تعداد بازدید: 2957

توصیه به دیگران 7

دوشنبه 27 خرداد 1392-18:5

امیدواریم همدلی ها و رفاقت ها مستحکم بماند

بیانیه ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی در شهرستان‌های آمل و نوشهر و چالوس+قدردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از رسانه های استان


مازندنومه:ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی در شهرستان‌های نوشهر و چالوس ضمن صدور بیانیه ای از حضور مردم این مناطق قدردانی کرد.متن بیانیه را سخنگوی ستاد-ولی الله پاشا-در اختیار ما قرار داده است:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

مردم آگاه و حماسه ساز نوشهر ،چالوس، کجور ،کلاردشت و مرزن آباد با سلام و تحیات الهی

بدون شک با حضور باشکوه شما مردم فهیم و آگاه در انتخابات 24 خرداد 92 برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ایران اسلامی رقم خورد. این حماسه باشکوه و حضور مسئولانه، هوشمندانه، و متعهدانه که جایگاه جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌ی جهانی ارتقا بخشید ، به شما مردم عزیز و مقام معظم رهبری تبریک و تهنیت می گوئیم.

ستاد انتخاباتی حجّت الإسلام دکتر حسن روحانی در شهرستان‌های نوشهر و چالوس ، برخود لازم می داند؛ صمیمانه ترین و متواضعانه ترین درود ها را نثار شما مردم فهیم شهرهای نوشهر و چالوس،کجور ، کلاردشت و مرزن آباد نماید که با مشارکت شگفتی ساز و رای معنا دار خود، سهم ارزنده ای در آفرینش حماسه سیاسی 24 خرداد ایفا نموده اید و عزم استوار خویش را برای تغییر وضع موجود و مطالبه ی اعتدال،عقلانیت،تدبیر و کارآمدی همه جانبه ، به نمایش گذاشته اید .

حضور حماسی شما ، آغازگر فصل جدیدی از همدلی، اصلاح طلبی و اخلاق مداری، در سایه‌ی عقلانیت و اعتدال می باشد تا دولت آینده بتواند با بهره گیری از موقعیت کسب شده، فردایی بهتر برای ایران عزیز اسلامی محقق نماید.

امیدواریم که تداوم این حماسه‌ی درخشان با تاسی از آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب با همت و حمایت شما مردم عزیز گام‌های موثری در جهت تحقق مردمسالاری دینی برداریم.

امروز همه ایرانیان از هر قوم و مذهب و از هر جریان و تفکری در خلق این حماسه سهیم اند و پیروز مطلق آن ایران و ایرانی است وعامل این اتحاد و اشتراک امید به فردایی بهتر و پیشرفت و تعالی ایران سرافراز بود.

ضمن تقدیر از بزرگان گران قدری که محور اصلی فکر و اندیشه و راهمان بوده و هستند به ویژه آیت اله هاشمی رفسنجانی و حجّت الإسلام والمسلمین سید محمد خاتمی و نامزد فرهیخته و اصلاح طلبِ اخلاق مدار جناب آقای دکتر عارف و همه نیروهای متعهد اصلاح طلب و نیز تجلیل از هم راهی فداکارنه‌ی اعضای ستادی خصوصا جوانان پر شور و شعور و نیز ارج گذاری به رقابت سازنده ی ستاد های انتخاباتی سایر نامزدهای محترم ، رجای واثق داریم ؛ شهرستان‌های نوشهر و چالوس در پرتو هم دلی و وفاق کلّیه ی نخبگان و آحاد مردم در دوران دولت یازدهم رشد و توسعه هم جانبه را تجربه نماید.

ما براین باوریم که اگر هم راهی هوش مندانه و مسئوولیّت شناسی و رفتار قانون مدارانه شما عزیزان اعم از خواهران و برادران گرامی نبود؛ اعضای ستاد انتخابات به تنهایی قادر به خلق این حماسه‌‌ی ملی نمی شدند.

در پایان ضمن تشکر مجدد از ملت حماسه ساز ایران اسلامی به ویژه شما مردم آگاه و حماسه ساز نوشهر ،چالوس، کجور ،کلاردشت و مرزن آباد و نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و هوادارانشان، از کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیاتهای‌ نظارتی، بازرسی، اجرایی وعوامل امنیتی و انتظامی صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و انتظار داریم با پایان یافتن فصل رقابت ، هم‌دلی و رفاقت برای ساختن ایران اسلامی همچنان مستحکم بماند.

ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی شهرستان‌های نوشهر و چالوس

*بهاری با رایحه ی دولت تدبیر و امید

در بیانیه تقدیر ستاد انتخاباتی دکترحسن روحانی از مردم آمل هم چنین آمده:

سلام بر ایران اسلامی.سلام بر ایرانی. سلام بر مازندران.و سلام بر مردم شریف و فهیم هزار سنگر آمل. حماسه سیاسی پرشور و پرشعور ملت ایران و شیرزنان و غیور مردان و جوانان سلحشور روستایی و شهری آمل در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران ،که بهار 92 را با رایحه ی دولت تدبیر و امید عطر آگین ساخت گرامی می داریم.

شور و شعورتان در مشارکت حداکثری و تلاش شما در حمایت از ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی در انتخابات 24 خرداد 1392 را قدر و ارج می نهیم.

پیروزی دکتر حسن روحانی پیروزی مصالح نطام و منافع ملی در چارچوب عقلانیت و اعتدال و نوید بخش توسعه ی جامعه ی مدنی،حقوق شهروندی،شکوفایی فرهنگی،حاکمیت خرد و اندیشه و آزادگی، اجتناب از افراط و تفریط،عدالت اجتماعی - اقتصادی و رفاه عمومی است.

با بهترین آرزوها برای ایران و ایرانی همیشه سربلند و به ویژه شما مردم شریف و فهیم آمل ،از حمایت و مشارکت شما در خلق حماسه 24 خرداد و پیروزی گفتمان عقلانیت و اعتدال و تداوم اصلاحات و استقرار دولت تدبیر و امید، سپاسگزاریم و بر همه شما درود می فرستیم.


لطف الله آجدانی

رییس ستاد انتخاباتی دکترحسن روحانی درشهرستان آمل

*ابراهیمی: رسانه های مازندران تابلوی زیبایی از حماسه خلق کردند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از پوشش مناسب خبری و تحلیلی اهالی رسانه در مازندران چه قبل از انتخابات و در روز شور وشعور حماسی مردم استان قدردانی و فعالیت رسانه های استان در جریان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی رامطلوب توصیف کرد.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی افزود: عوامل و مولفه های متعددی در تحقق حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب ،مشارکت حداکثری و نشاط انتخاباتی نقش داشتند که در این میان جایگاه و نقش رسانه ها وی‍ژه و اساسی است.

ابراهیمی افزود:رسانه های استان مازندران همراه و هم گام با مردم تابلوی زیبایی از حماسه به معنای واقعی آن ترسیم کردند.

وی به ظرفيت و جایگاه رسانه ها در سوق دهي افكار عمومي اشاره كرد و اظهارداشت: رسانه ها همواره ركن اساسي و تحليلگران واقعي مسايل مختلف هستند و از اين حيث رسالت خطيري نيز بر عهده دارند.

وی با اشاره به ایفای نقش رسانه ها در افزایش همگرایی و مشارکت مردمی گفت: خوشبختانه در این دوره شاهد تعامل خوب رسانه‌ها با مجریان انتخابات بودیم و همین امر منجر به ایجاد فضای پرشور و با نشاط در استان شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه گفت:صدا و سیمای مرکز مازندران با اطلاع رسانی به موقع از روند اجرای برگزاری انتخابات نقش بسزایی در خلق حماسه سیاسی داشت که جا دارد از مدیر کل و همکاران خدوم و پرتلاش این رسانه فراگیر قدردانی شود.

ابراهیمی با قدرداني از تلاش رسانه هاي مكتوب، ديداري، شنيداري و مجازي استان در انعكاس رويدادهای انتخاباتی گفت: رسانه هاي مختلف در اين استان همواره عملكرد مطلوبي داشته اند و اميد مي رود این روند ارزنده تداوم یابد.



    ©2013 APG.ir