تعداد بازدید: 2877

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 25 تير 1392-10:1

ناطق نوری:مدیریت،برنامه و پیگیری باعث توسعه استان می شود

اعضای مجمع نمایندگان مازندران با حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری ، رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری دیدار کردند/علی اکبر ناطق نوری برنامه منسجم، پیگیری مستمر، وجود مدیران توان مند را سه عامل اساسی برای تسریع در توسعه استان اعلام کرد.


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومی دفتر مجمع نمایندگان استان مازندران:اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی ظهر دوشنبه 24 تیرماه با حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری -رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری- دیدار کردند.

در این دیدار هر یک از اعضای مجمع دیدگاه های خود را پیرامون مسائل روز کشور و به خصوص روند توسعه در استان مازندران بیان داشتند.

حسین نیازآذری -دبیر مجمع نمایندگان- با اشاره به جایگاه و سوابق انقلابی و مدیریتی ناطق نوری،حمایت و هدایت وی را در امر توسعه استان مازندران خواستار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت و نقش سازنده مردم مازندران در صحنه های سیاسی، اجتماعی، و اقتصادی ابراز امیدواری کرد که با همدلی، همگرایی و انسجام مدیران مازندران این استان در خور شأن و جایگاهش پیشرفت کند.

رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری استان مازندران را مستعد توسعه پایدار خواند و بر ضرورت به کارگیری همه توان ها و نیروهای دلسوز و کارآمد تأکید کرد.

وی داشتن برنامه منسجم، پیگیری مستمر، وجود مدیران توان مند را سه عامل اساسی برای تسریع در توسعه استان اعلام کرد.

شایان ذکر است نمایندگان مردم مازندران در خانه ملت، پس از این دیدار دو ساعته نماز ظهر و عصر خود را به امامت مقام معظم رهبری اقامه کردند.


  • شنبه 29 تير 1392-0:0

    بعد از يكسال؟ خواب ديديد خير باشه

    • جمعه 28 تير 1392-0:0

      سه نفر بودند نه مجمع. انهم براى كار شخصى رفته بودند

      • مهران مازني پاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 26 تير 1392-0:0

        باسلام بر نمايندگان مازني ، آنهايي كه بعد از سال ها كار مشترك را تجربه مي كنند و با هم به ديدار مقامات عالي مي روند ،‌شايد خيلي دير شده ، شايد بسياري از فرصت ها را از دست داده ايم اما بايد بپذيريم كار جمعي كردن تازه مقدمه اي بر اي توسعه مي باشد هزار كار نكرده و درس نخوانده دارند و داريم پس بايد بخواهيم كه فعال تر عمل كنند و كنيم . شايد روزي وضع مان بهتر گردد .

        • چهارشنبه 26 تير 1392-0:0

          دفتر مجمع خودش چیه که روابط عمومی داره

          شوخی های با مزه ای راه میندازند این نمایندگان بامزه مازندران

          تا قبل از انتخاب روحانی نمایندگان مازندران چون تغییر رویکرد ناطق را میدانستند جرات دیدار جمعی نداشتند و همه نمانیدگان مازندران مردود شدند زیرا درکی درست از مردم حوزه انتخابیه ا شان نداشتند و همگی سراغ قالیباف و ولایتی و یکی دیگه سراغ جلیلی رفته بودن و مردم با رای بالا به روحانی به آنها گفتند که چه تفکری آنها را می تواند نمایندگی کند.

          به هر حال همینکه جرات کردند که سراغ ناطق بروند باز جای شکرش باقی است

          • سه شنبه 25 تير 1392-0:0

            نمايندگان دنبال كار شخصي اند

            • سه شنبه 25 تير 1392-0:0

              افكار عمومي نمايندگان مازندران را بااستانهاي ديگر كشور مقايسه كنند.ضعيف وبي برنامه .بايد برند اصفهان يك سال بمانند وكاراموزي كنند

              • سه شنبه 25 تير 1392-0:0

                بخدا نمايندكان مازندران ضعيفند ضعيف


                ©2013 APG.ir