تعداد بازدید: 2634

توصیه به دیگران 3

جمعه 28 تير 1392-22:27

رسولی:بودجه اهمیت دارد یا گلایه و تجمعات مردمی؟

امام جمعه میاندرود گفت:بی مدیریتی عامل کمبود آب در میاندرود است/مدیران باید در زمستان به فکر تابستان مردم باشند/هزینه بودجه مهم است یا هزینه بی آبی؟ هزینه بودجه و سرمایه اهمیت دارد یا هزینه گلایه و سر و صدا و خدای نکرده تجمعات مردمی؟/ همایش ها به چه دردی می خورد وقتی مشکلات مردم حل نمی شود؟


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی: سید مجتبی رسولی جویباری در خطبه های این هفته نمازجمعه میاندرود با اشاره به کمبود آب در بسیاری از روستاهای شهرستان اظهار داشت: بپذیریم که بی مدیریتی هم در کمبود آب، وجود دارد و مدیریت صحیح اگر انجام می شد در تابستان ما با کمبود آب روبرو نمی شدیم.

 وی تصریح کرد:مدیران باید در زمستان به فکر تابستان و کمبود آب باشند،نه اینکه وقتی صدای مردم بلند شد دنبال چاره جویی باشند.

 حجت الاسلام رسولی ادامه داد:مشکل کمبود آب، همه جایی است و با کاهش نزولات آسمانی منابع آب زیر زمینی هم کم شده است اما هدر رفت آب هم زیاد است که باید مدیریت شود و مدیریت آب هم هزینه دارد.

 وی افزود: هزینه بودجه مهم است یا هزینه بی آبی؟ هزینه بودجه و سرمایه اهمیت دارد یا هزینه گلایه و سر و صدا و خدای نکرده تجمعات مردمی؟

 امام جمعه میاندرود گفت:چرا ثروت و سرمایه را در جای درست هزینه نمی کنیم تا سر و صدای مردم را نداشته باشیم و باید این را پذیرفت که مدیریت ضعیف است چرا که مردم میاندرود هر ساله با همین مشکل روبرو هستند.

وی ادامه داد: نشست ها و همایش ها به چه دردی می خورد وقتی مشکلات مردم حل نمی شود؟ آیا مسئولان باید منتظر بمانند تا دولت آینده و دولت های بعد و یا مسئول بعدی این مشکل را حل کند؟

 حجت الاسلام رسولی اظهار داشت:البته مصرف آب ما هم بالاست و باید جلوی مصرف بی رویه آب را گرفت،در برخی مناطق با آب شرب خانواده ها درخت ها و باغ ها و یا باغچه را آبیاری می کنند که این کار درستی نیست.

وی ادامه داد:اینکه می گویند پولش را می پردازیم حرف درستی نیست چرا که این کار ما به قیمت بی آبی خانوارهای دیگر و شهرمان تمام می شود.

 خطیب جمعه سورک با اشاره به اینکه اگر هر نفر در شهرستان در روز یک لیتر در مصرف آب صرف جویی کند جمعا 60 هزار لیتر صرفه جویی خواهد شد افزود:اگر مردم استان هم هر کدام یک لیتر در روز در مصرف آب صرف جویی کنند سه میلیون لیتر آب ذخیره خواهد شد.

وی همچنین به گرمای هوای کشور در این روزها اشاره کرد و گفت:لازم است با خاموش کردن چراغ های اضافی و مصرف درست وسایل خنک کننده در مصرف برق هم صرفه جویی کنیم.


  • دوشنبه 31 تير 1392-0:0

    واقعا جای تاسفه که در کشوری که منبع ذخایر انرژِی و استانی که اساسا مشکل آب یه قضیه خنده داره چون سرسبزترین استان کشوره و مهمتر از همه دولت آقای احمدی نژاد تا تونسته نرخ انرژی و آب رو به قیمت تمام شده بلکه با سود نجومیش به این مردمی که انقلاب کردند تا مثل کشورهای نفت خیز عربی منطقه همه آحاد ملت در رفاه باشن الان باید بعد 35 سال انقلاب و 25 سال خاتمه جنگ هم چنان دغدغه صرف جویی و ذخیره آب و امثالهم داشته باشن...واقعا چقدر تکرار بعضی حرف ها و تعارضش با واقعیت ها و .. برای مردم آزار دهنده شدهم..


    ©2013 APG.ir