تعداد بازدید: 3128

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 26 خرداد 1392-16:30

نه به انحصار،آری به زندگی

پیام تبریک رییس ستاد دکتر حسن روحانی در مازندران+بیانیه ستاد بانوان اصلاح طلب دکتر روحانی در مازندران+پیام تبریک محمد دامادی،نماینده ساری و میاندرود در مجلس


*بیانیه رییس ستاد دکتر حسن روحانی در مازندران

من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق

میزان رای ملت است .امام خمینی (ره)

مردم فهیم و همیشه در صحنه مازندران
امروز که با یاری خداوند متعال شما نیز دوش به دوش تمام مردم ایران اسلامی ، در 24 خرداد با حضور در پای صندوقهای رای افتخار آفرینی نمودید و جلوه ای از مردم سالاری دینی را در جهان به نمایش گذاشتید ، بر خود می بالم که در جمع شما مردم غیور و افتخار آفرین و همراه شما در این انتخابات بی نظیر سهیم بودیم .

قطعا پس از استقبال بی نظیر شما از دکتر روحانی در مازندران قابل حدس بود که ایشان با شعار دولت تدبیر و امید مورد مقبولیت قرار گرفته و امروز پس از اعلام نتایج و آرا خیره کننده شما مردم آگاه مازندران خوشحالیم که با بررسی سوابق و برنامه های کاندیداها ، ایشان را مورد وثوق قرار داده اید و قطعا ایشان نیز در پاسداری از آرای شما و ایجاد فضایی جهت تحقق وعده های انتخاباتی نهایت تلاش خود را خواهد نمود .

در پایان از همه شما آحاد مردم جامعه اعم از علما و روحانیون محترم ، اساتید دانشگاهها ، دانشجویان ، کسبه ، تجار ، فعالان اقتصادی ،کشاورزان ، جوانان و.. ، در خلق این حماسه تقدیر و تشکر می نمایم .

ربیع فلاح
رییس ستاد دکتر حسن روحانی در مازندران

*بیانیه ستاد بانوان اصلاح طلب دکتر روحانی _مازندران

جویای راه خویش باش از این سان که منم، در تکاپوی انسان شدن . در میان راه دیدار می کنیم حقیقت را، آزادی را ، خود را ! در میان راه به بار می نشیند دوستی که توانمان می دهد تا برای دیگران مامنی باشیم و یاوری! این است راه ما!

بنام خدای محمد بزرگترین معلم بشریت ، آخرین پیامبر آزادی ، آگاهی و قدرت و معلم همه ی انسانهای آزاده ای که خالق تفکری عظیم بودند و با تعهد به آن دردی عظیم را بردوش کشیدند برای نجات انسان.

سلام به همه رسولان و امامان و متفکران آزاده وروشنفکران مسئول و عالمان متعهد که پیام ایمان وآگاهی آوردند و تسلیم زر و زور نشدند و همچنان برای برپایی حق و عدالت مبارزه کردند.واکنون قرنهاگذشته است.

اینجا ایران است و اکنون کشور در مقطع حساس کنونی آبستن تدبیرها وامید ها و هوای تازه است .

 سلام بر رئیس جمهور منتخب جناب آقای حجت الاسلام دکتر حسن روحانی که عظت و کرامت و منزلت ،ارمغان حضورش برای ایران اسلامی سربلند است .

 دامان کوه های البرز مردی از جنس آب و شکوه آفتاب را به استقبال آمده است و دماوند نظاره گر اوج شکوه مردمی است که به او سلام داده اند .

و سلام بر مردم ایران: مردمانی که پذیرفتند باید روی پاهای خود بایستند و استقلال خودرا حفظ کنند و آزادی را پاس بدارند و از چشمه های اصیل معرفت اسلامی سیراب گردند.

مردمانی که مقتدرانه پای انتخاب مردی ایستادند که سیاست را از آن همه می داند . مردمی که  به جریان انحصار نه گفتند تا به زنده باد زندگی آری بگویند و هر آری به دکتر حسن روحانی آری به زندگی حق مسلم ماست بود.

مردمانی که محق هستند به داشتن قوانینی که از حقوق مردم سخن بگوید و به اجرای آن پایبند باشد. مردمانی که محق هستند بیاندیشند و از اندیشیدن نهراسندو حقیقت ها را بشنوند . محق به عدالت محوری درمقابل افزایش فاصله طبقاتی اند.مردمانی که در راه رسیدن به آرمان ها و ارزش های دینی و اسلامی پاکترین و عزیز ترین فرزندانشان را تقدیم انقلاب کردند.

سلام بر سیاست های دولت امید و تدبیر: سلام بر اعتدال،سلام بر کرامت دانشجویان و دانشگاهیان کارگران زنان و مردان،سلام بر بازگشت ثبات و آرامش و امنیت ،سلام بر برابری حقوق اجتماعی زنان و مردان، سلام بر تمام ظرفیت ها و پتانسیل های بکار گرفته نشده، سلام بر نخبگان، سلام بر تعامل سازنده با جهان، سلام بر سیاست آشتی و صلح، سلام بر نجات اقتصاد کشور، سلام بر خرد جمعی سلام بر حق آزادی بیان و اندیشه . . . ( سلام بر خرداد پر افتخار)

جناب دکتر روحانی! تدبیر ملت، شما را محق  دانست تا امیدی تازه بر روح آزادی خواهی و استقلال طلبی مردم ایران اسلامی باشید.

 دست یاری ما مردم ایران بر شانه های شما باد که بی تردید به این مردم ایمان دارید و می اندیشید. مردم ما به گفتمان اعتدال و اخلاق و میانه روی و دوری از افراط و تفریط،گفتمان فراگیر سازندگی اصلاحات و اصول گرایی حقیقی رای داده اند گفتمان حکمرانی خوب و حاکمیت راستگویی، گفتمان منافع و امنیت ملی ،حقوق شهروندی، آزادی و آبادانی و انسجام و وحدت ملی، ثبات و پایداریو صلح با جهان با اولویت ایران اسلامی و ایرانی رای داده اند تا عزت و عظمت به این سرزمین برگردانده شود.

ما قسم یاد می کنیم همراهت باشیم ای دولت تدبیر و امید تا با تشکیل دولت راستگویان و درستکاران، شایسته سالاری در این کشور به اذن پروردگار حاکم شود و زیر چتر اسلام و ایران و قانون اسلاسی و ولایت انسجام و وحدت به کشور بازگردد .

آرزو می کنیم هوای باهم بودنمان سازهای عدالت را کوک کند شعر بودن را بسراید و نمایش حقیقت زندگی را به صحنه برد و رنگین کمانی از صلح و دوستی را بر فراز ایران اسلامی سربلند به تصویر کشد .

لیلا مومنی،مسئول ستاد بانوان اصلاح طلب دکتر روحانی در مازندران

*پیام تبریک محمد دامادی،نماینده مجلس نهم

 واقعه بیاد ماندنی و شیرینی که در روز جمعه به نام حماسه سیاسی رقم خورده،لبخند را بار دیگر بر چهره مردمی که در طول سالهای اخیر طعم ناملایمتی های متفاوت سیاسی و اقتصادی را چشیده بودند نشانده و رنگی از نشاط را از ابتدای تحقق آن در سطح عمومی جامعه گسترش داده است.

این لحظات عزیز را بیش از هرچیز مدیون اعتماد و مشارکت گسترده مردمی و همچنین پاسداشت سلیقه آنها توسط نظام اسلامی هستیم.نظامی که خون شهدای آن هرگز رنگ نمی بازد و قلوب علاقمندانش هرگز از تپیدن باز نخواهد ایستاد.

بی شک ماندگاری این روزها و شب ها در تاریخ این کشور مدیون آن فداکاری ها،تحمل ها و سرانجام این حماسه سازی ها تا تحقق رضایت ملت ایران است.ملتی سر افراز که گردنه های پر خطر تاریخ را یکی پس از دیگری با صلابت پیموده اند و تمدنی عظیم را رقم زده اند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده ،ضمن تبریک این روزها به مقام معظم رهبری،آیت الله هاشمی رفسنجانی که همچون همیشه منش ایثارگر خود را به نمایش گذاشتند ،ملت شریف ایران ،هفت چهره دیگر حاضر در عرصه انتخابات و رئیس جمهور منتخب ،روزهایی توام با سر بلندی  و عزت را برای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور در دولت یازدهم آرزو کرده و امید به تحقق حماسه دوم ،حماسه اقتصادی را که بی شک لازمه آن اصلاح روند های فعلی ست ،در کنار ملت و دوشا دوش دولت جستجو خواهم کرد.

 محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود


  • عشق اعتدالپاسخ به این دیدگاه 2 0
    چهارشنبه 29 خرداد 1392-0:0

    شخص آقای دامادی ممکنه نظرش واقعا روی قالباف بوده باشه اما در کسوت نمایندگی مردم در مجلس وقتی ظاهر میشه باید منیت رو کنار بذاره و سعی کنه بلندگوی مردم باشه و از صدا و آبروش برای رسوندن صدای مردم شهرش به کشور استفاده کنه. یا ایشون واقعا نفهمیدن که مردم روحانی رو میخوان یا اینکه منافعش شخصیشون رو بر رسالت احتماعیشون ترجیح دادن. به هر حال من خیلی برای ایشون و خودم که به ایشون رای دادم متاسف شدم ...

    • سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

      این اقا رضا مثه اینکه تو باغ نیس محمد دامادی بدون تبلیغات میلیونی و تمشک و زرشک 9 نفر از دوستاشو فرستاد شورا نتایجوشو هم میبینین به زودی کم کم دروغهای بزرگ شهردار رو میشود بزودی

      • سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

        بله شیدا ما که قبول داریم دامادی اهل معامله است ایشان فقط در حال رایزنی در سطوح بالای قدرته !

        • سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

          به نظر من از اقتدار دامادی کاسته نشد چون او برای اعتلای شهرش و سربلندی یارانش این کار را کرد یقینا او با تلاش خود و کارهای مثبت خود در این دولت هم موفق خواهد بود

          • سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

            شکست سنگین محمد دامادی و تیمش در شورا و ریاست جمهوری !

            • دوشنبه 27 خرداد 1392-0:0

              بیانیه بانوان حرف همه دلسوزان نظام بود . به امید سربلندی ایران اسلامی.



              • دوشنبه 27 خرداد 1392-0:0

                مگر هر هیجده میلیون رای شما تنهایی دادید. من دور قبل به احمدی نژاد رای دادم،این دور به روحانی.یک رای بیشتر نمیتونیم بدیم.

                • دوشنبه 27 خرداد 1392-0:0

                  آقای دامادی!!!تو که طرفدار قالیباف بودی!!!!!!! امان از آدمهای حزب باد!!!!!

                  • یاروهمراه اصلاح طلبان-شفافپاسخ به این دیدگاه 1 1
                    دوشنبه 27 خرداد 1392-0:0

                    ...

                    ستادهاوزحمات درنزداصلاح طلبان است ...حواسهاجمع باشداینجاراصاحبان واقعی اصلاح طلب صاحبند....

                    نه هر که چهره برافروخت دلبری داند / نه هر که آینه سازد سکندری داند/نه هر که چهره برافروخت دلبری داند/ نه هر که آینه سازد سکندری داند/

                    نه هر که طرف کله کج نهاد و تند نشست /کلاه داری و آیین سروری داند/هزار نکته باریکتر ز مو این جاست نه هر که سر بتراشد قلندری داند

                    تو بندگی چو گدایان به شرط مزد مکن که یار،خود روش بنده پروری داند

                    غلام همت آن رند عافیت سوزم که در گداصفتی کیمیاگری داند

                    وفا و عهد نکو باشد ار بیاموزی / وگرنه هر که تو بینی ستمگری داند/

                    • يکشنبه 26 خرداد 1392-0:0

                      خانم مومنی نیم ساعت تو ستاد بود خانم حاجیان و آقای .... که دیگه اصلا نبودن! جان مادرتون دست بردارید از این کارها از این ژست ها

                      • يکشنبه 26 خرداد 1392-0:0

                        امیدوارم باز هم از آرای مردم سواستفاده نشده و اهرام قدرت در ایران به کشمکش و مناقشات سیاسی و در نتیجه فشار اقتصادی منجر نشود. که البته بسیار بعید به نطر می رسد چرا که تاریخ این قضیه را به اثبات رسانده است. ولی بین بد و بدتر انتخاب ایشان گزینه مناسب تری بود که شورای نگهبان پیش پای مردم گذاشت

                        • سیاسی کارپاسخ به این دیدگاه 2 4
                          يکشنبه 26 خرداد 1392-0:0

                          بیانیه ستاد را مگر به اسم شخصی میدهند که این خانم به اسمش دا دوالله ما که این همه شب وروز تو ستاد فعالیت میکردیم این خانم را تدیدیم کجا تشریف داشتن انوقت؟جالبه داره شروع میشه دوباره

                          • يکشنبه 26 خرداد 1392-0:0

                            به نظرم کشور مال همه اس باید دست به دست هم کشور رو بسازیم ،جدا سازی مردم کار خوبی نیست ،این روحیه روحیه ای است که ارمغان دوران گذشته اس،مردم نشون دادن که هوشیارن،البته درحد خودشون،آقای احمدی نژاد هم اول خیلی خوب بود ،یادم نمیره سال 88 جمعیت از فرودگاه ساری تا استادیوم متقی پیوسته برای استقبال وخوشامد گوئی از ایشون اومدن،والبته مردم نشون دادن که هیچوقت متوقف در هیچ شخصی که از قانون عدول کنه نمیشن و درعین شعارهای ضد تبعیض ایشون و برعکس عمل کردنشون در انتخاب همکارانشون مخصوصاً در استان مازندران واکنش نشون میدن،والبته خداوند برکت رو از دولتشون گرفت،و(حسن امت) نیز از این قائده مستثنا نیست،باید خیلی مواظب بود و به فکر ساختن کشور باشیم ،نشه که آقایون اصلاح طلب و کارگزار که الان با هم تجمیع شدن مردم رو سرگرم بازیهای روزمره وجونها رو سرگرم شعار آزادی کنن واز آرمانها و ساختن کشور و پیشرفت خبری نباشه .....

                            • يکشنبه 26 خرداد 1392-0:0

                              ...مردم ساری با رای بالای خود به روحانی گفتند که عقد اخوت و دائمی با کسی نمیبندند . سلام های بی پشتوانه شما در زمان انتخابات نشان داد که هنوز تا مرز پختگی فاصله دارید ...

                              • اصلاح طلب پاسخ به این دیدگاه 2 3
                                يکشنبه 26 خرداد 1392-0:0



                                خانم مومنی کلا نیم ساعت تو ستاد بود ....

                                • يکشنبه 26 خرداد 1392-0:0

                                  کاش که آقای روحانی به انحصار واقعا نه بگوید چون در مازندران شواهد پیداست که چه خواهد شد! انحصار انحصار انحصار نابود باد انحصار

                                  • رضا تهرانیپاسخ به این دیدگاه 14 1
                                    يکشنبه 26 خرداد 1392-0:0

                                    هنوز ژست،دامادی جوان در روز سخنرانی آقای قالیباف،در مسجد جامع،هنوز از یادها نرفته!!هنوز سوء استفادۀ بعضی از کاندیداهای شورا از عکس دامادی جوان در کنار سردار قالیباف،از یادمان نرفته!!و اثر انگشت اشارۀ دامادی جوان،در میتینگ تبلیغاتی دکتر قالیباف،هنوز باقیست!!

                                    • يکشنبه 26 خرداد 1392-0:0

                                      آقای دامادی! خیلی سوختی قالیباف رای نیاورد؟


                                      ©2013 APG.ir