تعداد بازدید: 2789

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 20 مرداد 1392-10:57

دامادي:رد وزرای پیشنهادی به اسم فتنه رویه درستی نیست

نماینده ساری و میاندورود گفت: این‌که هرکسی با ما مخالف است بخواهیم به جریان 88 نسبت بدهیم اصلا خوب و درست نیست/ اگر عده‌ای فکر می‌کنند حرف مردم را می‌زنند بدانند که مردم حرف‌های شان را 24‌خرداد‌ زدند و باید پذیرفت/متاسفانه عده‌ای محدود شروع به حاشیه‌سازی کرده‌اند و با استفاده از ابراز مطبوعاتی خود صدای خود را بلند کرد‌‌ه‌اند/گروه‌هایی خارج از مجلس نمایندگان را تحت فشار می‌گذارند تا رای اعتماد ندهند.


مازندنومه:نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي در آستانه حضور وزرا در مجلس به بهانه راي اعتماد،در گفتگويي با روزنامه "بهار"،پيرامون حاشیه های مطروحه اين روزها صحبت كرد.

*تندروهای مجلس عنوان کرده‌اند بعضی از وزرا به دلیل گرایش‌هایی که به حوادث 88 دارند، رای اعتماد نخواهند گرفت. این ادعا چقدر درست است؟

این رویه‌ای که بعضی از نمایندگان افراطی مجلس دنبال می‌کنند و به اسم فتنه می‌خواهند وزرای روحانی را رد کنند درست نیست.

 به اعتقاد من بهتر است نمایندگان به جای تمرکز روی بحث‌های حاشیه‌ای و فرافکنی روی برنامه وزرا توجه داشته باشند.آن ها اگر منطقی حرف بزنند خیلی بهتر است.

 این‌که هرکسی با ما مخالف است بخواهیم به جریان 88 نسبت بدهیم اصلا خوب و درست نیست. رهبری بارها بر همکاری قوا با دولت تاکید داشتند، آیا کمک‌کردن به دولت این‌گونه است؟ کجای این رفتارها تطابق با رهنمود‌های رهبری دارد؟

*مخالفت اقلیت افراطی مجلس با وزیران چه نتیجه‌ای خواهد داشت؟

این رفتار نتیجه خوبی نخواهد داشت. افراطیون چه چیزی را می‌خواهند با این رفتارشان ثابت کنند؟ آنان باید بدانند که با این کارشان به جوانان این را ثابت می‌کنند که اگر در خط مشی ما نباشی یک دشمن یا منافق هستی که این اصلا رفتار درستی نیست. از نمایندگان می‌خواهم که در حرف‌زدن و اظهاراتشان دقت داشته باشند و به نتیجه رفتار و گفته‌های شان توجه کنند.

*مخالفت افراطیون در رای اعتماد چه تاثیری در فضای تعاملی دولت و مجلس می‌گذارد؟

بدون شک این رفتار‌ها آثار خوبی در فضای تعاملی نخواهد گذاشت. ضمن این‌که کشور در آرامش خوبی پس از انتخابات 24‌خرداد قرار گرفته است؛ بنابراین به جای آن‌که با کارهای مان این آرامش را برهم بزنیم باید آن را تقویت و به بازارهای داخلی تزریق کنیم.

 این حرف‌ها که باعث می‌شود جامعه دچار تنش بشود حرف مردم نیست؛ زیرا مردم ما خواهان آرامش هستند و از چالش‌های سیاسی و اقتصادی خسته شده‌اند.

 اگر عده‌ای فکر می‌کنند حرف مردم را می‌زنند بدانند که مردم حرف‌های شان را 24‌خرداد‌ زدند و باید پذیرفت. آیا مردم نمی‌دیدند که چه کسانی اطراف آقای روحانی هستند و حالا شما با این ادعای تان می‌خواهید بگویید که از مردم بهتر می‌فهمید؟

*هیات‌رییسه تاکید دارد که قاطبه مجلس از وزرا حمایت می‌کند ، در حالی که بعضی از نمایندگان این ادعا را رد کرده‌اند. نظر شما در این‌باره چیست؟

این ادعا بی‌اساس است و حرف هیات‌رییسه را تایید می‌کنم؛ متاسفانه عده‌ای محدود شروع به حاشیه‌سازی کرده‌اند و با استفاده از ابراز مطبوعاتی خود صدای خود را بلند کرد‌‌ه‌اند، ولی مطئن باشید که مجلس نظر خوبی نسبت به وزرای دولت دارد.

*وزرای پیشنهادی دولت چگونه هستند؟

وزرای خوب و مجربی هستند که به حوزه کاری خود اشراف دارند و می‌توانند در اداره امور خود موفق باشند. کسی مثل آقای زنگنه که 22سال سابقه وزارت دارد بدون شک ایرادی ندارد و شرایط لازم را دارد یا آقای ربیعی با آن سابقه طولانی موفق خواهد بود.


*این‌که می‌گویند گروه‌هایی خارج از مجلس نمایندگان را تحت فشار می‌گذارند تا رای اعتماد ندهند را تایید می‌کنید؟

متاسفانه چنین چیزی وجود دارد که البته باید نماینده هوشیار باشدو بداند که چه کاری می‌کند. این افرادحتی با من و عده‌ای دیگر از نمایندگان تماس داشتند که قبول نکردیم.


  • چهارشنبه 23 مرداد 1392-0:0

    احسنت - آقای دامادی ببین وقتی شرایط برای آزادی بیان فراهم میشه تو که بقول آقایون اصولگرا هم هستی تاچاری حرف مردمو بزنی

    قطعا اونی که نمیفهمه و تورو تهدید میکنه فهمه اینو هم نداره که صبر و حلم و حوصله و خوداری و سکوت مردم در برابر اینهمه ظلم و بی عدالتی و فقر و بیکاری و فاصله طبقاتی با این نفهمی های این جور اشخاص روزی لبریز میشه ...

    • سه شنبه 22 مرداد 1392-0:0

      اقای چل تیکه شما حتما تجدید نظربکن . وباتغییر نظر خدمت بزرگی به اقای دامادی خواهی کرد .و مجلس هم در حال دادن رای اعتماد به وزرای صالح یکی پس از دیگری میباشد پس غم مخور.

      • دامادی دو تیکهپاسخ به این دیدگاه 1 2
        دوشنبه 21 مرداد 1392-0:0

        برای مواضع شما کاملا متاسفیم که بعنوان یک اصولگرا به شما رای دادیم و قطعا در آینده نسبت شما تجدید نظر خواهیم کرد و در این شکی نکنید . پس اونهایی که یکی از ملاک هاشون مرزبندی با فتنه هست افراطی هستند دیگه باشه ! پس رهبری هم که گفتند فتنه گران هیچ کجا عذرخواهی نکردند افراطی هستند طبق دیدگاه شما .

        در وزرای پیشنهادی مشکلاتی وجود داشت که رهبری صریحا تاکید کردند که مجلس انشاا... به وزرای صالح رای خواهد داد ...



        آقای دامادی نون به نرخ روز نخورید ...

        • دوشنبه 21 مرداد 1392-0:0

          احسنت بر دامادی قهرمان

          • يکشنبه 20 مرداد 1392-0:0

            با اين موضع گيرى ها دارى مياى طرف مردم

            • يکشنبه 20 مرداد 1392-0:0

              مرسی دامادی .باید اینجوری قاطع باشی .مردم همین رو می خوان .

              • يکشنبه 20 مرداد 1392-0:0

                ره به جایی نبری ؛ فرزند مرحوم دامادی . نه این تمامی نه آن تمام .

                • يکشنبه 20 مرداد 1392-0:0

                  فتنه را باید تعریف کرد فتنه یعنی خس و خاشاک نامیدن مردم معترض فتنه یعنی اختلاس فتنه یعنی ناکارآ»دی دولت احمدی نژاد فتنه گران همان اصولگرایانی هستند که با جعل مدرک و دروغگویی بدنبال پست و مقام بودند

                  • يکشنبه 20 مرداد 1392-0:0

                    هرکسی که در فتنه مشارکت کرده و عذرخواهی هم نکرده ؛ صلاحیت حضور در کابینه بعنوان وزیر رو قطعا نداره. نماینده ها بدونن که مردم نظرات اونا رو رصد می کنن و البته یه روز حسابی هم در پیشه.

                    • يکشنبه 20 مرداد 1392-0:0

                      کاش شجاعی هم مثل دامادی وجدان داشت.اما متاسفانه ایشان نماینده دولت احمدی نژاد بوده و هست

                      • يکشنبه 20 مرداد 1392-0:0

                        آقای دامادی حرف مردم همین است که شما می زنید . دستتان درد نکند .

                        • يکشنبه 20 مرداد 1392-0:0

                          خدا تي جان پيير بيامرزه

                          • جعفري مياناييپاسخ به این دیدگاه 7 5
                            يکشنبه 20 مرداد 1392-0:0

                            آقاي دامادي موضع گيري حق طلبانه ي شما در خصوص وزراي پيشنهادي جاي تقدير دارد و اميدوارم اين مشي و نگاه انساني و اسلامي در امورات سياسي تداوم داشته باشد و حقيقت را فداي مصلحت نكنيد و هميشه انصاف را سرلوحه ي كارتان قرار دهيد.

                            • يکشنبه 20 مرداد 1392-0:0

                              احسنت بر شیر پاک خورده مازندارن. همیشه صدای مردم باشید


                              ©2013 APG.ir