تعداد بازدید: 6779

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 6 مرداد 1392-0:58

در جست و جوی مهربانی/قدرشناسی در شب های قدر

با وجود مشارکت و نیکوکاری تعداد قابل توجهی از مردم و مخاطبان گرامی برای کمک به سینا-کوچولوی 6 ساله ای که نارسایی کلیه دارد و از دو چشم نابیناست-تاکنون به دو حساب اعلام شده جمعا" 3میلیون و 500 هزارتومان واریز شده است+تازه ترین گزارش از کمک های مردمی +جدیدترین عکس های سینا بر روی تخت


مازندنومه:سینا ابراهیمی،کودک 6 ساله ساروی که نابینای مادرزاد است و نارسایی کلیه نیز دارد، مدت هاست در منزل دیالیز می شود و هنوز تا دریافت کلیه و درمان کامل راه درازی در پیش دارد.

با وجود مشارکت و نیکوکاری تعداد قابل توجهی از مردم و مخاطبان گرامی،تاکنون به دو حساب اعلام شده از سوی مازندنومه،جمعا" 3میلیون و 500 هزارتومان واریز شده است که تا مبلغ 10 میلیون تومان فاصله وجود دارد.

البته با پیگیری دکتر جمال باقری-عضو شورای شهر ساری- و تصویب شورا،به احتمال تا آخر این هفته مبلغ دو میلیون تومان دیگر در اختیار خانواده سینا قرار می گیرد.

مازندنومه در همین زمینه رایزنی هایی را نیز با برخی مسئولان ارشد استانی نیز داشته است که به محض حصول نتیجه،گزارش آن در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

خاطرنشان می کنیم پدر سینا به جهت ازکارافتادگی در ناحیه دست، امکان فعالیت و تحصیل معاش کافی را برای خانواده ندارد و ناگزیر در یک شرکت خصوصی با حقوق اندک و گهگاهی نگهبان شب است.

سینا به جهت وضعیت خاص خود در مجتمع استثنائی امام جواد( ع) ساری نگهداری می شود و دارای پرونده دیالیز و کارت دیالیز به شماره 58507 در انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران در ساری است که پس از چند سال دیالیز، کاندیدای پیوند کلیه ، بنا به تجویز پزشکان وی در ساری و تهران شده است.

بهترین نعمت،تندرستی است،در شب های قدر،سلامت مان را قدر بدانیم

و به فکر این سینا و سیناهای دیگر باشیم و به شکرانه سلامت عزیزان مان،خیرات و نیکی کنیم

دهنده کلیه نیز، خانمی محروم و نیازمند از یکی از شهرهای مجاور است که به جهت نیاز فراوان مالی، به ناچار در مقام فروش کلیه خود برآمده است.

بناست سینا پس از دریافت کمک های مردمی به مبلغ 10 میلیون تومان(برای اعطا به دهنده کلیه)در بیمارستان حضرت رسول(ص) تهران پیوند شود.

هر چند پس از تهیه کلیه،مبالغ کلانی برای عمل جراحی و هزینه های دیگر مورد نیاز است،هم اکنون فراهم کردن مبلغ 10 میلیون تومان اولویت دارد که امیدواریم با نوعدوستی شما پول پیوند کلیه این کودک بیمار تامین شود.

سینا نابینای مادرزاد است،اما بدتر از آن مشکل نداشتن کلیه و دیالیز شدن های هر روزه است.

آیا او روزی می تواند مثل من و شما زندگی کند؟

هم چنان از شما تقاضا داریم به شکرانه سلامتی خود و فرزندان دلبندتان،در این روزهای پر"قدر" هر چه در بضاعت تان است برای تامین هزینه های درمان سیناکوچولو اقدام کنید. سینا کوچولو چشم انتظار نیکی شماست.

شماره حساب خودپرداز برای کارت به کارت کردن(مادر سینا)

6104337058709039 به نام خانم زهرا محمودی پروری(بانک ملت)

شماره حساب از طریق پرداخت در بانک:

شماره حساب903812184 کانون فرهنگی امام محمدباقر(بانک تجارت)

تلفن ها:

شماره تلفن مادر سینا(زهرا محمودی) 09115887387

شماره تلفن مجتمع استثنایی امام جواد ساری(محل تحصیل سینا): 0151-2234349

شماره همراه خانم عربی،مدیر مجتمع استثنایی امام جواد که پیگیر امور مربوط به سیناست:09119532027

سینا مهربانی شما را نمی بیند؛حس می کند.

*خبرهای مرتبط:

- در جست و جوی مهربانی/به این کودک کمک کنیم http://www.mazandnume.com/?PNID=V15710

-در جست و جوی مهربانی/همت مردمی برای کمک به سینا  http://www.mazandnume.com/?PNID=V15724

- در جست و جوی مهربانی/سینا همچنان چشم به راه است http://www.mazandnume.com/?PNID=V15747



    ©2013 APG.ir