تعداد بازدید: 4832

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 27 خرداد 1392-18:22

ائتلاف شمال 4 نفر را به شورا فرستاد

چهار نفر از فهرست ائتلاف بزرگ شمال کشور وارد شورای شهر تهران شدند/این ائتلاف با شعار پایتختی پاک و آرام برای همه اقوام به عرصه رقابت ها پاگذاشته بود+اسامی برگزیدگان


مازندنومه:پس از اعلام منتخبان چهارمین دوره شورای شهر تهران،مشخص شد که از فهرست ائتلاف بزرگ پهنه شمال کشور(استان های مازندران،گلستان و گیلان چهار نفر به عضویت شورای شهر پایتخت درآمدند.

از فهرست ائتلاف شمالی ها دکتر سید عبدالحسین مختاباد(اصلاح طلب نفر بیست و دوم)،دکتر احمد دنیامالی(اصلاح طلب+فهرست قالی باف نفر سیزدهم)، دکتر اسماعیل دوستی(اصلاح طلب نفر دوازدهم) و دکتر علیرضا دبیر)(فهرست قالیباف و نفر دوم) عضو شورای شهر تهران شدند.

از بین 31 عضو شورای شهر تهران در این دوره 13 نفر اصلاح طلبند،12 نفر در  فهرست مورد حمایت محمدباقر قالیباف ( پیشرفت و عدالت )قرار داشتند،3 نفر در فهرست مورد حمایت محسن رضایی (جبهه ایستادگی )بودند و7 نفر در فهرست مورد حمایت سعید جلیلی (جبهه پایداری)جای داشتند.

فهرست ستاد "زنده باد بهار" مورد حمایت محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی نیز نتوانست هیچ رایی به دست بیاورد.

گفتنی است ائتلاف بزرگ پهنه شمال کشور با شعار پایتختی پاک و آرام برای همه اقوام(http://www.mazandnume.com/?PNID=V15494) به عرصه رقابت ها پاگذاشته بود.

خاطرنشان می کنیم مازندنومه علاوه بر معرفی فهرست بالا برای تهران،لیست دیگری را با عنوان جامعه رسانه ای مازندران برای 5 شهر مازندران معرفی کرده بود که از این لیست سید علی برهانی-گزارشگر رادیو مازندران-توانست در رستم کلا به عنوان نفر نخست وارد شورای شهر شود.


  • پنجشنبه 30 خرداد 1392-0:0

    باید اینان دست چمران رو کوتاه کنن که قدری اعتبارهای دریافتی دولت رو برای شوراهای استان و شهرستان و بخش بفرسته.

    • چهارشنبه 29 خرداد 1392-0:0

      آقای مازنی ! چشم بسته استدلال نکنیم! لیست پهنه رای نیاورده توجه بفرمایید لیست گروههای دیگران رای آورده و شما حالا به چهار نفر آن لیست خودتون را دوختید! ترتیب نام منتخبین را دقت کنید تا تحلیل تان تصحیح شود سر لیستهایی که رای آورده اند در پی هم آمده اند و حتی بعضاتک رای ها نیز بخوبی مشخص است مثلا آقای مسجد جامعی چون از بدنه لیست خود فاصله درد میزان تک رای های زیادی را بخود اختصاص داده است!شما و دوستان شما بهتر از ورودتان از جشنهای زنجیره ای در قالب امور فرهنگی به ارایه لیست تمامیت خواهانه و قومیت سالار خود توضیح منطقی ارایع دهید پون احتمالا پس از بهره برداری دوستان از حوزه جشن و فرهنگ "مازندران" نوبت به ارایه لیست در شورای" تهران" و بی شک در آینده پرده نشینان شما به ارایه لیست در نمایندگی مجلس در تهران و شهرهای مازندران خواهند پرداخت !و فقط منت آن برای اهالی بومی در استان می ماند و مشکلاتی که هر ساله بیشتر می شود.

      • مهران مازني پاسخ به این دیدگاه 3 2
        چهارشنبه 29 خرداد 1392-0:0

        تبريك به پهنه شمال ، اين كه 4 نفر از ليست پهنه شمال راي آورد بديهي و مبارك است اما اينكه خوش فكران دلسوز شناسايي و معرفي شوند هم حرف حساب است كه البته بايد اينگونه باشد اما به نظر من مازني ها و شمالي ها تصميم گرفته اند در عرصه هاي اجتماعي فعال تر عمل نمايند و با كمك و ياري خوبان ، شرايط بهتري را فراهم آورند ژس منتظر گام هاي سنجيده

        • كدام چهارنفر؟پاسخ به این دیدگاه 3 1
          سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

          اين نفرات متعلق به بدنه ليست اصلاح طلبان و. بوده وقتي عنوان مي شود كه ليست راي آورده كه بخش نخست ليست وارد شورا شده باشد.

          • سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

            من به مختاباد رای دادم چون فکر میکردم تنهاایشون اصلاح طلبه اگه بقیه اصلاحطلبا رو معرفی میکردین هم رای میدادم

            • تحلیل منطقی کنیمپاسخ به این دیدگاه 4 1
              سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

              نگاهی به نام افرادی که رای آوردند نشان میدهد لیست آبادگران و لیست اصلاح طلبان رای آورده، سر لیست پهنه شمال آقای مناف بود که رای نیاورد لذا تحلیل اشتباه نکنیم،تا عده ای کیسه بدوزند!اساسا این لیست یک نوع تمامیت خواهی بود البته من موافق ورود افراد شایسته مازندران در شورای پایتخت هستم اما این باید در رایزنی با لیستهای اصلی بر اساس تفکر شکل می گرفت نه ارایه لیست تمامیت خواهانه بر امحور زبان مادری،سرزمین مادری و همسر مازندرانی!!!!لذا من تهیه لیست مذکور رایک رفتار ارتجاعی قومیت گرا می دانم و همانقدر غیر پسندیده است که اگر جمعیت بزرگ آذری های تهران بخواهد لیست آذریها را بر تصاحب تمام کرسی های پایتخت اقوام نه یک قوم، را مورد التفات و اهتمام قرار دهد.

              • دوشنبه 27 خرداد 1392-0:0

                واقعن باید تبریک بگیم بههمه ی مردم سرزمین کاسپین.

                نشون دادیم که اتحاد جواب میده .

                • دوشنبه 27 خرداد 1392-0:0

                  با سلام خدا رو شکر برای اولین بار مازنی هم داخل شورای شهر تهران کرسی گرفتند تا بتواند با جمعیتی بالغ بر یک میلیون در تهران حرفی برای گفتن داشته باشند به همه زحمت کشان دست مریزاد میگم


                  ©2013 APG.ir