تعداد بازدید: 2841

توصیه به دیگران 13

جمعه 25 مرداد 1392-1:23

تجربه دیداری گرامی

ديداري با آیت الله العظمی گرامی/مهربانیش تحسین برانگیز بود و آرامش دهنده. نگاهش به دین و دینداری آن گونه بود که اسلام رحیمانه و کریمانه را ترجمه می کرد.


مازندنومه،مریم پروین:بعضی از اتفاقات ساده در زندگی انسان ها تجربه فرصت های بزرگی را برای آدمی رقم می زند.

 یکی از این فرصت های بزرگ برای من، دیداری گرامی با حضرت آیت الله العظمی محمد علی گرامی از مراجع تقلید بود.

 اتفاق ساده بود اما فرصتی بزرگ برای  نشستن در محضر مردی بزرگ  و نورانی از جنس روحانی.

شامگاه پنجشنبه  دوستی همیشه همراه بی مقدمه از من پرسید آیا می خواهم در جلسه ای اختصاصی با حضور چند دوست دیگر دیداری با آیت الله العظمی گرامی داشته باشم؟

بی مقدمه پذیرفتم و به محضر آیت الله راه یافتم. وقتی در محضر ایشان نشستم سادگی و بی تکلف بودنش در جایگاه یک مرجع تقلید  حیرت انگیز بود. فصاحت بیان و خلوص و پاکی و طهارت کلامش آدمی را سحر می کرد.

مهربانیش تحسین برانگیز بود و آرامش دهنده. نگاهش به دین و دینداری آن گونه بود که اسلام رحیمانه و کریمانه را ترجمه می کرد.

در محضرش با دین و اسلامی توسعه یافته روبرو بودم که شوق برانگیز بود و درس آموز. آیت الله العظمی گرامی را از آن دست از بزرگانی کم نظیر باید دانست که آشنایی با آنان نقطه تحول و عزیمتی به سوی افق های جدید است.

قدرشان باید دانست و بر صدرشان باید نشاند. بی آنکه آنان نیازمند تکریم ما باشند. اما بر خود وظیفه دانستم این دلنوشته را در تکریم این مرد بزرگ به یادگار بگذارم.

چه گرامی بود دیدار وجود نورانی و روحانی آیت الله العظمی گرامی.  


  • جمعه 25 مرداد 1392-0:0

    باعث افتخار است نامه مهم حجت الاسلام والمسلمین اقای شیخ محمد امیری سوادکوهی خطاب به سارمان جهانی یونسکو درباره بقیع در سایتهای جهانی هچون شیعه انلاین منتشر شده است.


    ©2013 APG.ir