تعداد بازدید: 2591

توصیه به دیگران 1

جمعه 11 مرداد 1392-10:49

دامادی: اشکالی ندارد که خاتمی در مراسم تحلیف حضور داشته باشد

نماینده ساری گفت:اعتبار سه هزار میلیاردی محور گهرباران توسط شخص بنده و با دوندگی بسیار جذب شده است و هیچ کس حق جابجا کردن آن را ندارد/امیدوارم تا با آمدن آخوندی که از دوستان نزدیک ماست بتوانم اعتبارات خوبی برای این منطقه جذب کنم/به نظر شخص بنده هیچ اشکالی ندارد که آقای خاتمی در مراسم حضور داشته باشد.


مازندنومه،محمداسماعیل بخشی سورکی:محمد دامادی -نماینده مردم ساری و میاندورود- عصر پنج شنبه در جلسه ای با حضور زارعی فرماندار میاندرود،اسد مدیر کل راه و شهرسازی استان و نعمتی مدیرعامل کشتیرانی صدرا در خصوص مشکلات حوزه راه جاده گهرباران گفتگو کردند.

در این دیدار فرماندار میاندرود ضمن تشریح مشکلات مرتبط با حوزه راه محور گهرباران و آسفالت نشدن و عرض کم جاده اظهار داشت:دائما در جلسات متفاوت این موضوع را مطرح کرده ایم و خواستار رفع این مشکل هستیم اما تاکنون با وعده های متفاوتی مواجه شده ایم.

وی گفت:مدام امروز و فردا می شود و این سه میلیارد تومانی که آقای دامادی از جذب آن برای هزینه در این محور خبر داده معلق مانده است.

زارعی به مشکلات زیاد مردم و مخاطرات این جاده اشاره کرد و گفت:زمانی آقای نعمتی-مدیرعامل سازمان بنادر و کشتی رانی صدرا- مناسب نبودن زیر سازی بستر راه را عامل به تعویق انداختن کار دانست و زمانی هم مشکلات دیگری را عامل این تعویق عنوان کرد.

در ادامه جلسه نعمتی گفت: با محبت جناب آقای دامادی و با رایزنی هایی که او انجام داد برای اولین بار مبلغ سه میلیارد تومان از حوزه بنادر برای روکش و آسفالت محور گهرباران که مورد استفاده سازمان بنادر است هزینه شد.

وی با بیان اینکه تعهد و قرارداد ما با پیمانکار تنها مربوط به روکش و آسفالت است، افزود:هیچ گونه تعهدی در قبال تعریض جاده نداریم و بنده قول می دهم تمام این سه میلیارد که توسط نماینده محترم جذب شده است در همین محور هزینه شود.

نعمتی ابراز داشت:پیمانکار پروژه به دلیل بازسازی قطعات مکانیکی کارخانه قیر و آسفالت اندکی درگیر مشکلات شده که طبق وعده ای که به ما داده تا 10 روز دیگر فنیشر جهت آسفالت سه راه فرودگاه تا چهار راه ورکلا در منطقه حاضر خواهد شد و این کار به انجام خواهد رسید.

دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود هم با تاکید بر اینکه این محور جاده مرگ است گفت:این اعتبار توسط شخص بنده و با دوندگی بسیار جذب شده است و هیچ کس حق جابجا کردن آن را ندارد، زیرا که بنده در ایام انتخابات و با توجه به تصادف های منجر به فوت در این جاده با خود عهد کرده بودم که پیگیر مسایلش باشم.

وی ادامه داد:بنده به هیچ عنوان اجازه نخواهم داد تا این بودجه در جای دیگری هزینه شود و تا آخر پای کار خواهم ماند.

دامادی در خصوص تعریض باقیمانده محور گهرباران تا ساحل هم ابراز داشت:برای آن قسمت هم برنامه ای ویژه دارم که در حال پیگیری آن هستم و امیدوارم تا با آمدن آخوندی که از دوستان نزدیک ماست بتوانم اعتبارات خوبی برای این منطقه جذب کنم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در خصوص رفت و آمد ماشین های سنگین از محور گهرباران هم ابراز داشت:قرار شد مصوبه شورای ترافیک شهرستان مبنی بر ممنوعیت عبور و مرور ماشین های سنگین از این محور به شورای ترافیک استان برده شود و پس از تصویب در آنجا برای اجرا به راه و شهرسازی ابلاغ شود تا به شکل قانونی جلوی این کار گرفته شود.

*تصمیم گیری بر عهده حکومت است

نماینده ساری و میاندورود در پاسخ به سوال خبرنگار مازندنومه در خصوص مراسم تحلیف و موافقت یا عدم موافقت مجلس در خصوص حضور سید محمد خاتمی ابراز داشت:تصمیم گیری در این مورد بر عهده حکومت و دستگاه های مربوط است.

دامادی تصریح کرد:البته به نظر شخص بنده هیچ اشکالی ندارد که آقای خاتمی در مراسم حضور داشته باشد، اصرار مجلس و دوستان در مورد حضور نیافتن جک استرا-وزیر پیشین امور خارجه انگلیس-بوده است.


  • يکشنبه 13 مرداد 1392-0:0

    خوشتر آن باشد سر دلبران /گفته آید در حدیث دیگران

    در شان نماینده مردم نیست که خودش از خودش و کاراش تعریف کنه؟!!

    • دوشنبه 19 اسفند 1392-11:56

      چه تعریفی؟!
      تو این وانفسای بی پولی، پوستش کنده شده تا تونسته این اعتبار رو جور کنه، اونوقت شما نفست از جای گرم میاد...
      بایک درخواست ساده که نگرفته،بازور گرفته

    • شنبه 12 مرداد 1392-0:0

      كدام اعتبار؟ سال قبل مهر ماه هم در جلسه مياندرود گفتي عملي نشد. در دولت جديد با حمايت دكتر روحاني شايد اعتبار بياد

      • شنبه 12 مرداد 1392-0:0

        آقای دامادی دور از عقل و منطق و قانونه که بفرمایی :دعوت از آقای خاتمی ((ریئس جمهوری که در تاریخ ایران کسی به اندازه ایشون نتونست رای مردم را بخودش جلب کنه ))برعهده حکومته؟!!

        پس جنابعالی و همکارانت در مجلس که میزبان ریئس جمهور و وظیفه تحلیف ایشون رو طبق قانون اساسی برعهده دارید چیکاره اید؟؟؟ یدفعه بگو ما اونجا کاره ای نیستیم !!! ...همه میدونن بودجه و اعتبار کار اجرایی که به مجلس و دستگاه نظارتی ربطی نداره؟؟؟؟؟!!!!!!

        • جمعه 11 مرداد 1392-0:0

          همین که دامادی فهمیده که باید به رای مردم احترام بگذارد و نظرات 67 درصد ساروی ها را ببیند و صدایشان را بشنود و برای خاتمی عزیز و هاشمی قهرمان و ناطق نجیب از حسن روحانی حمایت کند باید به او افتخار کرد ولی دیگر نماینده ساری و برخی نمایندگان سایر شهرستانها باید تذکر داد که نباید برای نظرات مردم در انتخابات که در مخالفت با نظرات نمایندگان بود خط و نشان کشید و باید به رای مردماحترام بگذارند و به حمایت از کابینه روحانی بپردازند مخصوصا شجاعی کیاسری که هنوز پیاممردم شهرش را درک نکرده است

          • جمعه 11 مرداد 1392-0:0

            یاد سخنرانی های غرای محمد دامادی در ستاد احمدی نژاد (خ انقلاب) ساری به «نخیر» اون موقع ها که نه جبهه اصلاحات رو که حتی کلا جبهه خط امام (ره) رو تخطئه می کرد



            بعد ها با ... رفت توی مجلس

            ... هرچی ام به دیدار هاشمی بره... اخه هنوز جوهر حمایت های ایشون از قالیباف خشک نشده و صدای حمایت های تبلیغاتی ایشون از خاطره ها نرفته اون هم نه در دفاع از قالیباف در تخریب دیگران

            • دوشنبه 19 اسفند 1392-11:49

              دامادی از بچگی رو زانوهای ایت الله هاشمی بزرگ شده...
              در کل دو سالی هم که در مجلس بوده جزو معدود نمایندگانی بوده که احمدی نژاد رو بشدت به چالش کشیده... واقعیت رو نمیشه تحریف کرد... سخنرانی هاش موجوده

            • جمعه 11 مرداد 1392-0:0

              سه مليارد براى سي كيلومترشعار دارد واقعامردمو گول نزنيد

              • جمعه 11 مرداد 1392-0:0

                واقعا جاى تاسف است هوز اعتبار نيامده هركسي ميگويد من اوردم .بگذاريد اعتبار بيايد بعدا شعار بديد اعتبار با تلاش اقاى نعيمي مدير محترم بندر أورده شد


                ©2013 APG.ir