هاي فكري نجات بده. آمين

                • چهارشنبه 22 خرداد 1392-0:0

                  فیاضی پیش از این ها خودش رو نشون داده بود. الان دیگه به یک بیلبورد تظاهر و ...و غیر مردمی بودن تبدیل شده. کسی که نماینده مردم یک شهر میشه حق دفاع از نامزد به طور رسمی نباید داشته باشه. چون همه موکلانش قطعاً هم رای با اون نیستن. ...

                  • چهارشنبه 22 خرداد 1392-0:0

                    متاسفم خبرنگاربايد تمام جوانب را پوشش دهد وليكن ازعكسها معلوم شد كه خانم فلاحي طرفدار كي هست آيا اين مقدارجمعيت بودند طوري وانمود كردي كه خالي ازجمعيت بود فقط يه عكس !!!!!متاسفم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                    • چهارشنبه 22 خرداد 1392-0:0

                      آقای فیاضی...دیگران را گردن کلفت تشبیه کردند پاسخت را خواهیم داد ای حامی هاله نور ای حامی انحرافی ای حامی... ای حامی ناکارآمدی ای حامی رمال.


                      ©2013 APG.ir