تعداد بازدید: 3881

توصیه به دیگران 4

چهارشنبه 26 تير 1392-19:18

در جست و جوی مهربانی/همت مردمی برای کمک به سینا

پس از انتشار خبر مربوط به نیاز مالی سینا-کودک 6 ساله ای که نابیناست و برای پیوند کلیه به 10 میلیون تومان پول نیاز دارد-مردم نوعدوست استان و کشور برای کمک به این بیمار کوچولو شتافتند+آخرین وضعیت کمک ها


مازندنومه:ساعاتی پس از انتشار خبری که در آن اعلام کردیم کودک 6 ساله ساروی به نام"سینا"که مادرزادی نابیناست و هم اکنون برای پیوند کلیه به 10 میلیون تومان پول نیاز دارد،تعداد زیادی از مردم نوعدوست استان و کشور و حتی خارج از کشور با تلفن و کامنت و ای میل برای کمک به او اعلام آمادگی کردند.

بر اساس این گزارش،از جمله کمک های رسیده تا ظهر امروز،یکی خیری از نور بود که مبلغ 300 هزار تومان و دیگری مبلغ 50 هزارتومان را به حساب های اعلام شده واریز کرده بودند.

عزیزانی نیز پس از تلفن و کسب اطلاعات کافی از سردبیر مازندنومه،مدیر محترم مجتمع استثنایی امام جواد ساری (محل تحصیل سینا) و مادر سینا کوچولو ، اعلام آمادگی کردند که در چند روز آینده کمک های خود را به این حساب ها واریز خواهند کرد.

از سوی دیگر با پیگیری دکتر جمال باقری-عضو شورای شهر ساری- و موافقت مهدی عبوری-شهردار ساری-قرار شد مبلغ دو میلیون تومان به حساب این بیمار واریز شود.

به گزارش مازندنومه،ظهر امروز خانم خیری نیز از تهران با ما تماس گرفت و قرار شد در صورت فراهم نشدن هزینه کامل درمان سینا،مابه التفاوت هزینه های باقی مانده را به نمایندگی از دختر خود که در خارج از کشور زندگی می کند،پرداخت کند.

در همین راستا محمدرضا زمانی درمزاری-وکیل پایه دادگستری -که وکیل رسمی دفتر مرکزی انجمن خیریه بیماران کلیوی ایران در تهران است،اعلام آمادگی کرد که برای پیوند کلیه و تامین هزینه ها،رایزنی های لازم را در پایتخت از طریق این انجمن انجام خواهد داد.

سینای 6 ساله که مادرزادی نابیناست،به طور مرتب دیالیز می شود و نیازمند پیوند کلیه است؛کلیه ای که اهدا کننده برای آن 10 میلیون درخواست کرده است.

پدر سینا به خاطر حادثه ای که برای او اتفاق افتاد،قادر به انجام کارهای سخت نیست و هم اکنون نگهبان شب یک شرکت خصوصی است،با حقوقی که گهگاهی می گیرد و نمی گیرد و از عهده خرج زندگی و بیماری تنها فرزندش بر نمی آید.

رمضان ماه آیین‌های مهرورزی است و سینا کوچولو هم چنان منتظر نیکی شماست.

شماره حساب خودپرداز برای کارت به کارت کردن(مادر سینا)

6104337058709039 به نام خانم زهرا محمودی پروری(بانک ملت)

شماره حساب از طریق پرداخت در بانک:

شماره حساب903812184 کانون فرهنگی امام محمدباقر(بانک تجارت)

تلفن ها:

شماره تلفن مادر سینا(زهرا محمودی) 09115887387

شماره تلفن مجتمع استثنایی امام جواد ساری(محل تحصیل سینا): 0151-2234349

شماره همراه خانم عربی،مدیر مجتمع استثنایی امام جواد که پیگیر امور مربوط به سیناست:09119532027

سینا مهربانی شما را نمی بیند؛حس می کند.

*خبر مرتبط:

- در جست و جوی مهربانی/به این کودک کمک کنیم http://www.mazandnume.com/?PNID=V15710


  • پنجشنبه 27 تير 1392-0:0

    جهت اطلاع اقا يا خانم درهم عرض مي شود دياليز به دو روش انجام مي شود روش معمول بزركسالان كه روش خوني است و هفته اي دوبار يا بيشترانجام مي شود درخردسالان قابل انجام نيست و به جاي ان روش دياليز صفاقي انجام مي شود كه با توجه به ماهيت روش بايد هرسه تا شش ساعت يعني روزي جهار تا هشت بار انجام شود. البته اين روش نياز به دستكاه خاصي ندارد و در منزل توسط مادر انجام مي شود.

    • پنجشنبه 27 تير 1392-0:0

      درود بر مازندنومه و همه نیکوکاران بشر دوست. اقدام شما در اطلاع رسانی و تعقیب درمان و حیات مجدد این کودک نابینا بسیار ارزشمند است. سینا پیوند خواهد شد اما نه لزوما با کلیه، بلکه با مهر و مهربانی و هم اندیشی و همدلی همه خوبان مهرجو و مهریار شمالی و غیر شمالی. شاید روزی هم بینایی اش را بازیابد...

      بیاید در این روزهای ماه مبارک، هر کس به سهم و توان خویش، مهر مالی و حمایت عاطفی و انسانی خویش را از این کودک بیمار دیالیزی نابینا و خانواده دردمند و چشم انتظارش دریغ نکنیم....: من ترا چشم در راهم....

      • چهارشنبه 26 تير 1392-0:0

        هیچ کس رو روزی هشت بار دیالیز نمیکنن جهت اطلاع


        ©2013 APG.ir