تعداد بازدید: 3220

توصیه به دیگران 1

جمعه 14 تير 1392-18:16

ناطق نوری:من بیایم استانداری؟/دو تا پست وزارت پیشنهاد دارم

در گفت و گوی مازندنومه با احمد ناطق نوری مطرح شد:الان سود در این است که به روحانی نزدیک شوند/باید تلاش کرد استانداری قوی و معقول انتخاب شود/هنوز وزیر کشور معلوم نیست چه کسی است،چه برسد به استاندار.


مازندنومه:احمد ناطق نوری نماینده 7 دوره مجلس،در حاشیه همایش بزرگ ستاد روحانی در مازندران،در گفت و گوی کوتاهی به سئوال های سردبیر مازندنومه پاسخ داد.

*آقای ناطق! چرخش سیاسی مدیران احمدی نژاد حسابی باب شده.الان خیلی ها می گویند ما به روحانی رای دادیم،در حالی که پیشینه آن ها در 8 سال گذشته خلاف این را نشان می دهد.

- هر وقت تغییری ایجاد می شود،بعضی ها شامه شان قوی است و بو می کشند و به هر طرف که نفع آن هاست،نزدیک می شوند.الان هم سود در این است که به روحانی نزدیک شوند.

*خب تکلیف چیست؟

- اولویت و حق با آنانی است که از ابتدا با روحانی بودند و انتحاری از همان اول برای ایشان کار کردند.

* شایعه شده که شما یکی از گزینه های استانداری مازندران هستید.البته وقتی شنیدم تعجب کردم.

- من بیام استانداری؟من دو تا پست وزارت پیشنهاد دارم.ولی خب باید تلاش کرد استانداری قوی و معقول انتخاب شود.

* هنوز وزیر کشور انتخاب نشده نام بعضی ها به عنوان گزینه استانداری بر سر زبان افتاده!

- همه این ها را تکذیب می کنم.به قول شما هنوز وزیر کشور معلوم نیست چه کسی است،چه برسد به استاندار.این ها تبلیغات زودهنگام است.


  • چهارشنبه 9 مرداد 1392-0:0

    سلام طاعات و عبادات قبول

    از جمله مدیرانی که برای پست بو میکشد رئیس دانشگاه مازندران هست... حالا سوال اینست حمایت از احمدی نژاد در تمام مصاحبه ها و روزنامه ها هست این چه می شود؟ شب قدر و دروغ به این بزرگی؟!

    • محمدعلی رضاپورپاسخ به این دیدگاه 5 0
      پنجشنبه 20 تير 1392-0:0

      خوش به حال ماکه منافع شخصی در انتخاب این و آن نداریم و فقط برای ما شایسته سالاری و رعایت اعتدالی که جناب دکترروحانی مطرح کرده اند،اهمیت دارد .خوش به حال ما که منافع شخصی دراین باره نداریم و کاسه ی داغ تر از آش نمی شویم .

      • دوشنبه 17 تير 1392-0:0

        مگه روحانی درایت خودش را از دست بدهد که با کشور اینجوری معامله کند و دو پست وزارت را به امثال ایشان پیشنهاد بددهد. ناطق غیر از فدراسیون بوکس چه تجربه مدیریتی را دارد که بتواند یک وزارتخانه را اداره کند. عباسی که تجربه داشت گند زد و با پخش امتیازات واردات اتومبیل به بازیکنان ملی پوش می خواهد ضعف مدیریتی خود در ورزش کشور را بپوشاند. باور کنید بدترین تصمیم در مورد یک کشور این است که امتیاز وارد کردن خودرو را به ورزشکاران بدهند و همه را متوقع کنند و فردا باید همین معامله را با مل پوشان والیبال بکنند و همین را با فوتسال آقایان و بانوان و ... آقای ناطق حتی برای استانداری مازندران هم مفید نیست و البته این حقیقتی است که تیم آقای طاهایی آنقدر ضعیف عمل کرده که هر کس دیگری هم بیاید از تیم ایشان قویتر خواهد بود.

        • يکشنبه 16 تير 1392-0:0

          این پاسخ جاج احمدآقا ناطق است : -( من بیام استانداری؟من دو تا پست وزارت پیشنهاد دارم.) ضمن احترام به شخصیت ایشون و همه کسایی که زحمت می کشند حقیقتا بهم برخورد یعنی شما خودت را از استان مازندران وطنت جایی که چندین دوره از این استان ( شهرستانهای نور و محموداباد ) نماینده بودی بزگتر میدانی ؟ استاد ناطق ! اگر استان عقب افتادگی دارد چرا شما نمی آیید جبران کنید به خدا این باقیات صالحات است و الا برای وزارت خانه بسیار هستند که احتمالا مدتی وزیر ورزش باشید چون سابقه فدراسیون بکس دستتون است همین ! به نظرم اگر سهم و سهم خواهی نباشد هیچکس شما را وزیر نمیکند این روحیه و این تکبر بدرد وزارتخانه و استانداری مازندران هم نخواهد خورد . با احترام و عرض پوزش از این برادر محترم شهید .

          • شنبه 15 تير 1392-0:0

            جناب ناطق اینقدر بی انصاف نباشید کجا این اندازه 80سال پسرفت داشته است اگر خودتان را ولایی می دانید و همیشه این شعار میدهید به فرمایشات ولی فقیه زمان توجه کنید ایشان فرمودند این دولت دولت پر کاری بوده است و کا رهای بزرکی را انجام داده است دولت بعدی که سر کار می اید باید قوتهای این دولت را داشته باشد و اما ضعفهایش را نداشته باشد یکی از ضعفهای دولت مظلوم احمدی نژاد اعتماد به نفو ذیهای ارسالی به این دولت بود اگر ایشون این نفوذیهای را به این دولت را نمی دادند و به گفتمان سوم تیر پشت نمی کردند اینگونه به خطاب و عتاب امثال شماها قرار نمی گرفتند جناب ناطق مردم بصیر و حماسه سازان 9دی هرگز سکوت خواص بی بصیرت و خاموش را فراموش نمی کنند کسانی در زمان آتش فتنه نه تنها سکوت کردند بلکه آتش بیار معرکه شدند کسانی که در مجلس ختم کشته سا زیهای فتنه شرکت می کردند الان میدان دار این معرکه شدند و توریسن های دولت یازدهم.جناب ناطق اگر دارید با جناب فیاضی تسویه حساب می کنید زحمتهای 8 ساله دولت خدمتگزار را زیر نبرید دولتی که خودش وقف این مردم کرده است مسکن مهر یکی از این برکات هستوووووووووووووووووباتشکر از مدیریت ارزشی سایت مازند نومه

            • شنبه 15 تير 1392-0:0

              گفتگوی کوتاه و روشنگری بود.باز هم با چهره هایی از این دست مصاحبه کنید تا ما که خارج از استانیم بدانیم آنجا چه خبر است.

              • محمدعلی رضاپورپاسخ به این دیدگاه 6 3
                شنبه 15 تير 1392-0:0

                عارف ول هکرده ،ببر ول هکرده(ببر داستانه بشدوسنی؟)،بابا!شما ول نکننی؟یعنی مازندنومه دله،غیر از اخبارسیاسی،اتا خور پیدا ناونه امه وسه که خارج استان درمی ،بدونیم مازندرون دله چی گذرنه؟!!! ای برار!خسه بیمی کا!!وه چیشیه چن وقته شمه کار بیه!!!

                • رضا صدیقی برنجستانکیپاسخ به این دیدگاه 4 5
                  جمعه 14 تير 1392-0:0

                  آقای ناطق نوری کارش درسته انشاله هرجا هستند موفق و موید باشند ما انجمن های مازندرانی مقیم تهران همیشه از حمایت های ایشان برخوردار بودیم

                  • جمعه 14 تير 1392-0:0

                    حتما یکی وزارت بهداشته...


                    ©2013 APG.ir