تعداد بازدید: 3399

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 23 خرداد 1392-1:15

پس از غروب

در آخرین شب تبلیغات چه گذشت؟/مردم،تبلیغات انتخاباتی و ایام شعبانیه را بهانه ای برای سرور و دست افشانی خود قرار دادند و به مانند شب های چهارشنبه سوری و عید،در خیابان ها به پایکوبی و سروصدا و شادی پرداختند/حامیان روحانی در آخرین شب ازمهلت قانونی تبلیغات،به صورت ویژه به حمایت از او پرداختند+عکس


مازندنومه:از شامگاه چهارشنبه و در ساعات پایانی مهلت قانونی تبلیغات،در مناطق شهری مازندران،به ويژه رو به روی ستادهای انتخاباتی،مردم و طرفداران نامزدها اجتماع کردند و همین موضوع گره ترافیک شهرها را کورتر کرد.

به گزارش خبرنگاران ما در ساری و قائم شهر،مردم زیادی جلوی ستادها جمع شده بودند و موسیقی تندی نیز از اغلب ستادها به گوش می رسید.

هواداران نامزدها تا پاسی از شب جلوی ستادها و در خیابان ها مانور و شعار می دادند که گاه باعث آزار مردم و همسایه ها شده بود.

بر اساس این گزارش،رانندگان آژانس ها به بهانه بسته بودن خیابان ها، از اوان شب مردم را جابه جا نمی کردند و همین موضوع باعث سردرگمی و کلافگی خانواده ها شده بود.

مردم تبلیغات انتخاباتی و ایام شعبانیه را بهانه ای برای سرور و دست افشانی خود قرار دادند و به مانند شب های چهارشنبه سوری و عید،در خیابان ها به پایکوبی و سروصدا و شادی پرداختند.

به گزارش مازندنومه،در ساری حامیان حسن روحانی در آخرین شب ازمهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی، به صورت ویژه به حمایت از حسن روحانی پرداختند.

حامیان این نامزد انتخاباتی که اغلب از قشر جوان بودند ابتدا در میدان شهرداری ساری جمع شده و بعد از دور زدن میدان، به خیابان فرهنگ و قارن رفتند.

راهپیمایی هواداران حسن روحانی، جمعیت حاضر در خیابان‌ها را هم با خود همراه و شور حماسه را دوچندان کرد.

 این جمعیت انبوه با در دست داشتن عکس‌های حسن روحانی، شعار سلام بر روحانی،درود بر خاتمی سر دادند.

تصاویر زیر مربوط به همین راهپیمایی است: 

عکس از:کلثوم فلاحی


  • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

    من هم در انجا حضور داشتم و از شعر((یار دبستانی من)) که همگی با هم خواندند لذت بردم



    • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

      امیدوارم شنبه هم همین جمعیت برای جشن پیروزی اصلاحات بیان تو خیابون و جشن بگیرن. دلمون برای حال و هوای دوم خرداد و 18 خرداد تنگ شده...

      • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

        نه شهردار نه سردار،روحانی جیگردار

        • دموکراسیپاسخ به این دیدگاه 8 1
          پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

          جمعیت بسیار زیادی آمده بودند،آفرین بر ساروی ها که نشان دادند مانند همیشه از درک و شعور سیاسی بالایی برخوردارند و درود بر همه مردم ایران و درود بر اصلاح طلبی

          • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

            درود بر روحاني

            • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

              به امید داشتن ایرانی پاک و زیبا :))


              ©2013 APG.ir