تعداد بازدید: 2349

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 14 مرداد 1392-9:53

هیچ نماینده ای دخالت نکرد/نقیبی:ارزان فروشی زمین زندان را رد می کنم

در گفت و گو با رییس شورای شهر ساری مطرح شد:ما بیش از آن چیزی که فکر شود، پول گرفتیم/ موضوع سوال شما درباره رایزنی نماینده و فروش زمین با قیمت کمتر را رد می کنم/متاسفم که یک مازندرانی در کابینه ندیدم/خدا پدر احمدی‌نژاد را بیامرزد


مازندنومه،کلثوم فلاحی:فرامرز نقیی -رئیس شورای شهر ساری- در حاشیه جلسه علنی روز گذشته شورا به دو سوال مازندنومه پاسخ داد و همچنین درباره کابینه حسن روحانی هم اعلام نظر کرد.

*مازندنومه: شنیده شده زمین زندان،مشتری 21 میلیارد تومانی داشته اما  با رایزنی یکی از نمایندگان، 16 میلیارد تومان فروخته شده است.

نقیبی: زندان از طریق مزایده عمومی به فروش رسید. باید به نوع فروش توجه شود، زمینی که فروختیم 45 درصد ساخت و ساز دارد و 55 درصد فضای سبز باقی می‌ماند.

شاید فردی می‌آمد و این زمین را حتی 25 میلیارد تومان می‌خرید اما 100 درصد آن، بنا و مسکونی می‌شد. در زمینی که فروختیم 60 هزار متر پارکینگ، شش هزار متر تجاری در 2 طبقه و 20 طبقه مسکونی احداث می‌شود، ما بیش از آن چیزی که فکر شود، پول گرفتیم. موضوع سوال شما درباره رایزنی نماینده و فروش زمین با قیمت کمتر را رد می کنم.

*مازندنومه: در حالی که ساری شهربازی ندارد اما مثل اینکه در حال فروش زمین شهربازی هستید.

نقیبی: زمین شهربازی را با کاربری شهربازی می‌فروشیم، این مصوبه شوراست. سرمایه‌گذاران با شهرداری‌ها مشارکت نمی‌کنند، می‌ترسند.

*مازندنومه:راجع به کابینه هم از قرار حرف دارید؟

نقیبی: متاسفم که یک مازندرانی در کابینه ندیدم، خدا پدر احمدی‌نژاد را بیامرزد که از توان مازندرانی‌ها در کابینه استفاده کرد. این سهم‌خواهی نیست، مازندران به عنوان استانی که حدود پنج،شش درصد جمعیت کشور را دارد حق داشت یک وزیر در کابینه داشته باشد.


  • چهارشنبه 16 مرداد 1392-0:0

    احمدي نژاد وزير مازندراني داشت ، ولي چه خيــــري از وزرا به اين استان رسيد ؟ سايپا شمال كه تعطيل ، پالايشگاه كه تعطيل ،روغن غنچه كه تعطيل، و .... كه تعطيل ، حتي مديران بنگاه هاي اقتصادي درون استان مهربانم به غير استاني ها داده شد . متاسفانه پرو‍ژه انشقاق سياسي در استان مازندران با همت آقاي ... اتفاق افتاده است . و دست ايشان درد نكند كه دل خيلي از دوستان رقيب را شاد كردند . هدف از ماموريت ... چيست خدا داند !

    • سه شنبه 15 مرداد 1392-0:0

      پول انتخابات؟

      • سه شنبه 15 مرداد 1392-0:0

        اقايانيكه ادعا ميكردند نريمان وزيره يانياز حقش وزارته مطمئن باشيد استاندارهم غير بوميه بيخود خودتون روخسته نكنيد

        • سه شنبه 15 مرداد 1392-0:0

          حرف آقای نقیبی درست است.حق دیگران را نمی خواهیم حق ما را به ما بدهند.

          • دوشنبه 14 مرداد 1392-0:0

            درست که روحانی ,مازندرانیهارو در کابینه راه نداد,ولی باید ببینیم دولت تدبیر وامید چه برنامه ها وطرح هایی برای اجراداره وچقدر از عهده این کارها برمی آید ,امیدواریم که سرافراز بیرون بیاد تا مازندرانیهایی که به او رأی دادند پشیمان نشوند.کسانی هم که از حامیان هاشمی وخاتمی بودند واز روحانی حمایت کردند زود قضاوت نکنند.

            همانطور که شیخ عبدالصمد زراعتی جویباری در مقاله ای این موضوع را گوشزدکرده بود که انتظارات از روحانی نباید همان انتظارات از هاشمی وخاتمی باشد .

            به امید موفقیت ایران وجوانان ایرانی

            • دوشنبه 14 مرداد 1392-0:0

              دوست بی ادعای من سلام - چون ساماندهی و ساختار کشور ما آنطور که باید و شاید ارگانیک نیست شناخت شخصیت ها در طرح معضلات در هیئت دولت بسیار مهم است نه تعصبات روشنفکر نماها که می گویند باید عقلانیت و تخصص باشد ولاغیر و نه نگاه عوام پسند اینکه هر وزیر از هر استان باشد می تواند همه مشکلات استان را درست کند هیچکدام کارساز نیست به نظر می رسد کابینه نسبتا خوبی هست بیشتر تجربه در آن دخیل است خدا کند محرومیت های مازندران را فراموش نکنند فقط اصفهان شهرستان و استان نیست فقط سمنان نیست که باید عقب ماندگی هایش جبران شود مارندران مهد تغذیه کشور است کشاورزی زیربنای اقتصاد است خدا کند دوستانی که دست در جایی دارند که صدایشان به گوش دولتمردان بهتر می رسد بیشتر درد ما را طرح کنند . اینجاست که داشتن یک وزیر مازندرانی تقاضای کوته فکرانه ای نیست بلکه یک توقع است انشا الله بدون براورده شدن این توقع هم کار آبادانی استان سامان بهتری بگیرد . انتظار این است که طرفداران دولت جدید همانطور که گفتمان اعتدال می گوید اینطور به چهره مخالفان چنگ نیندازند به همین ماه روزه ما هم درد مشکلات استان را داریم شما اگر راه حل بهتری داری ارائه بده برادر بی ادعای من .

              • دوشنبه 14 مرداد 1392-0:0

                دنبال وزیر مازندرانی بودن از کوته فکری آقایان است . حق مازندران را باید نمایندگان مازندران بگیرند که ... . مگر وزیر مازندرانی قرار است چکار کند ؟ حق ناحق کند ؟ حق سایر استانها را بگیرد به بدهد به مازندران خوبه ؟ این همه نعمت خدادادی در این استان است از بی عرضگی نمی توانیم استفاده کنیم حالا دست و پا میزنیم ودنبال وزیر مازندرانی و ... هستیم .

                • دوشنبه 14 مرداد 1392-0:0

                  ...خداعاقبت ساری رو بخیرکنه

                  • نایب اللهپاسخ به این دیدگاه 2 0
                    دوشنبه 14 مرداد 1392-0:0

                    چون حضور حداکثری مردم مازندران کار دستشان داد و رای بیشتر به روحانی مزید بر علت شد دیگه وزیر میخوان چیکار


                    ©2013 APG.ir