تعداد بازدید: 2515

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 14 مرداد 1392-18:42

مرگ در مزرعه/برق گرفتگی در شالیزار،سقوط از درخت

اخبار حوادث مازندران/سارق چك بانكي 100 ميليون ريالي در قائم شهر دستگير شد/برق گرفتگي،شاليکار 69 ساله جويباري را به کام مرگ فرستاد/ مرد 57 ساله سوادکوهي به علت سقوط از درخت جان باخت/عامل درگيري و قتل جوان رامسري دستگير شد و...


مازندنومه،خبر ارسالی معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران:سرهنگ "محمدصادق پهلوان" افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل و قطعات خودرو در برخي مناطق مسکوني شهرستان آمل،موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود:کارآگاهان پليس آگاهي با تشکيل تيم هاي عملياتي و انجام اقدامات اطلاعاتي وهمچنين تقويت گشت هاي انتظامي موفق شدند، يکي از متهمان به سرقت به نام" محمد – م " 32 ساله را که با يک دستگاه خودرو سرقتي در حال تردد در سطح شهر بود، شناسائي کنند.

 فرمانده انتظامي شهرستان آمل عنوان داشت:متهم در تحقيقات و بازجوئي هاي پليس، به سرقت قطعات خودرو و منازل شهروندان با همدستي دونفر ديگر اعتراف کرد.

 سرهنگ پهلوان اظهار داشت:ماموران با شناسائي دو همدست اين سارق به نام هاي «فرزاد- ن» و «ناصر- د» هر دو متهم را در عمليات موفق پليسي در مخفيگاهشان شناسائي و دستگير کردند.

 اين مقام انتظامي اضافه کرد: متهمان در تحقيقات و بازجوئي هاي فني  به 15 فقره سرقت از منازل ييلاقي و 13 فقره سرقت قطعات خودرو و يک فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

باند جعل اسناد و زمين خواري در چالوس متلاشي شد

سرهنگ حسيني نژاد گفت:در پي مراجعه فردي به ماموران انتظامي کلاردشت مبني بر اينکه افرادي با جعل اسناد و معرفي خود به عنوان مالک اقدام به فروش زمين غير مي کنند، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد:جاعلان اسناد بيش از دو ميليارد ريال در چند فقره چک بانکي بابت فروش زمين غير به جيب زده بودند که با همکاري شاکي و انجام اقدامات اطلاعاتي وتحقيقات پليسي فردي به نام"سعيد- الف " را به عنوان مظنون شناسائي کردند.

 فرمانده انتظامي شهرستان چالوس اظهار داشت:ماموران در ادامه تحقيقات با هماهنگي مرجع قضائي يکي ديگر از متهمان به جعل اسناد و زمين خواري به نام"محمد-س" را دستگير کردند.

سرهنگ حسيني نژاد خاطر نشان کرد:بنا به اظهارات متهم دستگير شده و اعتراف به بزه انتسابي دو متهم ديگر اين پرونده به نام هاي "علي – الف " و " ميثم – الف " نيز شناسائي ودستگير شدند.

 اين مقام انتظامي اضافه کرد:متهمان در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف کرده و اظهار داشتند:با جعل اسناد و تهيه فيش برق وآب جعلي با شگردي خاص به فروش زمين غير اقدام مي کردند.

 سارق چك بانكي 100 ميليون ريالي در قائم شهر دستگير شد 

 در پي مراجعه فردي به ماموران پليس آگاهي شهرستان قائم شهر مبني برسرقت چک بانکي به ارزش 100 ميليون ريال،موضوع در دستور کار پلیس قرار گفت.

 براساس اين گزارش،مالباخته در تحقيقات و بررسي هاي پليس عنوان داشت،يک فقره چک بانکي وي از سوي فرد يا افرادي به سرقت رفته و با جعل امضا و متن چک به مبلغ يکصد ميليون ريال از حسابش به صورت غير قانوني برداشت شده است .

 اين گزارش مي افزايد،ماموران موفق شدند متهم به سرقت چک بانکي را شناسائي کنند و با هماهنگي مقام قضايي پس از شناسائي مخفيگاه متهم به نام " ع- الف " در اقدامي غافلگيرانه اين فرد را در يکي از مناطق مسکوني شهر دستگير کردند.

برق گرفتگي،شاليکار 69 ساله جويباري را به کام مرگ فرستاد

ماموران انتظامي کلانتري مرکزي شهرستان جويبار در ساعت12:31 دقيقه 12 مردادماه در پي کسب خبري مبني بر مرگ پيرمرد شاليکار در روستاي کلاگرمحله اين شهرستان، سريعاً به محله حادثه عزيمت کردند.

 اين گزارش حاکي است،عوامل گشت کلانتري با حضور در محل حادثه در بررسي ها و تحقيقات اوليه دريافتند، فردي به نام"قنبر-ع" حدودا 69ساله در حال آبياري شاليزار بوده که به علت اتصال سيم برق پمپ آب چاه منجر به برق گرفتگي شديد شد.

براساس اين گزارش،مصدوم با حضور گروه هاي امداد ونجات سريعاً به بيمارستان منتقل شد اما به علت شدت جراحات وارده جان باخت. 

 مرد 57 ساله سوادکوهي بعلت سقوط از درخت جان باخت

ماموران کلانتري مرکزي آلاشت شهرستان سوادکوه در پي اعلام مفقودي فردي به نام"ذکريا بهرام زاد" 57 ساله ساکن يکي از روستاهاي حومه اين شهرستان در تاريخ 9 مرداد ماه، با دريافت مشخصات فردي مفقود شده و بررسي مناطق مورد نظر روز 12 مردادماه موفق شدند،جسد اين مرد را در منطقه مرتفع خواجه امير کشف کنند.

براساس اين گزارش،در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد، اين مرد که براي تهيه هيزم به جنگل رفته بود از بالاي درخت سقوط کرد که به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

عامل درگيري و قتل جوان رامسري دستگير شد

در پي وقوع درگيري منجر به جرح در شهرستان رامسر در تاريخ 6 مرداد ماه سال جاري و در پي آن مصدوميت شديد جواني به نام " ل- الف" ، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامي سخت سر اين شهرستان قرار گرفت.

 اين گزارش حاکي است،ماموران با انجام تحقيقات از شاهدان عيني حادثه دريافتند، در پي نزاع و درگيري بين دو نفر ضارب به نام "ک- الف " با ضربات چوب دستي اقدام به مجروح کردن " ل- الف" کرده ومتواري شد.

براساس اين گزارش،مصدوم که براي مداوا به يکي از بيمارستان هاي رشت منتقل شده بود، پس از گذشت سه روز در تاريخ 9 مرداد ماه سال جاري به علت شدت جراحات وارد جان خود را از دست داد.

 باتوجه به وقوع قتل تلاش براي شناسائي مخفيگاه متهم به قتل در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان هاي رامسر و تنکابن قرار گرفت.

 اين گزارش مي افزايد، ماموران پليس آگاهي شهرستان رامسر با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده موفق شدند، مخفيگاه متهم به قتل را در يکي از مناطق مسکوني شهرستان تنکابن شناسائي کنند.

 ماموران درادامه با هماهنگي مرجع قضائي در اقدامي غافلگيرانه اين فرد را با همکاري عوامل پليس آگاهي تنکابن دستگير کنند که متهم به قتل در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به قتل اعتراف کرد.

گفتني است،متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.


  • کیجا سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 5 0
    سه شنبه 15 مرداد 1392-0:0

    متاسفانه امار جرم و جنایت تو استان داره خیلی بالا میره و بدتر اینکه تا دیروز اگه اکثر دزدا و جنایتکارا بیشتر سمت غرب می رفتن و مخفی میشدن حالا شاهد اونیم که اکثر جنایتکارا و تحت تعقیبا میان سمت مازندران و احساس امنیت می کنن. بخش حوادث روزنامه پر از این خبر که فلان مجرم مدتی در یکی از شهرهای شمالی مخفی بوده یا بدتر حتی در اونجا به کارش ادامه می داده!!!!! این زنگ خطر خیلی وقت به صدا درومده امیدواریم زحمت کشان به حق نیروی انتظامی تدابیر امنیتی و پلیسی شدیدتری اتخاذ نمایند. واقعا از زحمات این عزیزان سپاسگزاریم. خدا قوت


    ©2013 APG.ir