تعداد بازدید: 2946

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 6 تير 1392-9:20

اخراج از عکاسی،انتشار عکس های خصوصی

اخبار حوادث مازندران/بهار امسال 13 باند تهيه و توزيع موادمخدر در مازندران متلاشی شدند/كاميون حامل حشيش در محمودآباد توقيف شد/کشف مواد مخدر شيشه درچالوس/کشف 4 کیلوگرم تریاک از منزلی در بابل/انهدام باند سارقان خودرو در نوشهر/سارق داده هاي رايانه اي در مازندران گرفتار قانون شد.


مازندنومه،خبر ارسالی معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران:فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به کشف 365 کيلو گرم انواع مواد مخدر در استان از انهدام 13 باند تهيه و توزيع مواد مخدر درسه ماهه ابتداي سال جاري خبر داد.

سردار" عليرضا مسکني" گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق شدند 13 باند تهيه و توزيع موادمخدر را شناسائي و متلاشي کنند.

 وي تصريح کرد: در همين ارتباط ماموران با انجام چندين مرحله عمليات موفق پليسي بيش از 365 کيلو گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 52 درصد افزايش داشته است.

فرمانده انتظامي استان مازندان از توقيف 156 دستگاه خودرو و 80 دستگاه موتوسيکلت خبر داد و افزود:در اين ارتباط تعداد زيادي قاچاقچي مواد مخدر و معتادان تابلو نيز شناسائي و دستگير شدند.

اين مقام انتظامي همچنين از کشف 288 عدد پايپ از آلات استعمال مواد مخدر شيشه و انهدام 6 کارگاه ساخت پايپ در استان خبر داد و افزود: 1475 کيلو گرم قرص متادون غير مجاز و قاچاق نيز در عمليات هاي مختلف پليس مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شد.

*كاميون حامل حشيش در محمودآباد توقيف شد

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان محمودآباد،با متوقف کردن يک دستگاه کاميون ،بيش از دو کيلو گرم حشيش را کشف و ضبط کردند.

در پي کسب خبري مبني بر فعاليت افرادي در امر تهيه و توزيع مواد مخدردر شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.

 اين گزارش حاکي است،ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و شناسائي متهمان به نام هاي " ح-م" و " ب- ع" اين افراد را مورد تعقيب ومراقبت قرار دادند.

ماموران در ادامه تحقيقات با متهمان را حين تردد با يک دستگاه خودرو کاميون در يکي از محورها متوقف کردند و در بازرسي از آن موفق شدند، دو کيلو گرم حشيش را کشف و ضبط کنند.

*کشف 20فقره انواع سرقت در مازندران

ماموران فرماندهي انتظامي مازندران،در 48 ساعت گذشته موفق شدند، با کشف 20 فقره سرقت، بيش از 7 دستگاه انواع خودرو و موتورسيکلت مسروقه را کشف و ضبط کنند.

ماموران در اين خصوص تعدادي سارق را به اتهام سرقت داخل خودرو،سرقت منزل، سرقت خودرو و موتور سيکلت و سرقت سيم برق شناسائي و دستگير کردند.

در همين ارتباط از متهمان دستگير شده علاوه بر کشف مقادير زيادي اموال مسروقه، 5 دستگاه خودرو، 2دستگاه موتورسيکلت کشف شد.

 *کشف مواد مخدر شيشه از سه عامل افيوني درچالوس

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس ، از شناسائي و دستگيري سه متهم به مواد مخدر و کشف 358 گرم مواد مخدر شيشه خبر داد.

سرهنگ"علي حسين حسيني نژاد" گفت :در پي کسب خبري مبني بر ورود مواد مخدرصنعتي از سوي فردي به نام "فرهاد –م "با يک دستگاه خودرو وانت نيسان از محور کندوان ،موضوع در دستور کار ماموران انتظامي کلانتري 13 مرزن آباد قرار گرفت.

 وي تصريح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و شناسائي خودروي مورد نظر با اجراي طرح هاي کنترلي و تعقيب و مراقبت،خودرو را در عمليات موفق پليسي متوقف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس مازندران خاطر نشان کرد:ماموران با متوقف کردن خودرو در بازرسي از آن موفق شدند،325گرم شيشه را که به طرز ماهرانه در اين خودرو جاسازي شده بود،کشف و متهم به مواد مخدر را به همراه فرد ديگري دستگير کردند.

 سرهنگ حسيني نژاد افزود:در همين ارتباط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي به نام" س- ن" در امر تهيه وتوزيع موادمخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود:ماموران در ادامه با متوقف کردن يک دستگاه خودرو پژو 405 متهم و دستگيري وي در بازرسي از آن موفق شدند، 33گرم مواد مخدر از نوع شيشه که در داخل صندوق عقب خودرو به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، کشف و ضبط کنند.

*کشف ترياک از منزلي در بابل

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل، با شناسائي عامل افيوني در بازرسي از منزل وي قريب به 4 کيلوگرم ترياک را کشف و ضبط کردند.

 در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي به نام " ع- ع" در امر خريد و فروش مواد مخدردر شهرستان بابل، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

اين گزارش حاکي است، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق شدند، متهم به مواد مخدر را شناسائي کنند.

ماموران در ادامه با تعقيب ومراقبت از اين فرد، وي را حين خريد و فروش مواد مخدر دستگير و با هماهنگي مرجع قضايي منزل وي را مورد بازرسي قرار دادند.

برپايه اين گزارش، در بازرسي از منزل متهم بيش از 3کيلو و 777 گرم ترياک به همراه 2گرم مواد مخدر شيشه کشف و ضبط کردند.

گفتني است، در اين ارتباط فردي ديگر که در امر خريد و فروش مواد مخدر با متهم همکاري داشته دستگير ومتهمان با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.


*کشف ترياک از منزلي در ساري

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساري، با شناسائي و دستگيري متهم به مواد مخدر بيش از دو کيلو و نيم ترياک را کشف و ضبط کردند.

 به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساري در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي به نام "م- الف"40 ساله که در امر تهيه وتوزيع مواد مخدر ، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 اين گزارش حاکي است، ماموران با شناسائي محل سکونت اين فرد با هماهنگي مقام قضائي منزل وي را مورد بازرسي قرار دادند.

 ماموران در بازرسي از محل سکونت اين فرد موفق شدند،2کيلو و 510 گرم ترياک را به همراه 25 گرم سوخته ترياک، 8 گرم شيشه و مقاديري اشيا فلزي مشکوک به زيرخاکي و مبلغ 4870000 هزار تومان وجه نقد ماحصل فروش مواد مخدر کشف و ضبط کنند.

*انهدام باند سارقان خودرو در نوشهر

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر،از شناسائي و دستگيري اعضاي باند سرقت خودرو و کشف يک دستگاه خودروي سرقتي خبر داد .

سرهنگ"شمس الدين کرماني"تصريح کرد:با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي و فعال کردن منابع و مخبرين ماموران پليس موفق شدند،رد افرادي مظنون به سرقت را در يکي از مراکز تفريحي و توريستي اين شهرستان شناسائي کنند.


فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر اظهار داشت:ماموران با انجام تحقيقات بيشتر دريافتند، مظنونان به سرقت با اجاره ويلا در اين نقطه از شهر که از نقاط جرم خيز و مسافرپذير شهرستان نيز مي باشد، سکونت دارند.

وي افزود:با تعقيب ومراقبت از اين افراد ، ماموران با هماهنگي مقام قضايي در عمليات موفق پليسي پس از ورود به داخل ويلا ، سه متهم به سرقت به نام هاي " رضا- گ" ،" جواد-ش" و " علي- غ" را دستگير کردند.

کرماني اظهار داشت: در بازرسي از محل سکونت اين افراد قطعات خرد شده يک دستگاه سواري سمند سفيد رنگ و ديگر خودروها کشف شد .

*سارق داده هاي رايانه اي در مازندران گرفتار قانون شد

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان مازندران از شناسائي و دستگيري سارق داده هاي رايانه اي از يک واحد صنفي عکاسي و تصويربرداري خبرداد .

 سرهنگ" احمدرضا رستمي" گفت: در پي مراجعه فردي با در دست داشتن مرجوعه اي قضايي به اين پليس مبني برسرقت داده هاي رايانه اي (تصاوير شخصي و فيلم هاي جشن برخي مشتريان) از سوي فردي به نام " الف – الف"،موضوع را به طور ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي تصريح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي وتحقيقات پليسي از مالباخته دريافتند، مظنون به سرقت از کارکنان سابق اين واحد صنفي بوده که پس از گذشت 3 ماه همکاريش را با شاکي، ارتباط خود را قطع ومتواري شد.

سرهنگ رستمي يادآور شد: متهم به سرقت پس از مدتي طي تماس تلفني با شاکي وي را تهديد به انتشار تصاوير شخصي و خصوصي افراد از جمله عکس هاي عروسي و اسپرت مشتريان در سايت هاي اجتماعي و اينترنتي کرد.

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات مازندران خاطر نشان کرد: با شناسائي مخفيگاه متهم،ماموران در عمليات موفق پليسي وي را دستگير و در بازبيني از سيستم هاي رايانه اي متهم موفق شدند،تصاوير و فيلم هاي خصوصي افراد را کشف کنند.

 وي افزود:متهم در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف و هدف از اين اقدام را انتقام جويي به دليل اخراجش از آتليه عکاسي اعلام کرد.



    ©2013 APG.ir