تعداد بازدید: 3284

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 16 تير 1392-9:40

همسر یابی تقلبی/مرد هزار چهره دستگیر شد

خبرهای حوادث استان/کشف کلاهبرداري 52 میلیون تومانی در سايت همسر يابي/ اعتراف سارقان به 8 فقره سرقت داخل خودرو در ساري/کلاهبردار 55 ميليون توماني در ساري دستگير شد/ناکامي سارقان در دستبرد به طلا فروشي در ساري /سارق اينترنتي 580 ميليون ريالي در بابلسر دستگير شد.


مازندنومه،خبر ارسالی معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران:رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي مازندران ،از شناسائي و دستگيري زوج کلاهبردار در سايت همسريابي با بيش از 52 ميليون تومان کلاهبرداري خبر داد.

 سرهنگ" احمدرضا رستمي"گفت:در پي مراجعه زني جوان به ماموران پليس فتاي استان مبني بر کلاهبرداري 15 ميليون توماني از وي توسط زن ومردي ناشناس از طريق سايت همسر يابي، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت.

وي تصريح کرد:کارشناسان وماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات با دريافت اين گزارش، اقدامات اوليه اطلاعاتي و پليسي را براي شناسائي متهمان به کلاهبرداري آغاز کردند.

 رئيس پليس فتاي مازندران خاطر نشان کرد:ماموران با انجام تحقيقات از مالباخته دريافتند، وي در يکي از سايت هاي همسريابي با فردي به نام " رضا –ج" معروف به مجيد آشنا شده که فرد مورد نظر خود را مردي متمول با درآمدي ماهيانه 10 ميليون تومان و داراي تحصيلات عاليه معرفي مي کند.

 رستمي اضافه کرد:مرد هزار چهره در ادامه ارتباطات تلفني با مالباخته از وي مي خواهد تا با خواهرش به نام"سميه"ارتباط برقرار کند و در خصوص چگونگي ارتباطش و نحوه آشنايي آنان با وي هماهنگي کند.

 سرهنگ رستمي افزود:در ادامه خواهر متهم با برقراري ارتباط با مالباخته به او مي گويد، برادرش براي اينکه وي را مورد آزمايش قرار دهد، بايد نسبت به خواسته هايش جواب مثبت بشنود.

 رئيس پليس فتاي مازندران ادامه داد:پس از گذشته دو روز ، مرد هزار چهره در ملاقاتي ضمن پيشنهاد ازدواج ، در دو مرحله با زيرکي تمام طلاجات و زيور آلات مالباخته به ارزش 15 ميليون تومان را از وي کلاهبرداري کرده و متواري مي شود.

 سرهنگ رستمي با اشاره به شگرد هاي خاص پليسي در راستاي شناسائي ودستگيري متهمان اين پرونده، افزود: متهمان به نام هاي"م- س و ن- ق"که زن و شوهر بودند با هماهنگي مرجع قضائي در اقدامي غافلگيرانه با همکاري مالباخته دستگير شدند.

 وي افزود:متهمان در تحقيقات وبازجوئي هاي فني پليس اظهار داشتند، به بهانه ازدواج با سوء استفاده از حالات روحي و رواني و شرايط زندگي شاکيان پس از اغفال آنان، اقدام به کلاهبرداري مي کرديم .

 وي اضافه کرد:متهمان که تاکنون با بيش از 1000 نفر از طريق ايميل و تلفن همراه و بعضاً ملاقات حضوري ارتباط داشته اند به کلاهبرداري و اخاذي بيش از 5 در استان هاي البرز، تهران ، قزوين و مازندران به ارزش 52 ميليون تومان اعتراف کردند.

اعتراف سارقان به 8 فقره سرقت داخل خودرو در ساري

فرمانده انتظامي شهرستان"ساري" از شناسائي و دستگيري دو سارق با 8 فقره سرقت داخل خودرو و کشف اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ يارعلي نيازي با اعلام اين خبر افزود: در پي مراجعه زني به ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي مبني بر سرقت از داخل خودروي وي از سوي فردي به نام " م- د" 37 ساله ، موضوع در دستور کار ماموران پليس قرارگرفت.

 وي تصريح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق شدند، متهم به سرقت را شناسائي و او را مورد تعقيب ومراقبت قرار دادند.

 فرمانده انتظامي شهرستان ساري خاطر نشان کرد:ماموران با شناسائي مخفيگاه متهم با هماهنگي مرجع قضايي در اقدامي غافلگيرانه او را دستگيرکردند.

 وي اضافه کرد:متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به 8 فقره سرقت داخل خودرو با همدستي با فردي ديگر به نام " علي-ح" اقرار کرد.

 نيازي همچنين از دستگيري همدست اين متهم خبر داد وافزود:اين فرد نيز در عمليات موفق پليس در شهرستان قائم شهر دستگير و در بازرسي از محل سکونت وي مقاديري اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

*جاعل بيمه نامه خودرو در ساري دستگير شد

ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان ساري مازندران، جاعل بيمه نامه خودرو را شناسائي و دستگير کردند.

در پي مراجعه فردي به ماموران پليس آگاهي شهرستان ساري مبني بر جعل و کلاهبرداري از او از سوي فردي به نام " ح-ح" موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 اين گزارش حاکي است،ماموران با انجام تحقيقات از مالباخته دريافتند،متهم به جعل و کلاهبرداري با جعل بيمه نامه خودرو اقدام به فروش خودرو و تحويل بيمه نامه جعلي به مالباخته کرده است.

ماموران در ادامه تحقيقات با شناسائي متهم به جعل و مخفيگاه وي،با هماهنگي مرجع قضايي اين فرد را دستگير کردند.

براساس اين گزارش،متهم دستگير شده در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس، به بزه انتسابي اعتراف کرد .

*کلاهبردار 55 ميليون توماني در ساري دستگير شد

فرمانده انتظامي شهرستان ساري مازندران، از شناسائي و دستگيري متهم به کلاهبرداري 55 ميليون توماني در يک موسسه غير دولتي خبر داد .

 سرهنگ يارعلي نيازي گفت:در پي مراجعه مديرعامل يکي از موسسات کشاورزي به ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي مبني بر برداشت غير مجاز و کلاهبرداري از حساب موسسه ، موضوع در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

 وي تصريح کرد:ماموران با انجام تحقيقات از شاکي دريافتند،متهم از کارمندان همان موسسه بوده که با سوء استفاده از جايگاه شغلي اقدام به کلاهبرداري و برداشت غير قانوني از حساب موسسه به ميزان 49 ميليون تومان کرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري خاطر نشان کرد:ماموران در ادامه متهم به جعل و کلاهبرداري به نام " م- خ" رادستگير کردند که او در تحقيقات وبازجوئي هاي فني پليس به بزه انتسابي و يک فقره کلاهبرداري ديگر از مشتريان اين موسسه به ارزش 6 ميليون تومان اعتراف کرد.

سرهنگ نيازي در پايان از تشکيل پرونده براي متهم و تحويل وي به مرجع قضايي خبر داد و افزود: متهم پس از صدور حکم با قرار صادره روانه زندان شد.

*ناکامي سارقان در دستبرد به طلا فروشي در ساري

ماموران انتظامي کلانتري 11 شهرستان ساري مازندران،در اقدامي سريع و غافلگيرانه سارقان طلا فروشي را شناسائي و دستگير کردند.

در پي تماس يکي از شهروندان با مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان ساري، مبني برسرقت از طلافروشي در يکي از پاساژ هاي شهر،سريعاً به محل مورد نظر عزيمت کردند.

 اين گزارش حاکي است،ماموران با حضور در محل مورد نظر در بررسي هاي اوليه دريافتند، يک نفر مرد و دو نفر زن از سارقان بهانه خريد طلا وارد اين واحد صنفي شده و با استفاده از غفلت جواهر فروش اقدام به سرقت يک سرويس طلا کردند.

 برپايه اين گزارش،مالک طلافروشي که متوجه سرقت شد،سريعاً با پليس 110 تماس گرفت که با حضور به موقع ماموران متهمان به سرقت شناسائي و دستگير و اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد. 

* سارق اينترنتي 580 ميليون ريالي در بابلسر دستگير شد

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي مازندران، از شناسائي و دستگيري سارق اينترنتي580 ميليون ريالي در شهرستان بابلسر خبر داد.

سرهنگ" احمدرضا رستمي"گفت:با مراجعه يکي از شهروندان به پليس فتاي استان،مبني بر سرقت اينترنتي از حساب بانکي وي،موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران و کارشناسان اين پليس قرار گرفت.

 رئيس پليس فتاي مازندران تصريح کرد:با بررسي فني و تخصصي به عمل آمده از اين پرونده مشخص شد، مجرمان در زمان هاي مختلف با استفاده از حساب بانکي مالباخته اقدام به خريد شارژ ايرانسل از فروشگاه هاي مختلف در تهران مي کنند.

 سرهنگ رستمي اظهار داشت:ماموران در ادامه تحقيقات رد مظنون به سرقت به نام" م-ع " 32 ساله را در شهرستان بابلسر که در امر خريد و فروش شارژ ايرانسل فعاليت داشته،زدند.

 رستمي اضافه کرد: با شناسائي متهم و تعقيب ومراقبت از وي،ماموران با هماهنگي مرجع قضائي در عمليات پليسي موفق پس از ورود به مخفيگاه سارق اينترنتي ، وي را دستگير کردند.

وي افزود: متهم در اظهارات خود به پليس عنوان داشت:از آنجائي که اقدامات پيشتيباني سيستم هاي رايانه اي مالباخته را انجام مي داد، با سوء استفاده از اعتماد اين فرد و خيانت در امانت با برداشت مشخصات حساب بانکي مالباخته اقدام به سرقت اينترنتي از حسابش در 50 نوبت به ميزان 58 ميليون تومان کرد.

*"علي سه ثانيه"، سارق حرفه اي موتورسيکلت در جويبار دستگير شد

فرمانده انتظامي شهرستان "جويبار" مازندران، از شناسائي و دستگيري سارق حرفه اي موتورسيکلت معروف به" علي سه ثانيه " خبر داد .

سرهنگ" ذبيح الله پهلواني " با اعلام اين خبر افزود:در پي وقوع چندين فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهرستان جويبار ، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

 وي تصريح کرد: با بهره گيري از منابع و مخبرين و رد زني سارقان حرفه اي،ماموران پليس آگاهي موفق شدند، رد فردي به نام"ع – س"معروف به "علي سه ثانيه" اهل يکي از استان هاي کشور ساکن شهرستان سيمرغ را در يکي از محلات شهرستان جويبار بزنند.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار خاطر نشان کرد:ماموران در ادامه با شناسائي مخفيگاه متهم به سرقت موتورسيکلت و تعقيب ومراقبت از وي دريافتند،اين فرد در سرقت موتورسيکلت ها نقش فعال دارد.

سرهنگ پهلواني افزود:ماموران پليس آگاهي با زير نظر گرفتن متهم و انجام کارهاي اطلاعاتي و هماهنگي با مرجع قضايي متهم را در مخفيگاهش دستگيرکردند.

 سرهنگ پهلواني اظهار داشت:متهم پس از انتقال به پليس آگاهي و انجام تحقيقات فني ، پرده از راز سرقت چهارده دستگاه موتورسيکلت در اين شهرستان برداشت که موتورسيکلت هاي مورد نظر خود را درنقاط مختلف شهرستان شناسائي و ظرف چند ثانيه سرقت و پس از سرقت تحويل مالخري در يک از روستاهاي شهرستان مي شد .

 سرهنگ پهلواني با بيان اينکه با اعترافات متهم، دستگيري مالخر در دستور کار قرار گرفته افزود: مالخر نيز در عمليات موفق پليسي دستگير و به بزه انتسابي اعتراف کرد.


  • يکشنبه 16 تير 1392-0:0

    چه استانی داریم ما. یه پا هوش سیاه2 میشه از اخبار انتظامی مازندران ساخت!!


    ©2013 APG.ir