تعداد بازدید: 4106

توصیه به دیگران 23

چهارشنبه 12 تير 1392-1:5

حامیان روحانی در آمل تجلیل شدند

گزارش+گزارش تصویری مازندنومه از همایش تجلیل از حامیان دکترحسن روحانی در آمل


مازندنومه: یکشنبه نهم تیر ماه 1392،آمل شاهد برگزاری مراسم همایش تجلیل از فعالان و حامیان  دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب بود.

 این همایش که از سوی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان آمل برگزار شد با استقبال صدها نفر از مردم و فعالان ستادی و جمع کثیری از شخصیت های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی آمل مواجه شد.

در این همایش که با تلاوت آیاتی از قرآن و نواختن سرود جمهوری اسلامی آغاز شد، لطف الله آجدانی رییس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان آمل،دکتر خداوردی رییس شورای راهبردی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران،حجت الاسلام موسی رجایی رییس حوزه علمیه آمل و عرفان علیزاده مسوول ستاد جوانان ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان آمل به سخنرانی پرداختند.

 اجرای سرود از سوی جوانان فعال ستادی دکتر روحانی ،اجرای موسیقی با صدای اصغر رستمی ،شعرخوانی حشمت الله ایاز و اهدا نمادین لوح تقدیربه گروهی از فعالان ستادی ، از دیگر بخش های این همایش بود.

مرتضی ولایی -عضو شورای راهبردی و دبیر کمیته نظارت و بازرسی ستاد مرکزی دکتر روحانی در آمل- نخستین سخنران همایش بود.

وی با خیر مقدم به حاضران در همایش، با ارایه گزارشی از روند فعالیت های انتخاباتی و اهمیت پیروزی دکتر حسن روحانی، بر ضرورت همدلی و استفاده از ظرفیت های مدیریتی و اجرایی همه نیروهای توانمند دارای گرایش های سیاسی معتدل تاکید کرد.

ولایی همچنین خاطرنشان کرد که همه دلسوزان نظام و منافع ملی باید دست در دست هم به پیشرفت و آبادانی جامعه و عبور از تنگناها و موانع موجود از طریق تکیه بر عقلانیت و اعتدال کمک کنند.

 دکتر خداوردی  نیزدر سخنرانی خود با تاکید بر ضرورت همدلی برای حمایت از دولت تدبیر و امید و رییس جمهور منتخب ،از تلاش ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان مازندران برای برخورداری مازندران ازحضور هر چه پررنگ تر در دولت تدبیر و امید بر اساس توجه به شایسته سالاری خبر داد.

 وی همچنین نقش جوانان در پیروزی انتخاباتی دکتر حسن روحانی را بسیار مهم خواند و خاطر نشان کرد که باید به جوانان فرصت بیشتری برای ظهور قابلیت های خود در جهت استفاده از ظرفیت های آنان در سیستم مدیریتی اجرایی کشور و جامعه داد.

 خداوردی همچنین از فرصت طلبانی که با عوض کردن رنگ در دقیقه نود  روحانی طلب شده و داعیه سهم خواهی برای مشارکت در قدرت سیاسی و مدیریتی دارند به شدت انتقاد کرد.

 حجت الاسلام شیخ موسی رجایی نیز در سخنان خود به ضرورت اجتناب از افراط و تفریط اشاره و بر همدلی و وفاق ملی برای پیشرفت کشور و جامعه تاکید کرد.

عرفان علیزاده -مسوول ستاد جوانان ستاد مرکزی دکتر روحانی در شهرستان آمل- از دیگر سخنرانان این همایش بود که از حضور و تلاش های مذبوحانه فرصت طلبان و قدرت طلبانی که  بدون توجه به مصالح کشور و منافع ملی در صدد ارضای منافع شخصی و باندی و حزبی خود هستند انتقاد کرده و تاکید کرد با هوشمندی و قاطعیت دولت تدبیر و امید و فعالان ستادی و حامیان واقعی دکتر روحانی اجازه سود چویی های نامشروع به فرصت طلبان داده نخواهد شد.

 لطف الله آجدانی -رییس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان آمل- نیز با تاکید بر ضرورت اجتناب از افراط و تفریط ،همه احزاب و گروههای سیاسی و مردم را  به عقلانیت و اعتدال در افکار و رفتار سیاسی دعوت کرد.

 آجدانی با اشاره به نامه سرگشاده خود به رییس جمهور منتخب که در 4 تیر 1392  به عنوان حرف اول روزنامه شرق و نیز در مازندنومه منتشر شد،تصریح کرد که حمایت از دکتر حسن روحانی ،حمایت از یک شخص نیست ،بلکه حمایت از یک تفکر و برنامه ای است که برآن است تا با تدبیر و با محوریت گفتمان عقلانیت و اعتدال، امید به امروز و فردایی بهتر و آبادتر برای ایران و ایرانیان را احیا و تقویت کند.

آجدانی تصریح کرد: افراطی گری از هر دو نوع چپ و راست آن خواه در قالب اصولگرایی و خواه در قالب اصلاح طلبی محکوم بوده و برای منافع ملی خطرناک است.

وی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید یک دولت فراجناحی و متعلق به همه ملت است ،تمامت خواهی و انحصار طلبی  در کسب قدرت را مخالف سرشت دولت تدبیر و امید خواند و تصریح کرد در دولت دکتر روحانی از همه کسانی که بر اساس مولفه های عقلانیت و اعتدال ،دارای شایستگی باشند استفاده خواهد شد.

وی همچنین از بداخلاقی های سیاسی انتقاد کرد و خواهان همدلی و همفکری برای کمک به رییس جمهور منتخب در راستای تقویت منافع ملی شد.  


  • جمعه 14 تير 1392-0:0

    بنده خدا روحانی که باید چه... رو تحمل کنه...

    • پنجشنبه 13 تير 1392-0:0

      تعجب آوراست 297 نفربازدیدکردند یک نفر نظرنداد

      • پنجشنبه 13 تير 1392-0:0

        آقا عکس این مسئولین طرفدار دو آتیشه احمدی نژاد که واسه امان نامه رفتن اونجا رو کی میزنین؟؟؟

        • غلامعلی رنجبرپاسخ به این دیدگاه 1 2
          پنجشنبه 13 تير 1392-0:0

          از اینکه تمام معیارهایی که مورد تاکید جناب آجدانی قرار گرفت رعایت اعتدال و پرهیز از تندروی و تمامیت خواهی از سوی اصولگرایان و اصلاح طلبان بوده خوشحال هستم و می دانستم که این موضع مورد تاکید بنده در کامنت های مربوط به نامه سرگشاده جناب آجدانی بوده و ا قبل می دانستم که جناب آجدانی موضع عاقلانه و منطقی را تقویت خواهند نمود. نکته ای که باید تاکید شود این است که برای شایسته سالاری مورد نظر جناب رئیس جمهور نباید دیدگاه تنگ نظرانه گروه گرایانه ارائه کرد و باید افراد شایسته و توانمند را از هر جریانی در جایگاه مناسب مورد استفاده قرار داد و محدود به اصولکرایان و اصلاح طلبان ستاد آقای روحانی نشد. ضمناً به یاد داشته باشیم مردم فقط 07/50 درصد به آقای روحانی رای دادند و بقیه مردم که به سایر کاندیداها رای دادند نیز جزء این مرز و بوم هستند و غرور ناشی از پیروزی نباید حق و حقوق آنها را نادیده بگیرد. به هر حال وضعیت مرسی در مصر باید مورد عبرت باشد تا از رای موجود رئیس جمهور محترم کم نگردد. در این جا است که نقش هدایت و رهبری و گذشت و جوانمردی و درایت و بصیرت و دینمداری و خداخواهی و ارزش محوری و کشور دوستی و پایبندی به قانون و دفاع از حقوق مردم و جایگاه کشور و پرهیز از دامن زدن به اختلافات توسط شخص رهبری در پیشبرد امور برای رئیس جمهوری تسهیل ایجاد می کند ولی دیشب رئیس جمهور محترم با آنهمه خدماتی که از سوی رهبری دریافت کرد، ناشکرانه همه پیشرفت ها و کارکردها و جلورفت ها را به خود و تیم دولت نسبت داد و حتی ذکر نامی هم از رهبری نکردند و حرف هایی زدند که در جای خود به شدت قابل انتقاد و غیر واقعی بودند و بیشتر فرض هایی را ارائه دادند که با وضعیت زیست و زندگی مردم ارتباط نداشت و مردم نمی توانستند تاثیر آنها را در زندگی خود حس کنند. به هر حال از مواضع جناب آجدانی تشکر می کنم


          ©2013 APG.ir