تعداد بازدید: 1925

توصیه به دیگران 2

جمعه 7 تير 1392-11:16

رسولی:سهمیه حزبی در دولت تدبیر و امید جایی ندارد

امام جمعه مياندرود گفت:روحانی هم متفکر و اندیشمند است ، هم فقیه و مجتهد ،هم تحصیل کرده دانشگاه و هم دارای سابقه خوبی است/در تفکر آیت الله روحانی سهمیه حزبی وجود ندارد/متاسفانه در این روزها در جلسات مختلف افرادی که یا دیروز بودند و یا حتی نبودند دنبال سهم خواهی هستند که این موضوع با تفکرات رئیس جمهور منتخب موافقتی ندارد.


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی:سیدمجتبی رسولی جویباری در خطبه های این هفته نمازجمعه میاندرود با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب از روز اول ثبت نام خود را مستقل معرفی کرد، افزود:ایشان پس از انتخابات نیز همین روند را در پیش گرفتند.

امام جمعه میاندرود از استفاده از همه سلایق و افراد معتقد به نظام در دولت آینده خبر داد و گفت:این پیام به معنای رد ادعای سهم خواهی افراد است.

وی با بیان اینکه در تفکر آیت الله روحانی سهمیه حزبی وجود ندارد افزود:متاسفانه در این روزها در جلسات مختلف افرادی که یا دیروز بودند و یا حتی نبودند دنبال سهم خواهی هستند که این موضوع با تفکرات رئیس جمهور منتخب موافقتی ندارد.

خطیب جمعه سورک ادامه داد: این فرصت مناسبی برای همه افراد است که در جهت وحدت و انسجام با انجام تبعیت عملی از ولی فقیه با ریئس جمهور منتخب همکاری کنند نه سهام خواهی.

وی از شکست پروژه جدایی مردم و روحانیت در این انتخابات خبر داد و گفت:دشمنان روی این موضوع کار کرده بودند و برخی کارها در داخل کشور هم این تلقی را ایجاد کرد اما مردم مسلمان و متدین با این انتخاب نشان دادند که به روحانیت اعتقاد دارند.

حجت الاسلام رسولی با اشاره به اینکه مردم ثابت کردند که در نظام اسلامی محور کار روحانیت است افزود:آیت الله روحانی هم متفکر و اندیشمند است ، هم فقیه و مجتهد ،هم تحصیل کرده دانشگاه و هم دارای سابقه خوبی است.

وی گفت:امیدواریم که با اعتدال همراه با تدبیر ، امید مردم روز به روز بیشتر شود.

امام جمعه میاندرود همچنین با اشاره به شبهه ای که در انتخابات شورای شهر سورک مطرح شده بود ابراز داشت:در این هفته با بازشماری تعدادی از صندوق ها این مشکل مرتفع شد و جا دارد تا از همه مجریان،هیات نظارت و اجرایی و کاندیداهای محترم که نتیجه را پذیرفتند تشکر کنم.

*ملاکریمی: مبارزه با مفاسد اقتصادی اولویت کاری ما در میاندرود است

دادستان میاندرود در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهرستان میاندرود با بیان اینکه قوه قضاییه اگر بتواند با اقتدار و قانونمند باشد قطعا جامعه در امنیت به سر می برد ،افزود:تحولاتی که در چند سال اخیر در قوه قضاییه رخ داده باعث ایجاد امنیت بیشتر در جامعه شده است.

ملاکریمي با بیان اینکه در سال های قبل اگر موادمخدر در منطقه کشف می شد باید پس از کشف و ضبط و اعلام گزارش نیروی انتظامی و پلیس مواد مخدر این موضوع در مرکز استان رسیدگی می شد افزود:اما از شهریور ماه سال قبل اینکار در شهرستان و در مرکز شهرستان یعنی شهر سورک رسیدگی می شود.

دادستان شهرستان میاندرود از تشکیل شعبات ویژه جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد و گفت:در همین میاندورد شخصی بیش از یک میلیارد و نیم از یک بانک دولتی وارم گرفته است اما نه تنها پروژه اش را اقتتاح نکرده،بلکه آن را احیا هم نکرده است.

وی گفت:بنده به شخصه این جرایم را پیگیری کرده و نتیجه را به اطلاع مردم خواهم رساند.

ملاکریمی از شناسایی و دستگیری متهمان اصلی قتل شهریارکنده و محمدآباد خبر داد و گفت:با پیگیری های به عمل آمده عوامل اصلی شناسایی و در حبس بسر می برند .

وی از راه اندازی سامانه خبری و تلفنی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از همه مردم و مطلعین تقاضا داریم که در صورت اطلاع از هر نوع بزه و گناه از نوع اقتصادی،منافی عفت و....با دبیرخانه حفاظت و پیشگیری تماس گرفته و در امنیت کامل اطلاعات خود را در اختیار ضابطان قضایی قرار دهند.

وی بیشترین جرایم منطقه را سرقت،تغییر کاربری غیر مجاز و تصادف عنوان کرد و گفت:در خصوص سرقت بنده پیشنهادی به دوستان سپاه ،نیروی انتظامی و بسیج داده ام که گشت های تلفیقی را راه اندازی کنند تا از این طریق به امنیت بیشتر منطقه کمک کنند.

ملاکریمی به مردم توصیه کرد جهت تغییر کاربری از طریق جهاد کشاورزی اقدام کنند تا در مسیر قانون کارهای خود را پیگیری کنند. د

ادستان میاندرود همچنین به لزوم حضور راهور و نیروی انتظامی در تصادفات منجر به جرح و فوت اشاره کرد و گفت:در بسیاری از موارد سوء استفاده از بیمه های تامین اجتماعی صورت گرفته است که از مردم تقاضا داریم در صورت بروز حادثه های تصادف منجر به جرح تا حضور مامورین راهور و نیروی انتظامی صحنه تصادف را به هم نزنند.


  • يکشنبه 9 تير 1392-0:0

    نمی فهم چرا اصولگرایان نمی خواهند به خود بقبولانند که اصلاح طلبان و کارگزاران پیروز شدند! و رای 18 میلیون و اندی که یک " نه بزرگ " به اصولگرایان بود را درک نمی کنند و همچنان در پی مصادره روحانی هستند! به قول مهران مدیری"آه خدای من"!


    ©2013 APG.ir