تعداد بازدید: 3572

توصیه به دیگران 1

جمعه 14 تير 1392-19:22

جشن اعتدالیون در اریکه آریایی

گزارش تصویری مازندنومه از همايش بزرگ ستادهای مردمی و انتخاباتی دکتر حسن روحانی-پنج شنبه:13 تیرماه 1392،سالن اریکه آریایی آمل


 

 عکس از:حمید صالحی


  • سه شنبه 18 تير 1392-0:0

    ربيع فلاح=رييس سازمان جنگلها و مراتع كشور

    احمد ناطق نوري=7 دوره نماينده مجلس

    دكتر جهانشاهي=عضو اصلي ستاد نانو كشور

    دكتر كاردار و رحماني=عضو هيات علمي

    مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام

    بابايي كارنامي=مديركل تعاون، رفاه استان

    • کیجا سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 1
      سه شنبه 18 تير 1392-0:0

      چه تلاشی برای اریکه نشینی، جای دختران کبریت فروش و پسران بی اینده استانتان کجاست! در خیابان

      • دوشنبه 17 تير 1392-0:0

        بابا این مشاور به اصطلاح فرهنگی هم دیدیم .چطور طرفدار روحانی شده .حالا خوب که ایشون بچه ها توی ستاد رقیب روحانی دیدن......

        • ساروی کیجاپاسخ به این دیدگاه 2 0
          شنبه 15 تير 1392-0:0

          متاسفم برای خود و شما که اینگونه منفی نگرید.اقای ساروی ریکا و دیگران که موجب غرور ما هستید لطفا بس کنید. اجازه بدهید این امید در دل مردم جوانه بزند.تا کی از این حرفها در این مازندران.این اقایان همه موجب این شدند که ما اکنون بتوانیم نفس بکشیم. دست شما درد نکند

          • شنبه 15 تير 1392-0:0

            جوانهای ساده ای مثل ... و ... و ...چراغ دار ! و جاده صاف کن و بازیچه سیاستمداران کارکشته منطقه هستند و فکر میکنند دیگران هم انها را جدی میگیرند!

            این ساده انگاران خود را اصلاح طلب میدانند و نمیدانند چگونه با زیرکی سیاستمداران از هیاهوی 88 به اعتدال 92 و حضور در نشست اصولگرایان حامی روحانی سردراوردند! همینطور پیش برود سال 96 اصولگرای تمام عیاری خواهند شد انشاء الله!!

            علتش این است که تعریفی و مطالبه ای از اصلاحات ندارند و تمام دغدغه انها چسبیدن به اهرم های قدرت و رسیدن به پولی شغلی یا حداقل ژست اصلاح طلبی است.

            چند ماه دیگه مشخص میشه که چه کلاهی سرشون رفت و هیچ سهمی حتی شغلی که از بیکاری در بیان گیرشون نیومد و فقط استهلاک ماشین و خستگی و خفت نصیبشان شد!

            البته این اقایان در ...بابت هزینه های تبلیغاتی روحانی با فاکتورسازی سهمی که در شانشان بود را دریافت کردند!!

            • ساروی ریکاپاسخ به این دیدگاه 2 3
              شنبه 15 تير 1392-0:0

              فرصت طلبان اکنون در ردیف جلو می شینن بعضی از انان در ستاد همه کاندیدا ها سرک می کشیدن تا هر که رای اورد بگن ما بودیم مشاور اقای ... را ببینید تو اداره خودش حتی قرار داد نداشت رفته ... حقوق ملیونی می گیره همش یادمان باشه چند صباحی دیگر شورای چهارم چه راز ها که بر ملا نخواهد شد راستی اقای صادقی تحلیل های شما همه داره درست از اب در می اد متاسفانه خدا به داد این دولت واین ملت برسه تا دیروز می ترسیدن نام ایت الله را بر زبان بیاورند الان چطور صف کشیدن

              • شنبه 15 تير 1392-0:0

                آقای فلاح با خبر باش.

                من یک جوان اصلاح طلب هستم.

                آقای فلاح یادت باشه ما به آقای روحانی رای دادیم که تحول ایجاد بشه و مدیران اتوبوسی آقای احمدی نژاد برند.

                ما رای ندادیم تا کسی که تو یه دستگاه استانی (...) کار کرده و با این همه بی نظمی و بی ثباتی دوبت آقای احمدی نژاد ساخته و قدرت رو رها نکرده به راحتی رنگ عوض کنه و ردیف جلو بشینه.

                یادتون باشه همینطور که اصلاحات برای آقای روحانی موج ایجاد کرد، اگه قرار باشه امثال این آقایون بیان تمام فضای سایبری رو بسیج میکنه و از روحانی هم میگذره.

                به هر حال از ما گفتن بود.

                • شنبه 15 تير 1392-0:0

                  هر چی عکس گرفته شد از اولشه، اون آخر مگه هیچکی نبود. بابا مردم بودن که 70 درصد شرکت کردن و هیجده ملیونش به روحانی رای دادن نه این مسئولین که از هر جا باد می وزه پرچمشون همون وره. اونا به درد شهرشون هم نخوردن و روز عروسی دخترشون اومدن برای خودشون رای جمع کردن تا به مجلس برن.

                  • شنبه 15 تير 1392-0:0

                    مشاور ... معاون تندروي... چه فرصت طلبانه خود را به رديف دوم كشاند ، همچنانكه فرصت طلبانه خود را از مشاورت به ... دولت احمدي نژاد رسانيد . فردي كه با رانت دولت احمدي نژاد وبا دستور ويژه الهام در سال 1390 به استخدام پيماني ... در آمد..... روحاني گفته بود ! اگر مي خواهيد8 سال گذشته ادامه يابد به من راي ندهيد ... وما به روحاني راي داديم كه 8سال گذشته با همه ي نشانهايش ادامه نيابد ... واگر دوباره برخي بخواهند فرصت طلبي نمايند گذشته ي آنها را فاش خواهيم كرد .. حراست از آراي مردم وظيفه ي ماست..

                    • شنبه 15 تير 1392-0:0

                      اقاي فلاح شش ماه برا روحاني تو مازندران كار كرد حتي نتونست ده نفر ادم جمع بكنه . كرايه ساختمونش رو ستاد اصلاح طلبان دادند. حالا يه جوري همايش گرفته كه گويا او بود كه بيش از 60درصد اراء مازني ها را برا دكتر گرفته. ؟!!!!!!!!

                      • جمعه 14 تير 1392-0:0

                        اشخاصی درعکس دیده میشوند که درشهرخودشان خوشنام نیستند.خدا اخر وعاقبت روحانی را بخیرکند

                        • جمعه 14 تير 1392-0:0

                          قابل توجه مدیریت ارشداستان مازندران!!!اگرذره ای صداقت داریدبه این ...که شمشیرش رابی محابابه روی تیم شما کشیدواکنش نشان دهیدنمی شودطبل زدن حسین بودوشمشیرزن یزید!!!!!!!!احمدی نژادبیچاره هرچه خوردازدست اینطورآدمابودقدری خجالت وقدری شرم وحیاخوبه!!!فردادردولت روحانی هم همین جفاراخواهدکرد/...

                          • جمعه 14 تير 1392-0:0

                            مهندس موسوی میرکلایی مردی برای همه فصول!!!!!!!


                            ©2013 APG.ir