تعداد بازدید: 3910

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:46

نماینده مردم یا وکیل کاندیداها؟

یادداشتی در انتقاد از وکیل الدوله های آینده/ شاید مخاطب باور نمی کرد که این آقایان یکی از کرسی های مقدس نمایندگی مجلس را در اختیار دارند که این گونه خود و جایگاه مقدس نمایندگی مردم را هزینه کرده اند تا در آینده کاندیدای مورد نظر در صورت موفقیت برای شان جبران کند!


مازندنومه؛یادداشت مهمان،محمد مبرا:در این شور و حال انتخاباتی که شهر و کشور ما را در حال و هوای خاص خود فرو برده، مسائلی وجود دارد که به اندازه اهمیت شان در جامعه دیده نمی شود و در پس همین التهابات رنگ باخته است.

شاید خیلی از ما فیلم تبلیغاتی و بخش های خبری مربوط به آقایان قالیباف و روحانی را دیده باشیم و دیدیم که آن ها بخشی از فیلم و اخبار خود را صرف نمایش هیجان و شور طرفداران شان در شهر ساری کرده اند.

در بخشی از فیلم تبلیغاتی و بخش های خبری کاندیداهای محترم نشان داده می شد که نماینده های شهرستان ساری و میاندورود برای همراهی و تایید دو کاندیدا سنگ تمام گذاشتند و به صورت تمام عیار برای نامزد محبوب شان تبلیغ کردند؛از سر تکان دادن های متوالی نماینده محترم در جهت تایید تمامی گفته های کاندیدا گرفته تا سخنرانی قبل از برنامه و....

 شاید مخاطب باور نمی کرد که این آقایان یکی از کرسی های مقدس نمایندگی مجلس را در اختیار دارند  که این گونه خود و جایگاه مقدس نمایندگی مردم را هزینه  کرده اند تا در آینده کاندیدای  مورد نظر در صورت موفقیت برای شان جبران کند!

عکس:مازندنومه(مصطفی کاظمی شهابی)

 این تصاویر به خوبی نشان داد چرا شهرستان ساری و استان مازندران هنوز نتوانسته به مشکلات اولیه خود فائق آید و با این همه  منابع طبیعی و سرمایه های انسانی و افراد نخبه،جایگاه خوبی بین استان های کشور ندارد.

 ولع بی حد و حصر نماینده های محترم  شهر ساری(و شهرهای دیگر از جمله نماینده نور و محمودآباد) در حمایت از کاندیدای مورد علاقه خود طوری بود که می توان فهمید تلاش آنها برای این است که در دولت احتمالی آینده که آقایان تشکیل خواهند داد،جایگاهی برای خود دست و پا کنند و این یعنی مردم طبق روند همیشگی ، نردبان ترقی  برای آقایان !

عکس:مازندنومه(مصطفی کاظمی شهابی)

 با توجه به مسائل مطرح شده چند پرسش اساسی پیش می آید که مطلوبست نمایندگان محترم به درستی پاسخ آنها را ارائه دهند:
 
پرسش اول این است که آیا شما که ادعای وکیل المله بودن را دارید و دائما از نماینده هایی که از دولت ها حمایت می کردند انتقاد می کردید و می کنید، بهتر نبود در این انتخابات نقش یک پرسشگر  را بازی می کردید و از خود و جایگاه نمایندگی خود استفاده سوء نمی کردید و سطح آن را این قدر پایین نمی آوردید؟

سئوال دوم : آیا می دانستید آن ساعاتی را که خود و جایگاه خود را در اختیار کاندیدای ریاست جمهوری قرار می دهید در حقیقت حق همه ی مردم شهرستان های ساری و میاندورود است که صرف سلیقه شخصی خود نموده اید ؟ لابد شما هم در مرخصی بوده اید !
 
و سوم اینکه آیا شما که تا این حد از این آقایان حمایت می کنید در صورت موفقیت این آقایان اگر وزیر یا استاندار و یا معاون وزیر و ... نشدید  و همچنان خود را فدایی مردم خود دانستید ! این شجاعت را دارید که از دولتی که تا این حد تاییدش می کنید به خاطر مردم شهرستان تان انتقاد کنید یا دیگر نمک گیر آن دولت احتمالی خواهید بود؟


  • سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

    اقای مهندس مبرا عزیز ، شما معلومه جوش یوسف نژاد رو میزنی نه اینکه دلسوزی برای مردم ساری

    • طاهر نژادپاسخ به این دیدگاه 1 0
      دوشنبه 27 خرداد 1392-0:0

      مثل اینکه اقای سید حسن شجاعی از گزینه های اقای روحانی برای وزارت دادگستری هستن.

      قضیه جدیه؟...امار این اقا رو کسی داره؟

      • يکشنبه 26 خرداد 1392-0:0



        آقای قاسم احمدی که با ...،نماینده نوشهر و چالوس شد برای جبران ... به قالیباف چنان لخت وارد میدان شد که تعجب و مخالفت برخی از اطرافیان خود را هم برانگیخت و موقعیت متزلزلش در منطقه متزلزل تر و با ریزش شدیدی روبرو شد. او که هرگز موضعش مشخص نبود و با هر بادی چپ و راست می شد این بار ماهیتش را علنی کرد و حتی در روستای زادگاهش لاشک،مردم فیم این روستا رای بالا و معنا داری به دکتر روحانی دادند تا به او بفهمانند که دوره قیم مابی گذشت و مردم بلوغ و شعور سیاسی شان بیشتر از آن است که احتمالا فکرش را میکند!

        احمدی مسئولیت ستاد قالیباف را در نوشهر به ... داد! ...به طوری که صبح در ستاد قالیباف بود و شب در ستاد روحانی ! تا چنانچه هرکدام رای اوردند سرش بی کلاه نماند !

        • جمعه 24 خرداد 1392-0:0

          کدوم شجاعی رو میگید؟ رمضان شجاعی تلویحا از آقای قالیباف حمایت کردن ولی آیت الله شجاعی نماینده ۴ دوره شهرمون قبل از دکتر روحانی در مسجد جامع ساری حاضر شدن و حمایت خودشون رو از ایشون اعلام کردن

          • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

            عزیز دلم اقای شجاعی هم سخنران پیش برنامه اقای روحانی بودند چرا پوشش ندادید ؟ شما که عکاس به این خوبی دارید ؟

            • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

              اره واقعا ما هم وقتی تصاویر را دیدیم خیلی ناراحت شدیم اقای دامادی حقش نبود که اینطوری خودت را در اختیار قالیباف بزاری

              • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

                ما فداییان دامادی عاشق نماینده جوونمون هستیم و مطمئنیم که ایشون حتما امکانات زیادی از رییس جمهور بعدی برای ساری میگیره

                • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

                  آقای دامادی کاش به جای چسبیدن به تریبون قالیباف به مردم حوزه انتخابیه خود میچسبیدی ! به جای لابی کردن برای پست آینده وظیفه نمایندگی خود را ایفا می کردی

                  • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

                    شجاعی منتظر ماند تا لاریجانی بیاید.دید که نیامد رفت یه مصاحبه کرد و پشت قالیباف دایستاد اما مثل دامادی خودش رو حل در قالیباف نکرد.

                    • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

                      اینجا که فقط عکس دامادی هست! شجاعی هم از کسی حمایت کرده؟

                      • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

                        نماينده بعنوان جزئي از مردم حق دارد در جريانات سياسي قرار داشته باشد و ايفاي نقش كند و اين امري طبيعي مي باشد بگونه اي كه در دوره هاي قبلي نيز شاهد اين مسائل بوديم از يوسف نژاد ....

                        • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

                          لااقل اين دو نفر كاري كردند با اين آقايان كه عهد اخوت نبسته اند

                          ولي بقيه نمايندگان چه كرده اند

                          در قائم شهر خيلي جالب بوده ستاد خود را تقسيم كرده اند كه بعدا كم نياورند


                          ©2013 APG.ir