تعداد بازدید: 2008

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 1 مرداد 1392-18:26

رسولی:برداشت گزینشی از سخنان امام و رهبری درست نیست

امام جمعه میاندرود گفت:حکومت وظیفه دارد پیگیر مشکلات اقتصادی مردم باشد و مانع چالش ها و تورم های اقتصادی شود و نگذارد صدای ناله مردم بلند شود/از نیازمندان هم در مراسم افطاری دعوت شود که متاسفانه فراموش شده است/در دفتر شاهد مراجعه و گریه انسان های آبرومندی هستم که به نان شب خود محتاج اند/چه لزومی دارد که در برخی مراسم بیش از سه هزار نفر دعوت شوند؟


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی:سه شنبه شب طی مراسمی از دست اندکاران و عوامل اجرایی انتخابات شهرستان میاندرود تجلیل شد.

 در این مراسم که در ساعت 19 در تالار الماس اسلام آباد برگزار شد از عوامل اجرایی،نظارت ، نظامی و انتظامی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با حضور هادی ابراهیمی -معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران- تجلیل شد.

ذات ا... زارعی فرماندار شهرستان میاندرود در این مراسم تصریح کرد:در راستای برگزاری این انتخابات از توصیه های معنوی امام جمعه محترم حضرت حجت الاسلام رسولی بهره مند شدیم که از همکاری و همراهی ایشان تشکر می کنم.

وی از مشارکت 3/101درصدی مردم میاندرود در انتخابات خبر داد و گفت:این نتیجه همدلی،همکاری و همراهی همه عزیزانی است که بدون هیچ چشم داشتی جهت تحقق حماسه سیاسی مورد تاکید رهبری تلاش کردند.

*ابراهیمی:مشارکت مردم مازندران موجب خشنودی مقام معظم رهبری شد

 هادی ابراهیمی -معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران- نیز در این مراسم ابراز داشت:خدا را شاکریم که دو انتخابات مجلس شوراری اسلامی با مشارکت 74 درصدی و انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را به طور همزمان و برای اولین بار در نظام جمهوری اسلامی با مشارکت بیش از 73 درصد برگزار کردیم.

 وی با بیان اینکه چند روز قبل وزیر کشور در مراسم افتتاحیه مرکز نگهداری و پیشگیری مبارزه با مواد مخدر در قاجارخیل ساری از ارائه گزارشی به رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و میزان مشارکت مردم در انتخابات خبر داد و گفت: در این گزارش استان مازندران با مشارکت 93 درصدی در صدر لیست استان های کشور قرار داشت که این امر موجب رضایت و خشنوی رهبری عزیز شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه در کشورهای مدعی دموکراسی تصور چنین حضوری هم بعید به نظر می رسد افزود:حضور مردم در این مقطع زمانی بی بدیل بوده است و در طول تاریخ انقلاب برای اولین بار مشارکت مردم استان به 93 درصد رسید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از میاندرود به عنوان شاخص شهرستان های استان مازندران در میزان مشارکت حداکثری در انتخابات یاد کرد و گفت:این شهرستان جزو شهرستان های الف استان در میزان حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

وی با تشکر از همه عوامل نظامی اعم از سپاه ، نیروی انتظامی و بسیج در جریان انتخابات اظهار داشت:اینکه مسئولان امنیتی بتوانند انتخاباتی با چنین شکوه و عظمتی را بدون اینکه قطره خونی از بینی کسی بیرون بیاید برگزار کنند،نشان دهنده قدرت و صلابت کشور و نظام اسلامی است.

 ابراهیمی تصریح کرد:حفاظت و صیانت از آرای مردم برای ما و همه عوامل امنیتی اهمیت داشت و خدا را شاکریم که این مهم محقق شد.

* حجت الاسلام رسولی:تقطیع سخنان امام و رهبری به نفع خود خیانت است

 امام جمعه شهرستان میاندرود هم در این مراسم ابراز داشت:در شبی که متعلق به کریم اهل بیت است فراموش نکنیم که کمک های شبانه و مخفیانه امیرالمومنین (ع) و امام حسن (ع) مخصوص همان دوران نبوده است و باید در حال حاضر هم تداوم داشته باشد.

 سیدمجتبی رسولی جویباری با اشاره به اینکه جامعه ای که در گیر و دار تلاش های اقتصادی است باید در راستای مدیریت چالش های اقتصادی حرکت کند، افزود:یکی از بهترین برنامه ها، همان مدل و روال کاری حضرت امیر در کمک رسانی به تهیدستان و فقرا است.

وی تصریح کرد:حکومت وظیفه دارد پیگیر مشکلات اقتصادی مردم باشد و مانع چالش ها و تورم های اقتصادی شود و نگذارد صدای ناله مردم بلند شود.

حجت الاسلام رسولی با بیان اینکه اطعام و افطاری دادن در ماه مبارک رمضان ثواب دارد افزود:اما باید دقت کرد که اولا به مقدار اندک و مختصر اکتفا شود و ثانیا از نیازمندان هم در این مراسم دعوت شود که متاسفانه این امر فراموش شده است.

 وی ادامه داد: در مراسم های افطاری شاهد بریز و بپاش هایی هستیم که از سر چشم و هم چشمی است،در حالی که اغلب در دفتر شاهد مراجعه و گریه انسان های آبرومندی هستم که به نان شب خود محتاج اند.

حجت الاسلام رسولی تصریح کرد:اگر نیت از افطار دهی کسب ثواب است می توان به اندک اکتفا کرد و این در صورتی است که در بسیاری از مهمانی های و مراسم افطاری اسراف های بیش از حد مردم را کلافه کرده است.

وی با اشاره به اینکه چه لزومی دارد که در برخی مراسم بیش از سه هزار نفر دعوت شوند افزود:لازم است در راستای کمک به محرومان، سبدهای کالا تشکیل شود و این سبدهای کالا بین نیازمندان تقسیم شود.

 امام جمعه میاندرود تصربح کرد:متاسفانه هر چه زمان می گذرد وضع بدتر می شود و این حقیقتا جای گلایه دارد و بنده امروز این موضوع را اعلام کردم تا پیام خود را برسانم و فردای قیامت شرمنده محرومان نباشم.

حجت الاسلام رسولی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انتخابات اخیر ریاست جمهوری یکی از بهترین ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی بوده است،افزود:امروز و بعد از 35 سال انقلاب با صلابت و اقتدار بیشتری به کار خود ادامه می دهد.

 خطیب جمعه سورک با بیان اینکه مردم خود را مدیون نظام و انقلاب می دانند تصریح کرد:این مردم طلبکار انقلاب نیستند و از مسئولان خود سهم خواهی نمی کنند.

وی ادامه داد:بیش از 73 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و این نشان دهنده عشق و علاقه مردم به نظام اسلامی است.

 امام جمعه میاندرود با اشاره به اینکه مردم با شرکت در انتخابات و رای به هر یک از نامزدها به جمهوری اسلامی رای داده اند افزود:مردم با رای خود به هر یک از این نامزدها رای به اسلام،قرآن و نظام داده اند.

 وی در ادامه به سوء استفاده های افراد خاص در مصادره سخنان امام راحل و رهیری عزیز اشاره کرد و تاکید کرد:امام (ره) بیانات و کلماتش جزو محکمات انقلاب است اما گاهی از سیره و روش امام برداشت نابجا و نادرست می شود.

 حجت الاسلام رسولی تاکید کرد:بنده بارها در این سالها اشاره کرده ام که امام یک شخصیت جامع دارد و نگاه تک بعدی به شخصیت امام خیانت به مکتب اوست.

 وی ادامه داد:اینکه افراد و گروه ها بیایند و برداشت گزینشی از سخنان امام و رهبری داشته باشند درست نیست چرا که تقطیع سخنان امام و رهبری به نفع خود و گروه خود خیانت است.

 امام جمعه میاندرود با بیان اینکه یکی از بهترین انتخابات همین انتخابات اخیر بوده است افزود:باید پذیرفت که نقش اول و محوری را رهبری ایفا کردند.

وی ادامه داد:مقام معظم رهبری به عنوان یک متفکر و رهبر سیاسی و دینی که ذهن عمیق و دقیقی دارد در این دوره از انتخابات سنگ تمام گذاشت.

 حجت الاسلام رسولی تصریح کرد:اگر اصرار رهبری بر امانتداری در انتخابات نبود، مشخص نبود قطعا نتیجه انتخابات چیزی که اکنون رقم خورده است باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و کتاب مفاتیح الحیاه علامه جوادی آملی از همه عوامل اجرایی قدردانی و با افطار از میهمانان پذیرایی شد.


  • کیجا سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 1 0
    جمعه 4 مرداد 1392-0:0

    از عمل امامم خمینی کبیر همین قدر برایم بس که جام زهر را نوشید تا ملتش ننوشند او خود را فدای ملت و امتش کرد، بزرگی نام ذره ای در روح بلندش خدشه وارد نساخت و بسان یک معصوم تمام نامها و نشانها را در پای ملت ذبح کرد و عظمت روح و بلندی طبعش رو دگربار به تاریخ اثبات کرد. انجا که پای فقر و فلاکت مردم بود از خود گذشت جام زهر را نوشید تا مردم به فقر و فلاکت نرسن.... این درس بزرگیست:از دید من این عمل امام عشق او به ملت و ارمان ملتش را نشان می داد ، یعنی انجا که سرنوشت ملت است باید از خودخواهی و خودپسندی گذشت!!! پشت پا زدن به نام و القاب و مقام دنیا در یک چشم به هم زدن نه شیفته جاه و مقام شدن ،یعنی مردم ولی نعمتن و ما خدمتگزار نه مردم رعیت و ما ارباب!!! احترام و نرمش به عقاید نه سرکوب عقاید، امام عزیز امامتش را در عمل نشون داد . امام جان تو زهر نوشیدی تا ایران و ایرانی به دست نامحرمان نیوفتد نیوفتاد ولی کنون درد فرزندانت از طلحه ها و زبیرهاس که این اب و خاک رو سهم خود و خون برادران خود میدانندو می تازن برای هرچه سهم خواهی و خون خواهی بیشتر نه هرچه ایرانی ابادتر!!!! امام جان تو در عمل نشان دادی که باید فقط در راه ایرانی ابادتر قدم برداشت بدون هیچ ادعایی. ما هنوز از ثمره ولایت تو نوش می کنیم و زنده ایم به ولایت. امام عزیز روحت شاد


    ©2013 APG.ir