تعداد بازدید: 2533

توصیه به دیگران 2

شنبه 25 خرداد 1392-11:19

شکست اصولگرایی لازم بود!

جریان اصولگرایی باید بداند که نمایندگان مجلس اصولگرایی در انتخابات اخیر، صد و چهل تن از آنان از قالیباف حمایت کرده بود و صد و شصت تن از آنان از ولایتی و نزدیک همین تعداد هم از جلیلی در حالی که تعداد نمایندگان مجلس فعلی کمتر از 290 نفر است، اما حدود پانصد امضا از این مجلس برای حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری جمع می‌شود!


 

مازندنومه:شکست اصولگرایی واجب بود؛ واجب تر از نان شب! جریان اصولگرایی باید این نکته را درک کند که نمی‌تواند ناکارآمد بود و انتظار داشته باشد، مردم باز هم فوج فوج به سمت آنان حرکت کنند.

جریان اصولگرایی باید درک کند که باید مسئولیت پذیر باشد و پاسخگو. نمی‌تواند تمام قد به حمایت از یک کاندیدای ریاست جمهوری برخاسته و در نیمه کار از او اعلام برائت کرد.

جریان اصولگرایی باید بداند که نمایندگان مجلس اصولگرایی در انتخابات اخیر، صد و چهل تن از آنان از قالیباف حمایت کرده بود و صد و شصت تن از آنان از ولایتی و نزدیک همین تعداد هم از جلیلی در حالی که تعداد نمایندگان مجلس فعلی کمتر از 290 نفر است، اما حدود پانصد امضا از این مجلس برای حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری جمع می‌شود!

جریان اصولگرایی باید درک کند که فقط در مونولوگ است که می‌تواند فرمایش‌های خود را برای مردم بخواند و دیکته کند و در یک دیالوگ و گفت‌وگوی دو نفره همیشه کم می‌آورد و قافیه بازی را می‌بازد و مردم هم خوب می‌بینند که عیار هر کس به چه میزان است!

رسانه‌های اصولگرایی و در رأسشان صدا و سیما، باید بدانند دوران انحصار رسانه ای پایان یافته و نمی‌توان با نادیده گرفتن بخشی از مردم یا کاندیدای آنان، آنان را به شکست رساند.

جریان اصولگرایی باید شکست می‌خورد تا نسیم تغییر در این کشور به وزیدن بگیرد که تداوم اصولگرایی و آن همه ناکامی و مسئولیت ناپذیری روح و روان مردم را آزرده کرده بود؛ مردمی که بخشی از آنان کاملا از جریان اداره کشور خارج شده بودند!

مردم ایران به جریان اصولگرایی نه گفتند، چرا که از روند اداره کشور ناراحت بوده و از آن نحوه اداره کشور آسیب‌ها دیده بودند. مردم به جریان اصولگرایی نه گفتند، نه به آنان بفهمانند اصلح بودن یک کاندیدا را مردمند که تعیین می‌کنند و این مردم از یک رئیس جمهور اداره کشور را می‌خواهند؛ اداره‌ای خوب که تأثیر آن را در زندگی‌شان ببینند و لمس کنند.


مردم نه به دنبال اصلحی هستند که در داخل و خارج شعار دهند و نه دنبال اصلحی هستند که هر روز زندگی آنان را دچار تغییرات منفی بنیادین کند.

مردم به جریان اصولگرایی نه گفتند، چرا که به دنبال زندگی و سلامی دوباره به زندگی بودند. جریان اصولگرایی باید بداند که مردم بیش از هر چیز دیگری طالب زندگی خوبند!


این که کاندیدای پیروز انتخابات تا چه اندازه به فکر زندگی مردم خواهد بود، قابل پیش بینی نیست؛ اما او هم احتمالا می‌داند که مردم زندگی می‌خواهند و آرامش و اعتبار. با هیاهو و داد و قال و نوسان و شعار زندگی‌ها سخت می‌شود.

او باید بداند شکست اصولگرایی ناشی از این بود که برای زندگی و آرامش مردم و همه مردم اهمیتی قائل نبود. کاندیدای پیروز باید به زندگی مردم عزت و آرامش دهد. کار سختی است؛ اما شدنی است!(tabnak)


  • سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

    در جواب این آقایونی که خودشونو اصول گرا میدونن و هنوز از ادبیات قلدرمابانه و طلب کارانه استفاده می کنن؟!! آقاجون چشماتو باز کن ببین مردم چی می خوان بلانسبت کور که نیستیم اینهمه شادی و حضور مردم در شبهای گذشته رو ما جز در پیروزی ایران-استرالیا ندیدیم/شما بجای الفاظ تحقیر آمیز برای مردمی که بدنبال تغییر و اصلاحات هستند بهتر کمی اندیشه کنی که چرا حزبت رای نیآورد؟!!! البته اگه اهل اندیشه ای!!

    • حمید رخساری زادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 26 خرداد 1392-0:0

      باسمه تعالی

      سلام علیکم

      جریان اصول گرائی هیچ وقت شکست نخواهد خورد. اگر مردم از احمدی نژاد و مدیریتش در دوسال آخر ناراضی بودند به خاطر این بود که احمدی نژاد در اواخر ریاستش از جریان اصولگرائی فاصله گرفت. و ضربه اش را هم دریافت کرد. و گرنه احمدی نژاد سال 88 که هنوز در خط اصولگرائی بود اکثریت آرای مردم را بخود اختصاص داد. راستی نتایج سال 92 یک پیام دیگر هم داشت. و آن رسوائی اصلاح طلبان بود که در سال 88 ادعای دروغ تقلب را رواج دادند . اگر نظام تقلب کرده بود الآن می توانست با قدرت بیشتری تقلب کند. خدا خواست که اینگونه اصلاح طلبان و دشمنان رسوا شوند.

      • دانشجوی آزاد اسلامیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        يکشنبه 26 خرداد 1392-0:0

        سلام

        اولا امضا هایی که برای کاندیدهای اصولگرا میشد شامل نمایندگان ادوار مجلس هم بود برای همین امضاها بیشتر از نمایندگان فعلی مجلس بود.

        دوما زیاد به خود نگیرید بارها گفته ام و باز هم خواهم گفت که آب اصلاحات و هاشمی در یک جوب نخواهد رفت.

        و سوما در مورد کدام اصلاح طلب صحبت میکنید؟هر چه قدر هم معتدل اما از یاد نبرید که روحانی یک اصولگرا بوده است و حمایت مجمع روحانیون از عضو ارشد جامعه روحانیت یعنی که اصلاح طلبی از خیلی وقت پیش ها به خاک سپرده شده است.

        موفق ودر پناه حق

        • مهران مازني پاسخ به این دیدگاه 0 0
          يکشنبه 26 خرداد 1392-0:0

          البته اين را همه كانديداها و همه ي پيروزان انتخابات بايد بدانند كه مردم و رسانه ها نظاره گر آنهايند و به محض غفلت يا كوتاهي يا ... آنها را از دور خارج مي نمايند ، پس اين منتخبان هم گوش هاي خود را تيز و شنوا نگه دارند


          ©2013 APG.ir