تعداد بازدید: 2110

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 7 مرداد 1392-19:22

ما سرما خورده یک زمستانیم

در نامه جمعی از جوانان اصلاح طلب و تحول خواه مازندران خطاب به ناطق نوری مطرح شد: حال که فرصتی میسر شد تا شما به عنوان یکی از سه شخصیت سیاسی طراز اول کشور( هاشمی،خاتمی و ناطق) در حمایت از جناب آقای روحانی، واجد نفوذ نظر در دولت آینده باشید، انتظار نقش آفرینی شما در تغییر شرایط موجود و بهبود وضعیت نابسامان مازندران،بیش از پیش در بین اقشار مختلف استان پر رنگ شده است.


مازندنومه:به بهانه حضور حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در مراسم شب احیا در مازندران،نامه ای با امضای «جمعی از جوانان اصلاح طلب و تحول خواه مازندران»خطاب به او صادر شده که نسخه ای از آن برای ما نیز ارسال شده است.متن کامل نامه به این قرار است:

محضر مبارک حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای ناطق نوری

سلام علیکم

 با آرزوی قبولی طاعات و بهره مندی از فیوض لیالی قدر و عرض تسلیت ایام شهادت مولای متقیان.

 از اینکه بار دیگر شما را بر منبر وعظ و نطق آن هم در استان مازندران می بینیم خرسند و مشعوفیم. تأسف از اینکه در سالهای گذشته امکان برقراری دیالوگ با شما فراهم نشد تا از رهنمودهای حضرتعالی بهرمند گردیم.

شاید یکی از علت های این محرومیت قیدهای گروهی و جریانی ناشی از آرایش رایج در مختصات سیاسی کشور و به تبع آن حضور، نقش آفرینی و زعامت شما در جبهه اصولگرایان بوده باشد، اما اینک که نزدیکی و بعضاً هم پوشانی مواضع و مطالبات مان در راستای گفتمان اعتدال و بهبود خواهی مبرهن است، فرصت را غنیمت می شماریم تا با یکی از چهره های سیاسی وفادار به انقلاب، امام و رهبری باب سخن بگشائیم.

جناب آقای ناطق؛ واقفیم که شما نیز مانند بسیاری از دلسوزان نظام، نه تنها با سبک مدیریت گروه افراطی و بد اخلاق که سال های اخیر مسلط بر امور جاریه کشور بوده است موافق نبوده اید، بلکه از ابتدا منتقد جدی رویه جاری بوده و شاید همین مشی انتقادی کافی بود تا موجی از هتاکی ها و تخریب ها علیه شخص شما به راه افتد، که اوج این رفتار در مناظره انتخاباتی سال 88 نمودی آشکار یافت و شد آنچه که نباید می شد.

 البته قصدمان یاد آوری گذشته تلخ و عذاب آور نبود، بلکه خواستیم بگوئیم که : " ما سرما خورده یک زمستانیم ".

اینک که به حول و قوه الهی بار دیگر مردم عزیز و شریف ایران به دور از احساسات و با رویکردی کاملا عقلانی و ایجابی، با رد هر گونه افراط و تفریط اقبال گسترده ای به گفتمان نوپا و اعتدالی « بهبود خواهی » نشان داده و شاید علت این اقبال نیز تبلور و تجلی اراده ناشی از خیرخواهی و تدبیر شخصیتهایی چون حضرت آیت الله هاشمی ، جناب آقای خاتمی و نیز شما و دیگر بزرگان بوده است، بر ما فرض است که در آستانه آغاز فصلی نو در مدیریت سیاسی و اجرایی کشور با همدلی و هم افزایی در توفیق دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی بکوشیم.

جناب آقای ناطق نوری؛بر اشتراک خویش با شما در مختصات جغرافیای مازندران می بالیم و نیز آگاهیم که نقش موثر و خیرخواهانه حضرت عالی و دیگر بزرگان و شخصیت های منصب دار مازندرانی در مناسبات سیاسی و اجتماعی استان در طول سال های گذشته غیر قابل انکار است،اما نیک می دانید که مازندران علی رغم موقعیتی استراتژیک و بهرمندی از نعمات خدادادی ( دریا و جنگل و ...) و اقلیمی منحصر به فرد و نیز به عنوان یکی از اقطاب کشاورزی و گردشگری کشور از بسیاری مصائب و مشکلات ناشی از عدم توسعه رنج می برد و گرد عقب ماندگی ناشی از عدم توسعه، رفته رفته زیبائی های خدادادی اش را به محاق می برد، لذا جبران نارسایی ها همتی دوچندان می طلبد.

 حال که فرصتی میسر شد تا شما به عنوان یکی از سه شخصیت سیاسی طراز اول کشور( هاشمی، خاتمی و ناطق ) در حمایت از جناب آقای روحانی، واجد نفوذ نظر در دولت آینده باشید، انتظار نقش آفرینی شما در تغییر شرایط موجود و بهبود وضعیت نابسامان استان، بیش از پیش در بین اقشار مختلف استان پر رنگ شده است.

 جناب آقای ناطق؛ با عنایت به این واقعیت که نقش مدیریت ارشد استان در ایجاد هماهنگی و تناسب بین مطالبات به حق مردم استان و برنامه های دولت در جهت توسعه متوازن استان نسبت به پارامترهای دیگر برجسته تر است، و با توجه به اینکه با آغاز فعالیت دولت جدید، تغییر مدیریت ارشد استان امریست قطعی و از آنجائی که حضرتعالی به عنوان چهره ای موثر، احتمالاً در این مقطع مورد مشاورت گروه های متعدد قرار می گیرید، انتظار ما از حضرتعالی با توجه به اشرافی که بر وضعیت استان و همچنین مشی دولت متصف به عقلانیت و تدبیر دارید، آن است که تأثیر نظر خویش را معطوف به این نکته ظریف بفرمائید که گزینه مطلوب و شایسته برای مدیریت ارشد استان باید؛ آگاه و متعهد به رویکرد اعتدالی دولت یازدهم، بهرمند از تجربه و تخصص؛ دانش آکادمیک مرتبط و بینش استراتژیک و توسعه گرا، اشتهار به سلامت نفس و پاک دستی ( برای عدم بهره بردن رقبا از فرصت تخریب دولت ) ، و نیز از همه مهم تر آنکه مورد وثوق و حمایت جامعه دانشگاهی، نخبگان و همه گروه های موثر استان باشد.

 لذا تصدی گزینه ای با این شاخص ها در صدر مدیریت استان می تواند ضمن ایجاد هم افزایی، امکان تحقق توسعه پایدار در استان را فراهم نماید. و البته در این موضوع و مقطع، تدبیرو تجربه شما می تواند بسیار راهگشا باشد.

 در پایان ضمن قدردانی از حضرتعالی، انتظار داریم تا با اختصاص وقتی از جانب شما، نشستی خصوصی و مباحثه پیرامون موارد فوق و دیگر مسائل مربوط به استان و کشور فراهم گردد.

با آرزوی توفیق

 جمعی از جوانان اصلاح طلب و تحول خواه مازندران 


  • کیجا سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 11 مرداد 1392-0:0

    چرا باید تصدی پست میراث فرهنگی و گردشگری رو دست کم بگیریم اتفاقا به نظرم اگر درست هدایت شه که مطمئنم میشه درامد و اشتغالزایی بالایی برای استان به همراه داره . به نظرم انتخاب شایسته ای، مازندران قطب گردشگریه و داده به مازندرانی ها ازین به بعدش ما باید عرضمون رو نشون بدیم که چقدر تفکر خلاق و قدرت مدیریت درین زمینه رو داریم که در مازندران این صنعت رو به طور اصولی پایه ریزی کنیم.و ازین فرصت نهایت بهره رو ببریم . اصفهان با یه عالی قاپو نام خودشو جهانی کرده ولی مازندران با این همه منابع در حال منزوی شدنه!!!!!! بعضی کشورها فقط با این صنعت دارن یه کشورو اداره می کنن چه رسه به یه استان. با ارزوی موفقیت برای ایشون. در مورد نامه این عزیزان موارد به درستی و گویا اشاره شد تشکر می کنیم و حرف دل ما بود، امیدواریم ترتیب اثر داده شود.

    • پنجشنبه 10 مرداد 1392-0:0

      آقا منم موافقم

      • چهارشنبه 9 مرداد 1392-0:0

        ضمن تشکر از این دوستان

        اصلاح طلب و تحول خواه؟ احتمالا باز این بابلی ها دست به کار شدند تا عقب نمونن

        • چهارشنبه 9 مرداد 1392-0:0



          آقای ناطق را حتی با تفاوت دیدگاهم با ایشان پیرامون برخی از مسائل دوست دارم

          روز تحلیف حضورش لازم است البته در کنار خاتمی و هاشمی

          • سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

            جناب امیر مسعود

            این نوشته کاملا به جاست و کسی هم زار نزده که تو رو خدا کمک کن تا به منصب برسیم

            بلکه انزاری محترمانه است تا این شیخ بزرگوار در گماردن بعضی دوستان نزدیک به خود در مناصب تراز اول استانی بدون در نظر گرفتن شرایط عمومی استان و جایگاه فعلی خودش اقدام ننمایند

            • سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

              ابتکار جالبی بود باید صدای مان را به گوش شخصیتهایی چون ایشان و دیگران برسانیم. بلکه اثر کند...

              • سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                باید تلاش کرد حکومت را از جریان حداقلی حاکم به جریان حداکثری (مردم)واگذارکرد واین کار نیاز به غزم همه ی جریانها ی مردمی وبخصوص مقام معظم رهبری، هاشمی ، خاتمی ، ناطق نوری وروحانی دارد، و ما پس از8 سال مقاومت باید در این جهادحضوری شجاعانه داشته باشیم تا به پیروزی نهایی برسیم انشاء ا...

                • سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                  وضعیت کشور به گونه ای نیست که بخوایم به انتخاب وزیر از استان خودمون فکر کنیم.لطفا دید فرا استانی داشته باشید.

                  • خورده اصلاح طلبپاسخ به این دیدگاه 4 0
                    سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                    اینقدر به فکر شلوغ کردن اوضاع شدیم که کلاه ما مازندرانی ها را خود آقای دکتر روحانی برداشت و در هیات دولت پیشنهادی تنها اسم یک مازندرانی آنهم در سطح سازمان گردشگری به چشم می خورد و تمام گزینه های مد نظر مازندرانی براز وزارتخانه ها کنار گذاشته شدند. واقعاً که

                    • امیر مسعودپاسخ به این دیدگاه 4 2
                      سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                      زنده باد جناح چپ میرند لیدر جناح راست در دوم خرداد را جذب میکنند میشه لیدر اصلاخ طلبان بعد هم این نامه که حاج آقا کمک کن پست ها را از این راستیها بگیر بده به ما چون دلمان لک زد برای رئیس اداره شدن و مدیرکل شدن و...


                      ©2013 APG.ir