تعداد بازدید: 3034

توصیه به دیگران 4

جمعه 31 خرداد 1392-20:8

تشکر از آیت الله/رسولی:راجع به انتخابات سورک حرف دارم

امام جمعه میاندرود گفت:رای مردم برای هیچ حزب و گروهی نیست/مواضع انقلابی آیت الله هاشمی شور انتخابات را دو چندان کرد/راجع به انتخابات شوراهای شهر سورک حرف دارم که در هفته آینده مطرح خواهم کرد


مازندنومه:سید مجتبی رسولی جویباری در خطبه های این هفته نماز جمعه میاندرود ابراز داشت: بیش از 72 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند که این باعث قوت و قدرت نظام و مایه یاس استکبار جهانی است.

 وی با بیان اینکه با این حضور دشمنان فهمیدند که مردم نظام و رهبرشان را دوست دارند افزود:مردم ثابت کردند که به جمهوری اسلامی علاقه مندند و حاضرند در تمامی صحنه های حساس برای این نظام مقدس هزینه بپردازند.

امام جمعه میاندرود گفت: باید به رهبری عزیز تبریک گفت چرا که با درایت،راهنمایی،تدبیر و هوشمندی ایشان بود که آرامش و امید به جامعه بازگشت و مردم امیدوار شدند و دشمن منکوب گشت.

 وی گفت: به رییس جمهور منتخب جناب آیت الله حسن روحانی تبریک می گوییم که توانست با شعار اعتدال و تدبیر و به دور از افراط و تفریط رای ملت را به دست آورد و امیدواریم که تا آخر هم بر این محور بماند تا مردم از رای خود پشیمان نشوند.

خطیب جمعه میاندرود با بیان اینکه مردم حزب باد نیستند که ببینند جناح ها و گروه ها چه می گویند،افزود:مردم برنامه ها و مواضع را دیدند و آرای خود را به صندوق ریختند.

 وی ادامه داد:این رای مردم برای هیچ حزب و گروهی نیست و برای خود مردم است که با بصیرت انتخاب کرد.

رسولی از همکاری و همدلی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هم تشکر کرد و گفت: اینکه این عزیزان دنبال جریان سازی نبودند نقشه دشمنان را جهت ایجاد آشوب پس از انتخابات نقش بر آب کرد.

امام جمعه میاندرود در ادامه از زحمات و مواضع آیت الله هاشمی قدردانی کرد و ابراز داشت:از حمایت های حضرت آیت الله و از مواضع ولایی و انقلابی ایشان تشکر می کنم که شور انتخابات را دوچندان کرد.

وی گفت:البته نباید زحمات دیگران را هم نادیده بگیریم اما اگر این روزهای آخر منتهی به انتخابات را بررسی کنیم نشان از این دارد که مواضع انقلابی ایشان شور انتخابات را دو چندان کرده است.

رسولی در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا هم گفت:به همه منتخبان تبریک عرض می کنم و این عزیزان باید زمینه ها را آماده کرده تا از روزی که منصوب می شوند کار را آغاز کنند.

 وی ادامه داد:منتخبان باید برنامه ها را آماده کنند تا وقتی سر کار می روند با رفاقت و همدلی کارها را پیگیری کنند.

 امام جمعه میاندرود ابراز داشت:بنده راجع به انتخابات شوراهای شهر سورک حرف دارم که در هفته آینده مطرح خواهم کرد که البته امید است در هفته بعد این مشکلات مرتفع شود.



    ©2013 APG.ir