تعداد بازدید: 2743

توصیه به دیگران 4

شنبه 25 خرداد 1392-19:40

خردادِ ماندگار

 حضور مردم، نشانه دلتنگی برای جریان اصلاحات است، مردم تشنه تفکر اصلاح‌‌طلبی هستند و این موضوع را در آرای خود به اثبات رساندند، چراکه مجموع نامزدهای اصولگرا هم به اندازه روحانی رای نداشتند/حضور مردم بیانگر استقبال از حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات بود.


مازندنومه،کلثوم فلاحی: مشاهداتم از صندوق‌های رای، بیانگر مشارکت گسترده مردم در انتخابات بود.مردم دیروز در یک روز گرم و آن هم از همان ساعات ابتدایی صبح، به پای صندوق‌های رای رفتند. حضور مردم از جهات مختلف، قابل ارزیابی است.

* مردم حضور گسترده داشتند تا حماسه سیاسی خلق کنند و پس از خلق حماسه سیاسی، ثابت کنند با برنامه های رییس جمهوری منتخب، توان خلق حماسه اقتصادی هم دارند.

*حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای، "نه" بزرگ بر جریان حاکم در دولت و جریان‌های اصولگرایی بود. مردم نشان دادند از دست کارهای این مجموعه خسته شده‌اند، ثابت کردند که دیگر خواهان ادامه فعالیت این تفکر در کشور نیستند.

*حضور مردم بیانگر استقبال از حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات بود، مردمی که می‌خواستند در انتخابات، هاشمی را انتخاب کنند، در شرایط عدم احراز صلاحیت وی، آرای خود را به سوی روحانی روانه کردند که مورد تایید آیت‌الله بود.

 * حضور مردم نشانه دلتنگی برای جریان اصلاحات است، مردم تشنه تفکر اصلاح‌‌طلبی هستند و این موضوع را در آرای خود به اثبات رساندند، چراکه مجموع نامزدهای اصولگرا هم به اندازه روحانی رای نداشتند.

*در هفته‌ها و روزهایی که گذشت با وجود فرمایش های رهبری مبنی بر اینکه انتخاب نامزدهای مختلف، باعث اختلاف نشود، بارها از سوی طرفداران نامزدهای دیگر- به ويژه قالیباف و جلیلی-مورد آماج سخنان سخیفانه قرار گرفتیم؛ولی همان طور که پیش تر گفته بودیم،تخریب ها نهایتا" به خود فرد و نامزد مورد حمایت او بر می گردد و چنین هم شد. 

امروز که روحانی پیروز میدان شد،امیدواریم دولت تدبیر و امید،ماندلا وار-به تسویه حساب سیاسی  مبادرت نورزد و سلامت و اخلاق و بخشش را ترویج کند.

*نکته پایانی این که دولت روحانی، مجاز به تغییرات اتوبوسی نیست، نیاز نیست همه دست‌اندرکاران دولت فعلی، تغییر کنند. می‌توان با بعضی‌ها به کار ادامه داد.

 خرداد بار دیگر ماندگار شد.این حضور را حماسه به توان 2 می‌دانم، یک حماسه در حضور و یک حماسه در آرای میلیونی مردم به حسن روحانی.


  • يکشنبه 26 خرداد 1392-0:0

    یادت هست که آمده بودیم رای هایمان را پس بگیریم ؟

    نکه رای هایمان را پس گرفته باشیم ؛ نه .

    فقط کمی ته دلهایمان جوانه سبز امید ریشه دوانده

    می آیی و میبینی ....



    حال راه ما و تو یکیست ، راه سخت و سنگلاخ آزادی ، ما برای آزادی این راه را میرویم ، همراه شو عزیز

    به امید فرداهای زیباتر...

    • ابوالحسن سلیمانیپاسخ به این دیدگاه 1 0
      يکشنبه 26 خرداد 1392-0:0

      شد آن که اهل نظر بر کناره می رفتند

      امیدوارم همه با هم سعی در ایجاد آرامش و امید داشته باشیم.مبارک باشد.

      • يکشنبه 26 خرداد 1392-0:0

        امیدوارم این خرداد با پیشرفت کشور به خرداد جاویدان تبدیل شه به شرط عملگرا بودن وروند رو به رشد


        ©2013 APG.ir